/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Mr. Khader
Fra : Martin


Dato : 09-05-07 22:20

Ja, så er endnu en ny æra i dansk politik indledt.

Fr. Seeberg står for mig som en agtpågiven lille terrier med
meningerne placeret på det korrekte politiske sted, og så har hun jo
udtalt at hun er flov over at være dansker. Måske derfor flygtede hun
til mere passende germanskfrankofile forhold.

Hr. Samuelsen har jeg umiddelbart kun ros tilovers for, da han er
kompetent og uden sladder, og så er politisk ståsted egentlig ikke så
interessant.

Mr. Khader er jo umiddelbart et forstående og sympatisk menneske.
Desværre tror jeg ikke hans evner som pragmatisk politiker er særligt
meget værd. Han scorer på mærkesager.
Men mest interessant for Mr. Khader (og DK) er at manden i dag står i
spidsen for et parti der meget vel kan blive tungen på vægtskålen
efter FV-08. Det åbner op for minister-taburetter. Jeg kan fint se ham
i rollen som integrations- og flygtningeminister, eller endda som
minister for religiøse anliggender. Men som vi før i DK har haft
radikale statsministre for en mindretalsregering, er det jo ikke
utænkeligt at Ny Alliance på et eller andet tidspunkt med lidt vind i
sejlene og en smule held, vil pege på deres partiformand
som ..................................................statsminister!

Jeg tror man med rette kan sige at den vestlige verden aldrig har
været så tæt som den er i dag på at få en muslimsk statsminister. Jeg
vil mene at han er over halvvejs til den post siden han startede på
tinge, og han er meget målrettet. Han lader sig ikke fedte ind i noget
der kan sværte hans gode ry og rygte som moderat muslim. Men manden er
altså muslim.

Mvh
Martin B


 
 
Jens Bruun (09-05-2007)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 09-05-07 22:31

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse
news:1178745581.371823.156510@n59g2000hsh.googlegroups.com

> Men manden er
> altså muslim.

Naser Khader er ikke mere muslim end jeg er kristen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



struer (10-05-2007)
Kommentar
Fra : struer


Dato : 10-05-07 05:06

On 10 Maj, 04:30, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> "Martin" <Nex...@lab.org> skrev i en meddelelsenews:1178745581.371823.156510@n59g2000hsh.googlegroups.com
>
> > Men manden er
> > altså muslim.
>
> Naser Khader er ikke mere muslim end jeg er kristen.

det vil jeg da tro han er, for han kæmper for sine muslimske brødre.
Du kæmper ikke for noget, hverken for kristendom eller andet der er
godt for dansk broderskab.

Erik


>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.



Pernille (10-05-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 10-05-07 09:02


"struer" <erikelarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:1178769955.299607.100570@n59g2000hsh.googlegroups.com...
On 10 Maj, 04:30, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> "Martin" <Nex...@lab.org> skrev i en
> meddelelsenews:1178745581.371823.156510@n59g2000hsh.googlegroups.com
>
> > Men manden er
> > altså muslim.
>
> Naser Khader er ikke mere muslim end jeg er kristen.

det vil jeg da tro han er, for han kæmper for sine muslimske brødre.
Du kæmper ikke for noget, hverken for kristendom eller andet der er
godt for dansk broderskab.
>

Hvor muslimsk Naser Khader er, ved kun han. Han kæmper for sine muslimske
brødre. Så han er langt mere muslimst, end en kristen, der ikke kæmper for
sine brødre.
Det må simpelthen aldrig ske, at vi i Danmark får en muslimsk statsminister.
Den dag, vil vi være solgt.







BigBother (10-05-2007)
Kommentar
Fra : BigBother


Dato : 10-05-07 09:52

"Martin" <Nexus1@lab.org> wrote in message
news:1178745581.371823.156510@n59g2000hsh.googlegroups.com...

