Hvem tør lukke øjnene for 1 mia. forbryder~
Fra : Notion

Dato : 06-05-07 13:01

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2007/05/06/090548.htm
Hvem tør lukke øjnene for 1 mia. forbrydere, et folk uden gud, uden tro,
uden moral. Det er verdenssamfundet fjende nr. . De skal straffes, for ikke
have en grund for at være vores fjende, andet end et par af dem er
forbryder, men de har samme øjne som 1 mia. andre, det må da være grund nok,
til at de er vores fjender

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 13:14

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message
> [...]
> et par af dem er forbryder, men de har samme øjne som 1 mia. andre,
> det må da være grund nok, til at de er vores fjender

De ? ser du nu syner igen ?

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 13:29

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message
>
> De ? ser du nu syner igen ?

De = dem du ved, dem med skæve øjne, er de ikke dine fjender? de ligner jo
ikke dig

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 13:40

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> De = dem du ved, dem med skæve øjne, er de ikke dine fjender? de
> ligner jo ikke dig

Næ jeg har ingen problemer med Kinesere /Asiater, men kan forstå det igen er
din indre racist der taler.

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 14:00

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Næ jeg har ingen problemer med Kinesere /Asiater, men kan forstå det igen
> er din indre racist der taler.

Nej da, men så er du jo racist, da du kun har noget imod Muslimer, wow kan
du se den nu, den lille krybende lummer glacial racist, som ligger begravet
fra urtiden, men fremkommer i det øjeblik som mennesket er på nedtur.
Kunne det tænkes at det indlæg er bragt for at fremvise den krybende lummer
glacial racist, som mange her inde indeholde.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 14:10

> Nej da, men så er du jo racist, da du kun har noget imod Muslimer,

Det kan du jeg har, sålænge de opfører sig som de gør, ja så har jeg noget
> [...]

> fremvise den krybende
> lummer glacial racist, som mange her inde indeholde.

Jeg kan ikke helt se hvad medicinal branchen i Kina/Panama har med Danske
forhold at gøre.

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 14:32

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Det kan du jeg har, sålænge de opfører sig som de gør, ja så har jeg noget
> imod muslimer.

De er alle og det er det som gør dig til racist. Få er nogle af dem og ja de
få af dem, er en forbandet plage i landet, men det er ikke alle. Det er
forskellen mellem racist og at ytre sig fornuftigt.

> Jeg kan ikke helt se hvad medicinal branchen i Kina/Panama har med Danske
> forhold at gøre.

Nej det kan du ikke for du er racist. Kan det forholde sig sådan, at
kineserne indtil nu har slået flere uskyldige ihjel i Panama end muslimer
har, men at det ikke rigtig rykker i fordømmelsen af dem, her inde i
dk.politik?, Imens at Kina har kostet vesten mia. som ellers havde et bedre
formål ved at forbedre forholdene i andre lande, og det problem har ikke
rykket her inde i denne gruppe. Mens en Imam udtalelse kan få 20 rygklapper
op af stolen og understøtte hinandens racist, ja det er et globalt samfund
vi har, men et Dansk dilemma, for racisten kan ikke overleve i det globale
samfund, så hvem vil blive isoleret i længden.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 14:44

> De er alle og det er det som gør dig til racist. Få er nogle af dem
> og ja de få af dem, er en forbandet plage i landet, men det er ikke
> alle. Det er forskellen mellem racist og at ytre sig fornuftigt.

Kald du miog bare racist hvis du får det bedre af det.

> Nej det kan du ikke for du er racist.

Så nu er jeg racist fordi forurenede medicinal produkter har slået nogle
mennesker ihjel ?

Du er rablende idiot.

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 14:56

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Kald du miog bare racist hvis du får det bedre af det.

> Så nu er jeg racist fordi forurenede medicinal produkter har slået nogle
> mennesker ihjel ?

Du har svært ved at læse.

Du siger at alle muslimer er.................. Når du siger alle så er det
alle, også hende den unge muslimske pige på 18, som døde pga. kærlighed. Du
kan jo nemlig ikke gøre alle til bad muslimer, uden at påklistre dig
racisten. der findes da vældige mange gode muslimer som ikke kan komme i
kategori bad, men dem kan du ikke se for din egenfødte racist.

> Du er rablende idiot.

Nej da, det er virkeligheden. men av den gør ondt på dig kan jeg se.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 15:02

> Du har svært ved at læse.

LOOOOL og det siger DU af alle ?

> Du siger at alle muslimer er.................. Når du siger alle så
> er det alle, også hende den unge muslimske pige på 18, som døde pga.
> kærlighed.

Hun var 17.

> Du kan jo nemlig ikke gøre alle til bad muslimer, uden at
> påklistre dig racisten.

Vil de ikke gå i bad ? og hvordan gør det mig til en racist at de ikke vil i
bad ?

> der findes da vældige mange gode muslimer som
> ikke kan komme i kategori bad, men dem kan du ikke se for din
> egenfødte racist.

egenfødte racist ? LOL gå du bare i bad med muslimer.

> Nej da, det er virkeligheden. men av den gør ondt på dig kan jeg se.

Ja virkeligheden er at de dødsfald skyldes forurenet medicin, at du så vil
have det at det er Kinesere der slår folk ihjel med fuldt overlæg må stå for
din egen regning.

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 16:34

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> LOOOOL og det siger DU af alle ?

> Hun var 17.

Hun var 18, det er i DK vi snakker om.

> Vil de ikke gå i bad ? og hvordan gør det mig til en racist at de ikke vil
> i bad ?

Bad = slem ..

> egenfødte racist ? LOL gå du bare i bad med muslimer.

Bad = slem hvor er din fremmedsprogforståelse ?? Er du uden af
verdenssamfundet. du skal være parat til at agerer i samfundet, derfor må du
lære at analyserer dig til indholdsforståelse.

Det er nok mere din manglende argumentation mod din synlige racist det
kniber med.

> Ja virkeligheden er at de dødsfald skyldes forurenet medicin, at du så vil
> have det at det er Kinesere der slår folk ihjel med fuldt overlæg må stå
> for din egen regning.

Læset du ikke artiklen.??
[[Forfalskning
De bekræftede dødsfald er forbundet med lokalt fremstillet medicin, der er
blevet tilsat et dødsensfarlig sødemiddel, fremstillet i Kina.]]

[[Kina er ifølge The New York Times kilde til en meget stor del af de falske
og farlige produkter, og må også selv jævnligt notere dødsofre.
Diethylen glykol har været årsag til mindst otte masseforgiftninger i de
seneste tyve år. Forgiftninger er blandt andet registreret i Sydafrika,
Indien, Nigeria, Argentina og Haiti. Det anslås at tusinder er blevet dræbt
af de forgiftede medicinske produkter.]]

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 20:10

> Hun var 18, det er i DK vi snakker om.

Hvor fremgår det det er en Dansk pige du talte om ?

> Bad = slem ..

Nå, det er ikke normalt at benytte engelske ord midt i en Dansk sætning.

> Bad = slem hvor er din fremmedsprogforståelse ?? Er du uden af
> verdenssamfundet. du skal være parat til at agerer i samfundet,
> derfor må du lære at analyserer dig til indholdsforståelse.

Du kan ikke klandre andre for du pludselig benytter ord der findes på både
Dansk og Engelsk i en Dansk sætning, det er simpelthen dumhed.

> Det er nok mere din manglende argumentation mod din synlige racist det
> kniber med.

Jeg er ikke Racist, men sover du bedre af det så ok.

> [...]
> Sydafrika, Indien, Nigeria, Argentina og Haiti. Det anslås at
> tusinder er blevet dræbt af de forgiftede medicinske produkter.]]

Jo hvilken del var det du ikke forstod ?

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 20:33

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Hvor fremgår det det er en Dansk pige du talte om ?

Det er dig som antager pige i verden, så hvor dine tanker befinder sig i en
kort øjeblik er du kun herrer over ikke mig.

> Nå, det er ikke normalt at benytte engelske ord midt i en Dansk sætning.

Først siger du at jeg skal skrive Engelsk, så kan jeg ikke indføre et
almindeligt fremmedord, som sagtens kunne forstås i sin helhed. At du ikke
kan siger jo bare noget om dit faktiske virke synd ..

> Du kan ikke klandre andre for du pludselig benytter ord der findes på både
> Dansk og Engelsk i en Dansk sætning, det er simpelthen dumhed.

Det er ganske normalt, ville det være bedre at jeg brugte ordet slem

> Jeg er ikke Racist, men sover du bedre af det så ok.

> Jo hvilken del var det du ikke forstod ?

Hvad var det du ikke forstod. Dig selv ?? ja må jeg sige din egenforståelse
er ikke stor.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 20:42

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er dig som antager pige i verden, så hvor dine tanker befinder
> sig i en kort øjeblik er du kun herrer over ikke mig.

JA heldigvis da, men hvor fremgår det at den pige du omtaler er Dansk ?

> Først siger du at jeg skal skrive Engelsk,

Ja ENTEN Engelsk eller Dansk, sq da ikke på samme tid i samme sætning, det
forvirrer dig jo endnu mere!

> Det er ganske normalt, ville det være bedre at jeg brugte ordet slem

Er det ? nævn andre ord man bruger i det Danske sprog hvor samme ord findes
på Engelsk ?

> Hvad var det du ikke forstod. Dig selv ?? ja må jeg sige din
> egenforståelse er ikke stor.

Endnu mere sort snak fra dig.

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 21:21

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> JA heldigvis da, men hvor fremgår det at den pige du omtaler er Dansk ?

kan du kun samesætte en helhed udfra et navn eller hvad ?? Jeg troede du
læste avis, men du klipper kun det ud som virker i dit livssyn. Det har du
ikke så gode erfaringer med, kan du se.

> Ja ENTEN Engelsk eller Dansk, sq da ikke på samme tid i samme sætning, det
> forvirrer dig jo endnu mere!

Næ ikke mig, men du kan ikke skille bad handling, fra bad med sæbe LOL

> Er det ? nævn andre ord man bruger i det Danske sprog hvor samme ord
> findes på Engelsk ?

display er et velkendt ord, hot dog er også kendt osv.

> Endnu mere sort snak fra dig.

er det ordet egenforståelse det giver dig en knude mellem pandelapperne ??

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 21:46

> display er et velkendt ord, hot dog er også kendt osv.

Hot dog er et engelsk ord, bad er både et dansk og engelsk ord (med
forskellig betydning) ikke at jeg forventer du forstår det.

> er det ordet egenforståelse det giver dig en knude mellem
> pandelapperne ??

Grav dig nu ned.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 07-05-07 19:51

On Sun, 6 May 2007 21:33:11 +0200, Notion wrote:

> Det er dig som antager pige i verden, så hvor dine tanker befinder sig i en
> kort øjeblik er du kun herrer over ikke mig.

Jeg synes selv at du har fået "lang snor" pga din ordblindhed, men
selv du med "stavehjælpemidler" taget i betragtning burde kunne gøre
det bedre end dette.

Jeg "holder ved" en dag mere for at få et svar. ellers bliver alle
indlæg hvori dit "navn" indgår fjernet.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Notion

Dato : 07-05-07 20:26

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det bedre end dette.
>
> Jeg "holder ved" en dag mere for at få et svar. ellers bliver alle

Du må lige uddybe din idé med dit indlæg, hvad er det som du ikke forstår???

Fra : Notion

Dato : 08-05-07 21:24

> [...]
> det bedre end dette.
>
> Jeg "holder ved" en dag mere for at få et svar. ellers bliver alle

Er det ordet antager du ser som antaster ??

Der mangler antager [det er den] pige. Jeg henviste faktisk til den 18 årig
pige som blev skudt i Slagelse, som var muslim, og som bliver hadet, da
ordet "de muslimer" jo gælder alle ikke sandt.

men faktisk kan du jo prøve, at give din holdning til kende. Hvem er mest
farlig, de Kinesere som gør alt for penge, eller de muslimer som bare vil
leve i denne verden. Skal vi sige, at der er lige mange "slemme" af hver, så
hvis vi fjerne de slemme "Kinesere" og de "slemme" Muslimer, hvem er så mest
farlige ???

Kom med dit bud.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-05-07 14:36

On Sun, 6 May 2007 14:59:40 +0200 "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk>
sent the following smoke signals:

>Nej da, men så er du jo racist, da du kun har noget imod Muslimer, wow kan
>du se den nu, den lille krybende lummer glacial racist...

Er islam en race?

Fortæl, fortæl...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 14:45

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> On Sun, 6 May 2007 14:59:40 +0200 "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk>
> sent the following smoke signals:

> Er islam en race?

Jeg læste engang et sted det var en sygdom, men det var måske ikke rigtigt ?

