i bedste mening
Fra : Aage Andersen

Dato : 11-05-07 06:43

Tony Blair: "Jeg gjorde det i bedste mening". Gør alle politikere ikke det?

Var det ikke i bedste mening (for Danmark?), at Ninn Hansen syltede en lov
forordning eller Hitler startede en krig (til bedste for Tyskland?)?

Er det ikke i bedste mening at Fogh Rasmussen har inddraget Danmark i en
nyttesløs ulovlig krig?

Naar man kommer med en saadan udtalelse er det vel en indrømmelse af, at man
tog fejl. Naar man opdager, man tager fejl, bør man vel forsøge at rette
fejlen hurtigst muligt?

Aage

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-05-07 07:52

On Fri, 11 May 2007 07:42:52 +0200 "Aage Andersen"
<aaa(REMOVE)@email.dk> sent the following smoke signals:

> [...]
>forordning eller Hitler startede en krig (til bedste for Tyskland?)?
>
>Er det ikke i bedste mening at Fogh Rasmussen har inddraget Danmark i en

Er det ikke i bedste mening at Aage Andersen skriver sit vrøvl herinde?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 11-05-07 08:58

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> On Fri, 11 May 2007 07:42:52 +0200 "Aage Andersen"
> <aaa(REMOVE)@email.dk> sent the following smoke signals:

> Er det ikke i bedste mening at Aage Andersen skriver sit vrøvl herinde?

var det ikke i bedste mening at du ikke havde evnerne til at forholde dig
til indholdet

Peter

Fra : Poul E Hansen

Dato : 11-05-07 08:15

On 11 Maj, 07:42, "Aage Andersen" <aaa(REMOVE)@email.dk> wrote:
> [...]
> tog fejl. Naar man opdager, man tager fejl, bør man vel forsøge at rette

Ikke engang Tony Blair ved præcist hvornår og hvor han tog fejl. Men
ved sin udtalelse indrømmer han, at han kan have taget fejl.

Fra : BigBother

Dato : 11-05-07 09:14

"Aage Andersen" <aaa(REMOVE)@email.dk> wrote in message

> Tony Blair: "Jeg gjorde det i bedste mening". Gør alle politikere ikke
> det?

Det tror jeg ikke du skal regne med. De fleste mennesker handler mest af alt
ud fra egoistiske hensyn. Specielt magtmennesker, som oftere har
psykopatiske træk end gennemsnittet.

--
The Right is Wrong, The Left is Stupid

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-05-07 11:45

Aage Andersen skrev:
> [...]
> tog fejl. Naar man opdager, man tager fejl, bør man vel forsøge at rette

Udtalelsen kommer nok til at stå som det man husker Blair på,
på samme måde som man husker Clinton for:
"I did not have sexual relations with that woman".
Og Nixon for: "i am not a crook".

Det er lidt underligt, Blair har været en rimelig god
første minister, men falder på Irak krigen, vores
egen første minister er fuldstændigt upåvirket af
fejltagelsen med Irak.

--
Just another homepage:
http://damb.dk