Terrorsagen fra Odense
Fra : Pjensen73

Dato : 10-05-07 15:35

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6913748.html

Så er det kommet frem, at muslimske terrorister ville bombe:
Folketinget, Rådhuspladsen, Hovedbanegården og Jyllands-Postens
redaktion i København.

Hvad sker der så med disse terrorister?
De burde udvises efter endt straf, og hvis det ikke kan lade sig gøre,
så i det mindste livsvarigt fængsel, uden mulighed for benådning.
Men går det som det plejer, så får de vel kun ½ års fængsel.

Nu forventer jeg en larmene tavshed fra venstrefløjen.

Fra : Pernille

Dato : 10-05-07 16:11

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men går det som det plejer, så får de vel kun ½ års fængsel.
>
> Nu forventer jeg en larmene tavshed fra venstrefløjen.

De personer har intet at gøre i Danmark!!!!
De skal bare sendes hjem til den hule, de kommer fra.
Utaknemmelige, ondskabsfulde idioter!
Er det så sært, at man mere og mere synes, at musliner ikke er til at stole
på!
Selv Khader har jeg min tvivl om. Jeg tør ikke at stole på en muslim...

Fra : Pjensen73

Dato : 10-05-07 16:40

Pernille kom med følgende:
> [...]
> på!
> Selv Khader har jeg min tvivl om. Jeg tør ikke at stole på en muslim...

Og dem der fløj ind i WTC og Pentagon, var velintegreret muslimer i
USA, så det er ikke kun dem, som ikke vil integreres man skal passe på.

Fra : Pernille

Dato : 10-05-07 16:44

> Pernille kom med følgende:

> Og dem der fløj ind i WTC og Pentagon, var velintegreret muslimer i USA,
> så det er ikke kun dem, som ikke vil integreres man skal passe på.

Korrekt!

Fra : Peter Heide

Dato : 11-05-07 03:17

> Og dem der fløj ind i WTC og Pentagon, var velintegreret muslimer i USA,
> så det er ikke kun dem, som ikke vil integreres man skal passe på.

gu' var de ej. de fleste kom først ind i landet et par år før handlingen.
og pgra fbi og cia ikke kunne finde ud af at sammenarbejde gik det som det
gik.

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-05-07 06:38

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> gu' var de ej. de fleste kom først ind i landet et par år før handlingen.
> og pgra fbi og cia ikke kunne finde ud af at sammenarbejde gik det som det
> gik.

Nej det var CIA og FBI som selv lavede angrebet

Det SKAL være vores egen skyld, hvis noget kedeligt sker.

Fra : Pjensen73

Dato : 11-05-07 13:25

Peter Heide frembragte:

> gu' var de ej. de fleste kom først ind i landet et par år før handlingen.
> og pgra fbi og cia ikke kunne finde ud af at sammenarbejde gik det som det
> gik.

Men det var ikke nogle man forbandt med at være fanatiker. Så de
moderate muslimer skal vi også passe på.

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-05-07 17:32

On Thu, 10 May 2007 16:34:55 +0200, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> [...]
>Men går det som det plejer, så får de vel kun ½ års fængsel.
>
>Nu forventer jeg en larmene tavshed fra venstrefløjen.

Jamen de stakkels musser er nu igen udsat for et racistisk overgreb
ifølge Elmekvist i røven.

Mvh
Martin

Fra : Neuman

Dato : 10-05-07 17:45

> [...]
> Rådhuspladsen, Hovedbanegården og Jyllands-Postens redaktion i København.