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 15:04

> "Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message

> Jeg læste engang et sted det var en sygdom, men det var måske ikke rigtigt
> ?

racist ??? næ den kan opløses, hvis du påtage dig "jeg" ansvar.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 15:07

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> racist ??? næ den kan opløses, hvis du påtage dig "jeg" ansvar.

fisk?

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 15:03

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> On Sun, 6 May 2007 14:59:40 +0200 "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk>
> sent the following smoke signals:

> Er islam en race?
>
> Fortæl, fortæl...

Ja af flere varianter, som bygger på en fælles tro, men uden forståelse ikke
nogen synspunkt vel?? Eller forholder det sig bare sådan, i virkeligheden,
at racisten fremkommen er skabt bag anden facade, som straks er sværere at
forholde sig til, da den "lever" i pentaeder og derved svær at kæmme op i
hjørnet?? Af "Jeg" personen.

Ingen bliver født med et racist gen, den lille skyggeside opstår i mennesket
af ydre anliggende.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 15:08

> "Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja af flere varianter, som bygger på en fælles tro, men uden
> forståelse ikke nogen synspunkt vel??

Det bliver det sq ikke en race af.

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 16:37

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Det bliver det sq ikke en race af.

Og du kan ikke være racist på baggrund af nedgørelse af religion, folk osv.
hmm læs lige §! igen. At det kaldes racist er jo kun et indholdsord.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 20:13

> Og du kan ikke være racist på baggrund af nedgørelse af religion,

Ja men derfor er Muslimer fandme ikke en race!

> folk osv. hmm læs lige §! igen. At det kaldes racist er jo kun et
> indholdsord.

At du ælvler om racisme, er ikke det samme som ordet race.

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 20:46

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Ja men derfor er Muslimer fandme ikke en race!

Nu hedder det racismeparagraf, det er det ord vi skal forholde os til om du
vil eller ej. Derfor hedder det racist, ikke fordi det kun drejer sig om en
race, men religion, folk, personer med anden opfattelse osv. Jeg ved du har
svært ved at tænke abstrakt, men prøv at titulere dig selv uden
begrænsninger, det vil hjælpe, så vi ikke behøver at skrive så mange indlæg,
kun for din forståelse.

> At du ælvler om racisme, er ikke det samme som ordet race.

Ja meget ved du ikke, det ved alle, men hvad tror du § 266b går ud på ?????

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 20:55

> Nu hedder det racismeparagraf, det er det ord vi skal forholde os til
> om du vil eller ej.

Du fatter absolut intet, du blev spurgt om Muslimer er en race, og du ævler
om rascisme §....

> Derfor hedder det racist, ikke fordi det kun
> drejer sig om en race, men religion, folk, personer med anden
> opfattelse osv.

Ja og hvad har §266b at gøre med racer ?

> Jeg ved du har svært ved at tænke abstrakt,

Ja abstrakt ? ja det tror jeg da på hvis et spørgsmål om racer kan have
noget med en lov at gøre...

> men prøv
> at titulere dig selv uden begrænsninger, det vil hjælpe, så vi ikke
> behøver at skrive så mange indlæg, kun for din forståelse.

Nej snotabe, § har intet med racer at gøre, men diskriminering.

> Ja meget ved du ikke, det ved alle, men hvad tror du § 266b går ud på
> ?????

Jeg ved ikke hvorfor du ævler om den § mangel på intelligens vil jeg tro,
men nu er du jo beviseligt en idiot.

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 21:26

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Du fatter absolut intet, du blev spurgt om Muslimer er en race, og du
> ævler om rascisme §....

hvad tror du en racist er ??? en god samfundsbeskytter eller hvad ???

> Ja og hvad har §266b at gøre med racer ?

Når du er racist, har du tilknytning til denne tror du ikke. Husk på der
findes ikke en hovsa §, man kan ikke bagefter sige, ups det vidste jeg ikke
noget om.

> Ja abstrakt ? ja det tror jeg da på hvis et spørgsmål om racer kan have
> noget med en lov at gøre...

> Nej snotabe, § har intet med racer at gøre, men diskriminering.

racediskriminering måske .. wow du er langsom var ...ingår der måske jagt på
religion, folk, tilhørsforhold osv. under denne , jaaaa det gør der jo.. wow
du er stadigvæk langsom var.

> Jeg ved ikke hvorfor du ævler om den § mangel på intelligens vil jeg tro,
> men nu er du jo beviseligt en idiot.

Næ, du er bare rimelig langsom, har du tænkt på om snapsen, har skadelig
virkning ????

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 21:51

> hvad tror du en racist er ??? en god samfundsbeskytter eller hvad ???

Jeg opgiver, du blev spurg om Muslimer er en race, det kunne du ikke finde
ud af at svare på.

> Når du er racist, har du tilknytning til denne tror du ikke. Husk på
> der findes ikke en hovsa §, man kan ikke bagefter sige, ups det
> vidste jeg ikke noget om.

Whatever, du er seriøst dummere en rådden bølgepap.

> racediskriminering måske .. wow du er langsom var ...ingår der måske
> jagt på religion, folk, tilhørsforhold osv. under denne , jaaaa det
> gør der jo.. wow du er stadigvæk langsom var.

Den lader vi lige stå.

> Næ, du er bare rimelig langsom, har du tænkt på om snapsen, har
> skadelig virkning ????

LOL ja jeg er langsom, du får spørgsmålet for 117 gang:

Er Muslimer en race ?

Ja eller nej.

Fra : Notion

Dato : 07-05-07 17:28

> [...]
>
> Whatever, du er seriøst dummere en rådden bølgepap.

> Den lader vi lige stå.

> LOL ja jeg er langsom, du får spørgsmålet for 117 gang:

Hvorfor er det vigtigt for dig? Mener du at hvis muslimer ikke er en race så
er du ikke racist??

En racist betragter sig selv værende "den" rigtige race, og derved nedgøre
racisten f.eks. muslimer. Om muslimer er en race elle ej, gør det dig ikke
til "ikke racist". At være racist er, at du betragter dig som værende bedre
/ mere rigtigt, end f. eks muslimer.

Fra : Alucard

Dato : 07-05-07 18:11

On Mon, 7 May 2007 18:28:25 +0200, "Notion"

>Hvorfor er det vigtigt for dig? Mener du at hvis muslimer ikke er en race så
>er du ikke racist??

ROTFL......

Selv et simpelt Ja/Nej spørgsmål, evner du IKKE at svare på.

Fra : Notion

Dato : 07-05-07 18:49

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ROTFL......
>
> Selv et simpelt Ja/Nej spørgsmål, evner du IKKE at svare på.

Jo da, men jeg debatterer ikke med ja eller nej spørgsmål, så enkelt er det.
Hvis du ikke kan gabe over det, så spis en børneburger.

Fra : Alucard

Dato : 07-05-07 19:28

On Mon, 7 May 2007 19:48:57 +0200, "Notion"

>Jo da, men jeg debatterer ikke med ja eller nej spørgsmål, så enkelt er det.

ROTFLMAO....... Du KAN ikke svare.... )))

>Hvis du ikke kan gabe over det, så spis en børneburger.

HAHAHAHAHAHA............

Fra : Notion

Dato : 07-05-07 20:35

> ROTFLMAO....... Du KAN ikke svare.... )))

> HAHAHAHAHAHA............

Og du vil have et ja / nej svar ??
Hvis ja, så hvorfor??
Hven nej, hvad vil du så??

Fra : Alucard

Dato : 07-05-07 21:41

On Mon, 7 May 2007 21:35:15 +0200, "Notion"

>Og du vil have et ja / nej svar ??
>Hvis ja, så hvorfor??
>Hven nej, hvad vil du så??

Nu var det IKKE mig der stillede spørgsmålet....

Jeg morede mig bare over at du IKKE kunne svare på et så simpelt
spørgsmål.... ))

Fra : Notion

Dato : 08-05-07 18:20

> Nu var det IKKE mig der stillede spørgsmålet....
>
> Jeg morede mig bare over at du IKKE kunne svare på et så simpelt
> spørgsmål.... ))

Så du mener, at fordi jeg ikke sagde nej, så ved jeg ikke om muslimer er en
race.

De er lige så lidt en race som kristne, jøder eller andre troende. Men du
mener, at fordi det ikke er en race så er man ikke racist ?? det er jo også
et ja / nej spørgsmål.

Kan du sige ja eller nej til det.

