Sai Baba bevægelsen bør sidestilles med
Fra : Peder

Dato : 12-05-07 23:17

Folkekirken modtager gevaldige midler, selvom der proportionelt
er skævfordelig til de ANDRE religioner i DK, såsom islam og
newage/åndsvidenskab/Sai Baba bevægelsen osv. Faktisk burde der
gives tilskud efter bevægelsernes følge, så islamisk trossamfund
fik ca 5% af de 0,73% vi betaler til folkekirken (hvis man er
medlem), men dette burde være obligatorisk skat.

Flere og flere danskere får øjnene op for de østerlandske vises
lære, som buddhismen og sai baba og Sri Savitri Devi og Det
teosofiske Samfund og Mahatma Mahesh Yogi og Osho, og disse
bevæglser burde også få statstilskud.

Væksthøjskolen på Djursland har gennem flere år modtaget
statslige midler til spirituelt/personlighedsudviklende kurser,
hvor deltagere blandt andet har medvirket i daglig meditation og
åndelige øvelser, og det er et skridt i den rigtige retning, for
det er godt, at danskerne bliver spirituelt beviste, så vi ikke
forsmuper i vores egen selvgodhed og rascisme. SOm den kloge
jøde Arne Melchior sagde : "man kan ikke leve af indavl, specielt
ikke et lille land som Danmark", og sandlig, det kan man slet
ikke på det åndelige område.

Hilsen Peder, terapeut og healer

Fra : Peter B. P.

Dato : 12-05-07 21:25

On 2007-05-12 22:17:29 +0200, Peder <peLarsen43@mail.dk> said:

> [...]
> leve af indavl, specielt ikke et lille land som Danmark", og sandlig,
> det kan man slet ikke på det åndelige område.

Well, måske indavler vi her til lands, men vi er i det mindste ikke
Pædofile, ligesom den kære Sai Baba...

--
If you want to be happy for a day - get drunk.
If you want to be happy for a week - get married.

http://titancity.com/blog/

Fra : Per Rønne

Dato : 14-05-07 08:51

Peter B. P. <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote:

> Well, måske indavler vi her til lands, men vi er i det mindste ikke
> Pædofile, ligesom den kære Sai Baba...

Pædofil?

Ja, han foretrække drenge under 30 [tredive] år.

Jeg har set sådanne beskyldninger før, herunder i forbindelse med en
vistnok svensk dreng, der selv var rejst ned til ham i Indien for at
bede med ham; Sai Baba var mere interesseret i at få tøjet af
svenskeren, og så i køjen - men jeg kan altså ikke forestille mig at en
svensk dreng har fået lov af forældrene til at rejse til Indien alene,
hvis han har været i den alder, hvor man med rette kan tale om
'pædofili'. Han har snarere været så gammel, at han slet ikke behøvede
at spørge forældrene om lov ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peder

Dato : 14-05-07 16:09

Per Rønne <per@rqnne.invalid> skrev

> [...]

>hvis han har været i den alder, hvor man med rette kan tale om
>'pædofili'. Han har snarere været så gammel, at han slet ikke behøvede

Drengen skulle selævfælgelig have lov at vælge selv, ligegyldigt
hvor gammel han var, at Sai Baba måske er homoseksuel, er da kun
en udmærkelse for både ham og den homoseksuelle bevægelse.

--
Mvh Peder

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-05-07 14:24

"Peder" <peLarsen43@mail.dk> wrote in message news:f29n29$fjp$3@aioe.org...
> [...]

> hvor gammel han var, at Sai Baba måske er homoseksuel, er da kun
> en udmærkelse for både ham og den homoseksuelle bevægelse.

Netop, Sai Baba er efter eget udsagn - og hvorfor skulle vi tvivle på det -
Gud/Krishna, og han har altså valgt at være bøsse, så der kan man bare se.

Hans navn minder mig om 1001-nat, hvor en mand låner en kvindes
kønsorganer - og vel også skikkelse? - og da han skal aflevere dem igen, så
nægter han, og siger, han synes nydelsen var meget bedre, end den han var
vant til

Fra : Peder

Dato : 14-05-07 17:27

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev

>Netop, Sai Baba er efter eget udsagn - og hvorfor skulle vi tvivle p? det -
>Gud/Krishna, og han har alts? valgt at v?re b?sse, s? der kan man bare se.

>Hans navn minder mig om 1001-nat, hvor en mand l?ner en kvindes
>k?nsorganer - og vel ogs? skikkelse? - og da han skal aflevere dem igen, s?
>n?gter han, og siger, han synes nydelsen var meget bedre, end den han var
>vant til

Så han ville hellere være kvinde? Det kan jeg kun bakke denne
muslimske mand op om.

--
Mvh Peder

Fra : Per Rønne

Dato : 14-05-07 15:42

Peder <peLarsen43@mail.dk> wrote:

> Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev

> Så han ville hellere være kvinde?

Det står der vel intet om. Han ville vel bare være hermafrodit, så han
fik den seksuelle nydelse på /alle/ måder .

Fra : Per Rønne

Dato : 14-05-07 15:42

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> Netop, Sai Baba er efter eget udsagn - og hvorfor skulle vi tvivle på det -
> Gud/Krishna,

Vi andre anser ham så som en svindler,
> og han har altså valgt at være bøsse, så der kan man bare se.

men men altså ikke pædofil, så længe det lyder 'drenge under 30'.

Den historie mindes jeg nu ikke ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-05-07 17:20

> Vi andre anser ham så som en svindler,
>
> men men altså ikke pædofil, så længe det lyder 'drenge under 30'.

> Den historie mindes jeg nu ikke ...

Jeg læste 1001-nat i en udgave oversat fra fransk, bibliotekarerne -
kvinder - forsøgte at få mig til at læse en saneret dansk-redigeret udgave.
Jeg kan huske udtrykket "meget finere nydelse".

Fra : Per Rønne

Dato : 14-05-07 18:17

> [...]

> kvinder - forsøgte at få mig til at læse en saneret dansk-redigeret udgave.
> Jeg kan huske udtrykket "meget finere nydelse".

Jeg har dele af den første moderne oversættelse fra Hasselbalch, og den
fulde senere fra Lademann.

Den første taler elegant om en /zebb/, den anden bruger plumpt et
vulgært dansk ord på tre bogstaver, hvoraf det første er 'p' ;-(.

Det var måske sidstnænvte udgave du læste?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-05-07 22:17

> [...]
> vulgært dansk ord på tre bogstaver, hvoraf det første er 'p' ;-(.
>
> Det var måske sidstnænvte udgave du læste?

Jeg læste den med zebb Den anden havde de ikke på 'mit' bibliotek, - men
de havde en udgave, hvor der stod noget som: "her kommer et afsnit som er
langt ud over, hvad man kan byde et dansk publikum".
Jeg læste først et par bøger i den sanerede udgave, og *kunne* ikke forstå,
at en mand som havde fået sit ansigt skamferet, senere i fortællingen blev
kaldt "smuk", - det viste sig at manden i "virkeligheden" var blevet
kastreret, og så gav det jo mere mening.

Jeg var ikke så gammel, da jeg fik lov at bruge voksenbiblioteket fordi jeg
havde ædt alle bøgerne på børnebiblioteket, - nok derfor bibliotekarerne var
så opsatte på at holde mig fra gode saftige bøger.

Fra : Per Rønne

Dato : 14-05-07 22:56

> [...]

> havde ædt alle bøgerne på børnebiblioteket, - nok derfor bibliotekarerne var
> så opsatte på at holde mig fra gode saftige bøger.

Ja, jeg var også en flittig børnelæser, og når jeg ikke skulle i skole
blev det vel til en tre bøger om dagen. Jeg læste nu også min første
'rigtige' bog som 5-årig: Astrid Lindgrens »Mio min Mio«.