Jamen hvis det er prisen som vi skal betale for et have et velintegrere
samfund så er det da helt i orden vi ofrer et par få hundrede
Danskere....Det er vist sådan venstrefløjen tænker.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 10-05-07 17:54

> [...]
>
> Så er det kommet frem, at muslimske terrorister ville bombe: Folketinget, Rådhuspladsen, Hovedbanegården og Jyllands-Postens

Det kom også frem at PET tog røven på dem,,,

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=894220
"De to fik hjælp af den medtiltalte 32-årige AA - en dansk konvertit
- og den blot 17 -årige RD, men også af en anden dansk konvertit ved navn LH,
der bl.a. anskaffede gruppen gødning og et voltmeter, der skulle bruges til en
elektronisk udløser til bomberne. Men terrorcellen vidste ikke, at LH var civil agent
for Politiets Efterretningstjeneste (PET)"

"Sagens forsvarere rettede en skarp kritik mod hovedvidnet og agenten LH,
der - som beskrevet i Berlingske Søndag - med PETs vidende skaffede kunstgødning
og andre bomberemedier til terrorcellen. Forsvarerne mener, LH er et utroværdigt vidne
og har fremprovokeret hele terrorsagen. Samme salut lød fra den terrortiltalte danske
konvertit AA, da han kom på anklagebænken. Selv om AA har givet flere forklaringer,
som belaster de andre tiltalte i sagen, fastholdt han i går, at LH var agent provocateur:
»LH talte konstant om Osama bin Laden, LH skaffede penge, gødning og var med til
planlægningen, og LH talte om jihad i moskeen.
Jeg kunne blive ved i det uendelige om LH,« sagde AA.

Jan Rasmussen

Fra : Pjensen73

Dato : 11-05-07 00:33

Jan Rasmussen udtrykte præcist:
> [...]
> til
> planlægningen, og LH talte om jihad i moskeen.
> Jeg kunne blive ved i det uendelige om LH,« sagde AA.

Mener du i fuld alvor at det er PET's skyld, at nogle planlagde et
terrorangreb?

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-05-07 06:40

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> Jan Rasmussen udtrykte præcist:

> Mener du i fuld alvor at det er PET's skyld, at nogle planlagde et
> terrorangreb?

LH ville jo være idiot, hvis han ikke hævdede at agenten stod for det
hele, - selv om han sagde det modsatte i begyndelsen.

Det ER pr definition "vores egen skyld" hvis/når der sker et terrorangreb,
"vi har svigtet" - "vi har svigtet mht integrationen" osv osv osv

Fra : Pjensen73

Dato : 11-05-07 13:28

Knud Larsen tastede følgende:
> [...]
>
> Det ER pr definition "vores egen skyld" hvis/når der sker et terrorangreb,
> "vi har svigtet" - "vi har svigtet mht integrationen" osv osv osv

Jeg tror vi vil opleve en larmene tavshed fra venstrefløjen, hvis/når
der sker et terrorangreb her i landet. Derefter vil venstrefløjen
begynde at snakke om en "umenneskelig" udlændingepolitik, for så at
give DF skylden for angrebene.

Fra : N_B_DK

Dato : 11-05-07 17:47

> [...]
> der sker et terrorangreb her i landet. Derefter vil venstrefløjen
> begynde at snakke om en "umenneskelig" udlændingepolitik, for så at

Det er der slet ingen tvivl om, ligeledes er det DF?s skyld at det sker alle
andre steder i verdenen også.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 11-05-07 16:22

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse news:464401d8$0$21930$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> LH ville jo være idiot, hvis han ikke hævdede at agenten stod for det hele, - selv om han sagde det modsatte i begyndelsen.

Prøv at læse indlæget en gang til,,, hint

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-05-07 16:25

"Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in message
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Prøv at læse indlæget en gang til,,, hint
> "LH var civil agent for Politiets Efterretningstjeneste"

OK jeg mente naturligvis "AA" ville være idiot . . .

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 11-05-07 16:24

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse news:mn.585d7d75b04c0b3b.73330@FJERNDETTEgmail.com...

> Mener du i fuld alvor at det er PET's skyld, at nogle planlagde et terrorangreb?

Det eneste jeg skrev var,
"Det kom også frem at PET tog røven på dem,,,"

Resten må du tale med Berlingske om.

Jan Rasmussen

Fra : Per Rønne

Dato : 11-05-07 07:35

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> De burde udvises efter endt straf

Én af dem er altså etnisk dansker, der er konverteret til islam [det er
som regel dem der bliver de mest fanatiske], resten er danske
statsborgere - og har en alder, så de sagtens kan have været det, da de
blev født.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk