Hjælpe tekst ved onmouse?
Fra : Torben

Dato : 05-07-01 15:44

Hejsa, jeg har brug for at lave nogle små hjælpetekster - det skal være ved
eventet onmouse over, og der skal komme en lille ramme frem med en tekst.
Det er altså ikke en popup jeg søger!

Nogen der kan hjælpe ?

På forhånd tak!
Torben

Fra : Peter Brodersen

Dato : 05-07-01 15:49

On Thu, 5 Jul 2001 16:44:22 +0200, "Torben" <usenet_mail@yahoo.dk>
wrote:

>Hejsa, jeg har brug for at lave nogle små hjælpetekster - det skal være ved
>eventet onmouse over, og der skal komme en lille ramme frem med en tekst.
>Det er altså ikke en popup jeg søger!

Måske overkill, men én af de mere udbredte javascript-libraries til
det formål er overLIB:

http://www.bosrup.com/web/overlib/

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : Torben

Dato : 05-07-01 17:37

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> skrev i en meddelelse

> Måske overkill, men én af de mere udbredte javascript-libraries til
> det formål er overLIB:

Tak
overLIB er lige hvad jeg har brug for, men det er i forbindelse med
udvikling af et Intranet til en virksomhed!

Hvad er overkill, og hvor kan jeg evt. finde info?

Hej
Torben

Fra : Peter Brodersen

Dato : 06-07-01 00:01

On Thu, 5 Jul 2001 18:36:31 +0200, "Torben" <usenet_mail@yahoo.dk>
wrote:

>Tak
>overLIB er lige hvad jeg har brug for, men det er i forbindelse med
>udvikling af et Intranet til en virksomhed!
>
>Hvad er overkill, og hvor kan jeg evt. finde info?

"Overkill" er blot et engelsk udtryk for "Skyde gråspurve med
kanoner". Det kan være, den kan meget mere, end hvad der er nødvendigt
her. Men til Intranet, hvor det slet ikke betyder noget, at der skal
hentes en 30-40kbyte ekstra, burde det ikke være noget problem.

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : Torben

Dato : 06-07-01 05:57

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> skrev i en meddelelse

> "Overkill" er blot et engelsk udtryk for "Skyde gråspurve med
> kanoner".

Ahhh, hvor er jeg dum Jeg tænkte mig ikke om, sorry !

Hej
Torben

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 05-07-01 16:26

wrote:

>Hejsa, jeg har brug for at lave nogle små hjælpetekster - det skal være ved
>eventet onmouse over, og der skal komme en lille ramme frem med en tekst.
>Det er altså ikke en popup jeg søger!

Brug TITLE. Noget a la:

--
Mvh. Stefan