Som 14-årig var jeg så moden til bøger som Johs V. Jensens »Den lange
selv om jeg nu ikke kunne finde hvad der trak mig: beskrivelsen af
Atlantis ... et opslag i SDE opklarer hvorfor:

Atlantis, eventyrrige, der er beskrevet i Platons dialoger Timaios og
Kritias."
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-05-07 14:50

On Mon, 14 May 2007 09:50:36 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>hvis han har været i den alder, hvor man med rette kan tale om
>'pædofili'. Han har snarere været så gammel, at han slet ikke behøvede

Selv om inderne har en cute måde at tale engelsk på, skal man ikke
tage fejl. Intriger som den Messerschmidt var ude for er småting.
Pædofil er et godt standardkort at spille.

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 12-05-07 21:30

Peder <peLarsen43@mail.dk> skrev:
> [...]
specielt
>ikke et lille land som Danmark", og sandlig, det kan man slet

Kunne vi ikke også bare aftale, at alt det der religion burde
financieres privat, og så omdirigere pengene til at styrke
enkeltes personlige mentale velfærd?

Fra : /Peter

Dato : 12-05-07 21:33

"Peder" <peLarsen43@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jøde Arne Melchior sagde : "man kan ikke leve af indavl, specielt
> ikke et lille land som Danmark", og sandlig, det kan man slet

Tro er vel ret åndeligt og ikke fysisk resourcekrævende
så hvori skulle disse tilskud bestå, protaplasma og åndelige kuldegysninger?

Fra : Peter Heide

Dato : 12-05-07 21:40

> [...]
> jøde Arne Melchior sagde : "man kan ikke leve af indavl, specielt
> ikke et lille land som Danmark", og sandlig, det kan man slet

Sai Baba er det ikke ham der har tilbøjlighed til sex med meget unge drenge
?

Mener det er ham den lille grimme tykmester der tryller sand i ud af ærmet.

Fra : Peder

Dato : 13-05-07 12:57

Peter Heide <pheide@ofir.dk> skrev

>"Peder" <peLarsen43@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Sai Baba er det ikke ham der har tilb?jlighed til sex med meget unge drenge
>?

>Mener det er ham den lille grimme tykmester der tryller sand i ud af ?rmet.

Det kaldes vibuti pulver, og virker som universalmedicin.

--
Mvh Peder

Fra : @

Dato : 13-05-07 12:01

On Sun, 13 May 2007 11:57:12 +0200 (CEST), Peder <peLarsen43@mail.dk>
wrote:

>Peter Heide <pheide@ofir.dk> skrev

>Det kaldes vibuti pulver, og virker som universalmedicin.

det er mest virkningsfuldt i tegnebogen hos dem som får andre til at
hoppe på svindlen

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-05-07 16:08

"Peder" <peLarsen43@mail.dk> wrote in message news:f26ndn$5vn$1@aioe.org...
> Peter Heide <pheide@ofir.dk> skrev

> Det kaldes vibuti pulver, og virker som universalmedicin.

Jeg har nogle kilo af det fra fyring i ovnen, - jeg sælger det til favørpris
på 300 kr grammet. Det er med garanti 100 pct magisk, - jeg har selv
helbredt sår, som ikke reagerede på, at jeg viftede med flæskesvær over dem,
efter tre uger var sårene væk !

Fra : Peder

Dato : 14-05-07 16:07

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev

>Jeg har nogle kilo af det fra fyring i ovnen, - jeg s?lger det til fav?rpris
>p? 300 kr grammet. Det er med garanti 100 pct magisk, - jeg har selv
>helbredt s?r, som ikke reagerede p?, at jeg viftede med fl?skesv?r over dem,
>efter tre uger var s?rene v?k !

Det er ikke vibutipulver, hvis det ikke er blevet materialiseret
mellem Sai Babas hænder.

--
Mvh Peder

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-05-07 14:25

"Peder" <peLarsen43@mail.dk> wrote in message news:f29muf$fjp$2@aioe.org...
> Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev

> Det er ikke vibutipulver, hvis det ikke er blevet materialiseret
> mellem Sai Babas hænder.

Det er "mibutipulver" da det er materialiseret mellem mine hænder, - og det
er ti gange kraftigere end det Sai Baba sælger.

Fra : Peder

Dato : 14-05-07 17:26

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev

>Det er "mibutipulver" da det er materialiseret mellem mine h?nder, - og det
>er ti gange kraftigere end det Sai Baba s?lger.

Er du en bodhisatva?

--
Mvh Peder

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-05-07 22:18

"Peder" <peLarsen43@mail.dk> wrote in message news:f29rh0$tle$1@aioe.org...
> Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev

> Er du en bodhisatva?

Faktisk en dobbelt-bodhisatva og karmarytter af fjerde grad.

Fra : @

Dato : 14-05-07 15:37

On Mon, 14 May 2007 15:07:28 +0200 (CEST), Peder <peLarsen43@mail.dk>
wrote:

>Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev

>Det er ikke vibutipulver, hvis det ikke er blevet materialiseret
>mellem Sai Babas hænder.

Knud Larsens hænder er vel på ingen måde ringere end Sai Babas?

Fra : @

Dato : 12-05-07 21:41

On Sat, 12 May 2007 22:17:29 +0200 (CEST), Peder <peLarsen43@mail.dk>
wrote:

>Folkekirken modtager gevaldige midler, selvom der proportionelt
>er skævfordelig til de ANDRE religioner i DK,

rent økonomisk er folkekirken i praksis ringere stillet end alle andre
anerkendte religioner her i landet

fordi der er nogle gunstige fradragsregler for bidrag til anerkendte
religionsforetagender

Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-07 00:30

> [...]
> jøde Arne Melchior sagde : "man kan ikke leve af indavl, specielt
> ikke et lille land som Danmark", og sandlig, det kan man slet

Gradvis fjernelse af alle statsstilskud til al religion er et godt mål.
Det er den ideelle indførsel af religions-FRIHED kombineret med
religions-LIGHED.

Desværre er der tendenser til at man vil forkæle muslimer og katolikker med
samme tilskud som hvad folkekirkekristne får.

Bl.a. vil man begunstige deres præsteskab med samme bondefangeri, som det
der består i at man spørger normaldanskeren om han vil være folkekirkemedlem
KUN TO GANGE HVOR HAN ER ET UMÆLENDE DYR, nemlig ved dåb og konfirmation, og
derefter opkræver man kirkeskat uden at spørge og kræver en aktiv indsats
for at slippe for at hælde privatforbrug i overtro.

Statsmagt kan lide præste- og imam-hjernevask, som gør folk accepterende
overfor centraliseret tvangs-godhedsindustri.

Væsentligt er her den fremstormende Islam, der netop ikke bør forkæles.

Relativt uvæsentlig er den tolerante katolske kirke, som man iøvrigt lyver
om, når man påstår at den truer med at smide døbte medlemmer ud hvis de fx
er imod fri abort.

Urkirke oplever katolikker sig som og DE KAN ALDRIG SMIDE UD. De kan blot
udelukke (fx fraskilte) fra nadver-affodring, som jo er et perifert ritual
for en moderne kristen.
Jeg er katolik men har kun to gange ædt vin og brød i københavnske katolske
kirker, bl.a. da jeg blev firmet dvs optaget (og desuden i Østrig for sjov
da jeg ikke var katolik - de tjækker jo aldrig).
At jeg på min skorsten stort med rødt og hvidt skriver at danskerne er et
kristent folk betyder at vi mht moral og tro-stat-adskillelse er IKKE
MUSLIMER
Glad grundtvigianisme som desværre kun findes hos Tidehverv og næsten ikke
i københavnske kirker er lige så god (og ikke-gerningsretfærdig) som
katolicisme.
Ved at stå registreret som kristen men ikke lutheransk opnår jeg ikke at
støtte den muslimforherligende Danske Folkekirke.