kan sorte slyngel få arbejde?
Fra : @

Dato : 06-05-07 15:41

<<<<<<
http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=4390740/
»Jo, men det må jo komme an på en prøve. Hvis man efter gentagne
henvisninger ikke kan få arbejde, og man direkte fra arbejdsgivers
side siger, at det er på baggrund af beklædningen, kan der være noget
om det. Men der findes vel også arbejdspladser, hvor man kan finde sig
i, at folk går i burka,« mener Hans Halvorsen.
<<<<<<

så vidt jeg ved mangler svineproducenterne i den grad arbejdskraft,
https://job.jobnet.dk/jobbanken/ViaYrke/YrkeAnnonslista.aspx?iLanID=0&iKommunID=0&chKommunIDs=&iYrkeOmradeID=170000&iYrkeGruppID=170100&iVarldsdelID=0&iLandID=58&iAnnonsalder=0&iAngransande=0&iZoneID=0&IgnoreSwedish=1

så hvis bare grisebasserne fra små bliver vænnet til synet at sådan et
sort spøgelse skulle det vel ikke være noget problem

man kunne da prøve

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Pjensen73

Dato : 06-05-07 15:46

@ skrev den 06-05-2007:
> [...]
> https://job.jobnet.dk/jobbanken/ViaYrke/YrkeAnnonslista.aspx?iLanID=0&iKommunID=0&chKommunIDs=&iYrkeOmradeID=170000&iYrkeGruppID=170100&iVarldsdelID=0&iLandID=58&iAnnonsalder=0&iAngransande=0&iZoneID=0&IgnoreSwedish=1

Men de vil vel ikke arbejde med urene dyr.

> så hvis bare grisebasserne fra små bliver vænnet til synet at sådan et
> sort spøgelse skulle det vel ikke være noget problem
>
> man kunne da prøve

Eller vis vi tildækker grisebasserne med burka og tørklæde, så kan det
måske være....

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 15:48

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Men de vil vel ikke arbejde med urene dyr.

> Eller vis vi tildækker grisebasserne med burka og tørklæde, så kan det
> måske være....

Føj sikke en gang dyreplageri I er ude i nu ;)

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Pjensen73

Dato : 06-05-07 16:20

N_B_DK forklarede den 06-05-2007:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Føj sikke en gang dyreplageri I er ude i nu ;)

Øhh. Den havde jeg ikke lige tænkt over. Det er naturligvis dyrplageri
at tildække grisene med burka og tørklæde.

Fra : @

Dato : 06-05-07 16:29

On Sun, 06 May 2007 17:19:35 +0200, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>N_B_DK forklarede den 06-05-2007:

>Øhh. Den havde jeg ikke lige tænkt over. Det er naturligvis dyrplageri
>at tildække grisene med burka og tørklæde.

ja du kan nemt komme til at rode dig ud i øretæver fra PLF med det
forslag

PLF - Pigs Libaration Front

Fra : @

Dato : 06-05-07 15:54

On Sun, 06 May 2007 16:46:02 +0200, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Men de vil vel ikke arbejde med urene dyr.

hvem??? grisene!!!!!

bare de får noget at æde og noget strøelse så tror jeg ikke grisene
bekymrer sig om renligheden hos personalet

>Eller vis vi tildækker grisebasserne med burka og tørklæde, så kan det
>måske være....

er du da tovli'

det vil da være dyrplageri

Fra : Pjensen73

Dato : 06-05-07 16:21

Den 06-05-2007, skrev @:

> hvem??? grisene!!!!!
>
> bare de får noget at æde og noget strøelse så tror jeg ikke grisene
> bekymrer sig om renligheden hos personalet

Ifølge muhamserne er grise urenedyr, men det kan jo være at grisene
tænker det samme som om muhamserne

Fra : @

Dato : 06-05-07 16:35

On Sun, 06 May 2007 17:20:46 +0200, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Ifølge muhamserne er grise urene dyr,

og!!

et arbejde er et arbejde er et arbejde

der er da også jobs jeg vil være ked af at bestride, men i mangel på
andet ville jeg ikke være kræsen

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-05-07 16:07

On Sun, 06 May 2007 16:46:02 +0200 Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> sent the following smoke signals:

>Men de vil vel ikke arbejde med urene dyr.

Det tror jeg nu ikke, at grisene går så højt op i.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Pjensen73

Dato : 06-05-07 16:21

Den 06-05-2007, skrev Hr. Jensen:
> On Sun, 06 May 2007 16:46:02 +0200 Pjensen73
> <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> sent the following smoke signals:

> Det tror jeg nu ikke, at grisene går så højt op i.

Tror du ikke? Man taler meget om dyrevelfærd

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 16:12

> [...]
>

> så hvis bare grisebasserne fra små bliver vænnet til synet at sådan et
> sort spøgelse skulle det vel ikke være noget problem

Den er fuld lovlig, at fratage kontanthjælpen, indtil andet er modbevist.
Ifølge arbejdsmiljøvejviser( arbejdstilsynet) for alle brancher om
forebyggelse mod ulykker, kan en burka ikke betragtes som arbejdsbeklædning.
og er derfor ikke ok at iklæde sig.

Fra : @

Dato : 06-05-07 16:27

On Sun, 6 May 2007 17:12:08 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> [...]
>Ifølge arbejdsmiljøvejviser( arbejdstilsynet) for alle brancher om
>forebyggelse mod ulykker, kan en burka ikke betragtes som arbejdsbeklædning.

nogle steder(f.eks. fødevareproduktion) stilles der strenge krav bl.a.
til påklædning,

og det er altså MNSHO at nægter en sort slyngel at efterkomme
arbejdspladsens beklædningsregler står vedkommende ikke til rådighed
som arbejdskraft

så i visse tilfælde er burka lig arbejdsvægring

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 16:43

> [...]
> som arbejdskraft
>
> så i visse tilfælde er burka lig arbejdsvægring

Læs hvad jeg skriver ?? burka kan ikke bæres som arbejdstøj, det er privat
beklædning, så det er lovligt at fratage kontanthjælpen på den baggrund, at
en ikke vil skifte til "passende" arbejdstøj.
Der kommer en beskrive senere på året omkring, opmærksomhed for tillagte
barrierer for arbejdsnægtelse. Deri vil indgå emner omkring beklædning.