> Men som vi før i DK har haft radikale statsministre for en
> mindretalsregering,
> er det jo ikke utænkeligt at Ny Alliance på et eller andet tidspunkt med
> lidt
> vind i sejlene og en smule held, vil pege på deres partiformand
> som ..................................................statsminister!

Skræmmende tanke, specielt med Naser's nyeste udmeldinger om at slække på
udlændingepolitikken i mente.

--
The Right is Wrong, The Left is Stupid



Martin Larsen (10-05-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 10-05-07 11:23

On 9 May 2007 14:19:41 -0700, Martin <Nexus1@lab.org> wrote:

>Ja, så er endnu en ny æra i dansk politik indledt.
>
>Fr. Seeberg står for mig som en agtpågiven lille terrier med
>meningerne placeret på det korrekte politiske sted, og så har hun jo
>udtalt at hun er flov over at være dansker. Måske derfor flygtede hun
>til mere passende germanskfrankofile forhold.
>
>Hr. Samuelsen har jeg umiddelbart kun ros tilovers for, da han er
>kompetent og uden sladder, og så er politisk ståsted egentlig ikke så
>interessant.
>
>Mr. Khader er jo umiddelbart et forstående og sympatisk menneske.
>Desværre tror jeg ikke hans evner som pragmatisk politiker er særligt
>meget værd. Han scorer på mærkesager.
>Men mest interessant for Mr. Khader (og DK) er at manden i dag står i
>spidsen for et parti der meget vel kan blive tungen på vægtskålen
>efter FV-08.

Med den panik der er hos K (Pia Christmas-Møller) kommer der måske
valg før tiden. Jeg tror ikke de kan nå et før sommerferien.

Mvh
Martin

thomastomat@gmail.co~ (11-05-2007)
Kommentar
Fra : thomastomat@gmail.co~


Dato : 11-05-07 11:11

On 10 Maj, 10:51, "BigBother" <uyuyffyg...@d8hf7e.com> wrote:
> "Martin" <Nex...@lab.org> wrote in message
>
> news:1178745581.371823.156510@n59g2000hsh.googlegroups.com...
>
> > Men som vi før i DK har haft radikale statsministre for en
> > mindretalsregering,
> > er det jo ikke utænkeligt at Ny Alliance på et eller andet tidspunkt med
> > lidt
> > vind i sejlene og en smule held, vil pege på deres partiformand
> > som ..................................................statsminister!
>
> Skræmmende tanke, specielt med Naser's nyeste udmeldinger om at slække på
> udlændingepolitikken i mente.
>
> --
> The Right is Wrong, The Left is Stupid

Mht. udlændingepolitikken så er jeg måske ikke orienteret godt nok
mht. NA's planer på det område, men udlændinge dække ikke kun over
folk der belaster et givent samfund, men også over veluddannet
mennesker der kan indgå i det danske samfund og bidrage med ikke blot
deres faglige kompetencer, men i lige så høj grad deres kultur. Her i
Danmark har vi - såvidt jeg forstår - ikke så mange af sidstnævnte
gruppe, hvilket en ændring af skattepolitiken muligvis kunne ændre
på.
Mht. hr. Khaders religiøse tilhørsforhold kan jeg godt forstå folks
tanker - men såvidt jeg ved, så er enevælden afskaffet og hr. Khader
vil ikke kunne 'herske' alene - han er afhængig af andre profiler
omkring ham og jeg tvivler på, at han magter at manipulere alt og alle
i NA samt i folketinget som helhed! Og som andre har været inde på i
denne debat - hvor 'meget' muslim er hr. Khader? Hvis det er et
problem at blande politik og religion, hvordan kan hr. Langballe og
hr. Krarup så fortsat forblive i dansk politik?!? Der er mange i
Danmark der påpeger, at vi her i landet ikke blander politik og
religion og fordømmer de lande der gør det - men alligevel tillader vi
politiker at blande netop de to emner?!? Men umiddelbare holdning er:
fokusere mindre på hr. Khaders religiøse tilhørsforhold og mere på
hvad partiet som helhed vil.

Tman


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408616
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste