Vær kristen
Fra : Peder

Dato : 09-05-07 19:19

dktekno <dktekno@gmail.com> skrev
> [...]

>- men hvorfor skal religi?se skikke s?ttes h?jere end et menneskes
>legemsdele? Barnet kan jo ikke, n?r det bliver gammelt nok, ikke selv
>bestemme. Det er allerede sket! Der b?r v?re gr?nser for, hvad for?ldrer kan
>f? lov til at udf?re!

>Muslimske og j?diske skikke er her kun for ?n ting: For at blive knust! Og
>det skal de ogs?!

>Jeg ?nsker en st?rk stat, der med magt og jerngreb om j?disk og muslimsk
>kultur, smadrer og tilintetg?rer dette lort!

>J?disk og muslimsk kultur er lort. Det er pest. Det er intet andet end en

Nu er vores KRISTNE kultur jo OGSÅ af semitisk oprindelse, og
faktisk, ja, så er VI de sande Israels børn = jøder, for Jesus
var frelser af jøderne, men disse "israelere" har vendt ham
ryggen, selvom han udrettede undere for øjnene af dem.

--
Mvh Peder

Fra : N_B_DK

Dato : 09-05-07 17:23

"Peder" <peLarsen43@mail.dk> wrote in message news:f1ss9g$mli$1@aioe.org
> [...]

> var frelser af jøderne, men disse "israelere" har vendt ham
> ryggen, selvom han udrettede undere for øjnene af dem.

Reality check..... failed.
BIOS checksum error.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Peder

Dato : 09-05-07 23:04

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

>Reality check..... failed.
>BIOS checksum error.

Er du en robot?

--
Mvh Peder

Fra : N_B_DK

Dato : 09-05-07 21:09

"Peder" <peLarsen43@mail.dk> wrote in message news:f1t9ek$uok$1@aioe.org
> N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

> Er du en robot?

Med min ufattelige evne til at huske og bearbejde data, vil det på dig nok
virke sådan ja. ;)

Fra : Peder

Dato : 10-05-07 00:24

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

>Med min ufattelige evne til at huske og bearbejde data, vil det på dig nok
>virke sådan ja. ;)

Jeg synes nu du virker ret uintelligent.

--
Mvh Peder

Fra : N_B_DK

Dato : 09-05-07 22:28

"Peder" <peLarsen43@mail.dk> wrote in message news:f1te5n$cup$1@aioe.org
> N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

> Jeg synes nu du virker ret uintelligent.

Det er muligt, men det vil jeg så hellere være end have den her lsags
holdninger

Fra : Peder

Dato : 10-05-07 00:55

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

>Det er muligt, men det vil jeg så hellere være end have den her lsags
>holdninger

Du er mod tolerance og frihed? Men går ind for frihedsberøvelse
og moralisme?

--
Mvh Peder

Fra : N_B_DK

Dato : 09-05-07 23:02

"Peder" <peLarsen43@mail.dk> wrote in message news:f1tfv8$i94$1@aioe.org
> N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev
> Du er mod tolerance og frihed? Men går ind for frihedsberøvelse
> og moralisme?

Frihed og tolerance har intet med overgreb på børn at gøre.

Fra : Peder

Dato : 10-05-07 17:16

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

>Frihed og tolerance har intet med overgreb på børn at gøre.

Det har det ikke, nej.

--
Mvh Peder