Fra : Alucard

Dato : 08-05-07 21:13

On Tue, 8 May 2007 19:20:15 +0200, "Notion"

>Så du mener, at fordi jeg ikke sagde nej, så ved jeg ikke om muslimer er en
>race.

Hvad du IKKE ved, kan der skrives tykke bøger om....

>De er lige så lidt en race som kristne, jøder eller andre troende.

Hvorfor skrev du så ikke bare Nej...???

>Men du
>mener, at fordi det ikke er en race så er man ikke racist ?? det er jo også
>et ja / nej spørgsmål.
>
>Kan du sige ja eller nej til det.

Dit spørgsmål er latterligt....

Man kan godt være racist, selvom muslimer IKKE er en race....

(Gad vide hvor meget du dummer dig med det svar ?)

Fra : Martin Bak

Dato : 08-05-07 21:18

> On Tue, 8 May 2007 19:20:15 +0200, "Notion"
> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>

> Dit spørgsmål er latterligt....
>
> Man kan godt være racist, selvom muslimer IKKE er en race....

Der findes kun een menneskerace. Det er for snart meget længe siden slået
fast af genetikere uden politiske bagtanker.

Martin

Fra : @

Dato : 08-05-07 21:28

On Tue, 8 May 2007 22:18:17 +0200, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

>"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Der findes kun een menneskerace. Det er for snart meget længe siden slået
>fast af genetikere uden politiske bagtanker.

så er der også kun en hunderace

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Martin Bak

Dato : 08-05-07 21:33

> så er der også kun en hunderace

Nej. Der er betydelige genetiske forskelle på de forskellige hunderacer,
hvorimod menneskene genetisk set er ens, bortset fra ubetydeligheder der kun
afstedkommer kosmetiske forskelle. Jeg kan, hvis du insisterer på det, finde
dokumentation for min påstand, men jeg tvivler lidt på at du er oprigtig
interesseret i at få dette faktum præciseret.

Martin

Fra : @

Dato : 09-05-07 15:37

On Tue, 8 May 2007 22:32:47 +0200, "Martin Bak"
> [...]

>hvorimod menneskene genetisk set er ens, bortset fra ubetydeligheder der kun

man har politisk korrekt valgt at det blot er ubetydelige forskelle

Fra : Martin Bak

Dato : 09-05-07 15:51

> man har politisk korrekt valgt at det blot er ubetydelige forskelle

Nej. Som jeg skrev i mit første indlæg, er det genetikere uden politiske
bagtanker der for længe siden er nået frem til denne konklussion. Og det
gjorde de længe før den ophedede debat om racisme startede i Europa.
I min skoletid lærte jeg også om den negroide, den europide og den mongolide
menneskerace, men den moderne forskning har altså fejet disse gamle
antagelser af banen udfra rent videnskabelige kriterier.

Martin

Fra : @

Dato : 09-05-07 18:02

On Wed, 9 May 2007 16:50:53 +0200, "Martin Bak"

findes ikke,

forskere er afhængige af bevillinger

Fra : Martin Bak

Dato : 09-05-07 18:08

> findes ikke,
>
> forskere er afhængige af bevillinger

Hvad er egentlig dit ærinde? Forskere og genetikere er enige om, at der ikke
rent genetisk kan tales om mere end en menneskerace. Det er anderkendt og
dokumenteret videnskab. Det vil du drage i tvivl? Så skylder du at komme med
andet end formodninger.

Martin

Fra : @

Dato : 09-05-07 18:27

On Wed, 9 May 2007 19:08:26 +0200, "Martin Bak"

og har før været enige om det modsatte

du vælger så at tro på det ene

Fra : Notion

Dato : 08-05-07 21:32

> [...]
>
> Hvorfor skrev du så ikke bare Nej...???

> Dit spørgsmål er latterligt....
>
> Man kan godt være racist, selvom muslimer IKKE er en race....

Godt så er vi enige i det.

> (Gad vide hvor meget du dummer dig med det svar ?)

Hvorfor ?? Kan du ikke argumenterer mere?? Er det derfor du vil søge efter
ja eller nej svar ???

Du kan jo se hvor du dummer dig, nogen spørgsmål siger jo sig selv, så
hvorfor sige ja eller nej, det er da mere dumt at give et svar, men du blev
jo ved med at dumme dig ved at spørge, så du fik vist hvor meget dummere du
egentlig er, hvem griner nu )))))))) lol'eren (º¿º)

Fra : Alucard

Dato : 08-05-07 22:56

On Tue, 8 May 2007 22:32:02 +0200, "Notion"

>Godt så er vi enige i det.

