Hvem skrev det her:
Fra : Knud Larsen

Dato : 08-05-07 09:08

Fra 2002:

"Jeg hørte forleden Bush tale om de der 'slyngelstater' og 'ondskabens
akse'.
Det er altid de gode mod de onde. Og vi er altid de gode. Det er fuldstændig
ligesom Stalin og Hitler.
Sådan taler man når man har slugt Vorherre og gjort sig selv til Gud"

?

Fra : Bekan

Dato : 08-05-07 10:32

http://www.information.dk/Eksport/Temapakker/Tema100096.html

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 08-05-07 16:27

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse news:46402fea$0$21930$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]

> Sådan taler man når man har slugt Vorherre og gjort sig selv til Gud"

Nej, sådan taler man når pøblen skal mobiliseres.

Jan Rasmussen

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-05-07 17:05

On Tue, 8 May 2007 17:26:36 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:

>Nej, sådan taler man når pøblen skal mobiliseres.

Ja, de venstresnoede sætter dagligt nye rekorder i vold og hatespeech.

Mvh
Martin

Fra : Henry Vest

Dato : 08-05-07 17:39

Knud Larsen wrote:

> [...]
> fuldstændig ligesom Stalin og Hitler.
> Sådan taler man når man har slugt Vorherre og gjort sig selv til Gud"

Søren Krarup?

--
Henry Vest

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-05-07 18:49

"Henry Vest" <henry_vest@REMOVEget2net.dk> wrote in message

> Søren Krarup?

Rigtigt, - jeg syntes lige, jeg ville forsøge at rykke lidt ved manges
fordomme om hvor meget "højrefløjser" han er.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-05-07 21:29

> Rigtigt, - jeg syntes lige, jeg ville forsøge at rykke lidt ved manges
> fordomme om hvor meget "højrefløjser" han er.

Søren Krarup er lidt for intelligent for de fleste - desværre. Han er f.eks.
klart for intelligent til dét parti, han er valgt for, og klar for
intelligent til flokken af hjernedøde journalister og venstrefløjsfjolser,
der sjældent har potentiale til rent faktisk at lytte til og forstå de ting,
han siger.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Egon Stich

Dato : 09-05-07 09:09

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse news:4640b7fe$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> "Henry Vest" <henry_vest@REMOVEget2net.dk> wrote in message

> Rigtigt, - jeg syntes lige, jeg ville forsøge at rykke lidt ved manges
> fordomme om hvor meget "højrefløjser" han er.

Man burde jo læse mandens bøger.
Skønt man derved udsætter sig for at måtte revidere sin opfattelse af manden.
De fleste kender jo kun de løsrevne citater, der finder vej til nyhederne.

MVH
Egon