Du har jo ikke engang fattet HVORFOR jeg svarer som jeg gør...

Til sammenligning kan man også køre i bil, uden at eje en Volvo...

>Hvorfor ?? Kan du ikke argumenterer mere?? Er det derfor du vil søge efter
>ja eller nej svar ???

Som forventet fattede du IKKE pointen.....

> [...]
>jo ved med at dumme dig ved at spørge, så du fik vist hvor meget dummere du
>egentlig er, hvem griner nu )))))))) lol'eren (º¿º)

Det der fnise-urt/tosse-tobak er ikke sundt for dig....

Og NEJ, jeg har aldrig prøvet at ryge det....

Fra : Notion

Dato : 09-05-07 17:36

> Du har jo ikke engang fattet HVORFOR jeg svarer som jeg gør...
>
> Til sammenligning kan man også køre i bil, uden at eje en Volvo...

Eller gå i sko uden at være udenfor..

> Som forventet fattede du IKKE pointen.....

Jo men du fattede jo ikke, at jeg ikke giver ja / nej svar, så hvad du end
forsøgte på, så ville du være nød til at besvare spørgsmål i steden for,
men det magtede du så ikke ..

> Det der fnise-urt/tosse-tobak er ikke sundt for dig....

jeg er ikke ryger, så jeg tror ikke jeg kan tåle at være i røg og hamp
.... så desværre må jeg skuffe dig. Da jeg ikke ved hvordan det er at ryge et
eller anden, må du jo kende en eller anden form for virkning

Fra : Alucard

Dato : 09-05-07 18:46

On Wed, 9 May 2007 18:35:36 +0200, "Notion"

>Eller gå i sko uden at være udenfor..

Utroligt... Du forstod en sætning... ) Godt klaret...

>jeg er ikke ryger, så jeg tror ikke jeg kan tåle at være i røg og hamp
>... så desværre må jeg skuffe dig. Da jeg ikke ved hvordan det er at ryge et
>eller anden, må du jo kende en eller anden form for virkning

LOL... Jeg svarede dig på forhånd UDEN du opdagede det... )))

Fra : Notion

Dato : 09-05-07 19:02

> Utroligt... Du forstod en sætning... ) Godt klaret...

> LOL... Jeg svarede dig på forhånd UDEN du opdagede det... )))

Jeg så det da godt, men hvorfor ved du noget om virkningen så den så du
ikke, at du mener at have hørt om det, kan da ikke give dig så god indsigt
vel det var min tanke, derfor siger jeg, jooo du har haft en pibe i
munden, med sjov tobak i, samt en tændstik LOL

Fra : Alucard

Dato : 09-05-07 19:09

On Wed, 9 May 2007 20:01:58 +0200, "Notion"

>Jeg så det da godt, men hvorfor ved du noget om virkningen så den så du
>ikke, at du mener at have hørt om det, kan da ikke give dig så god indsigt
>vel

Jeg er IKKE blind...

>det var min tanke, derfor siger jeg, jooo du har haft en pibe i
>munden, med sjov tobak i, samt en tændstik LOL

Din fantasiverden kræver åbenbart en daglig dosis af løgnehistorier,
for at blive holdt i live.... ))

Fra : Notion

Dato : 09-05-07 20:06

> Jeg er IKKE blind...

> Din fantasiverden kræver åbenbart en daglig dosis af løgnehistorier,
> for at blive holdt i live.... ))

Nahh du har sku haft ild i den sjove tobak )))

Fra : Alucard

Dato : 09-05-07 20:40

On Wed, 9 May 2007 21:06:13 +0200, "Notion"

Næh, det er bare en konstatering....

Fra : Notion

Dato : 10-05-07 18:02

> Næh, det er bare en konstatering....

Vis hvor jeg luver tak, ellers må man sige at der er ikke nogen om det.

Fra : N_B_DK

Dato : 10-05-07 19:35

> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vis hvor jeg luver tak, ellers må man sige at der er ikke nogen om
> det.

Du lyver jo konstant, så skulle man finde dem alle, var det et fast job.

Fra : Alucard

Dato : 10-05-07 19:37

On Thu, 10 May 2007 19:02:15 +0200, "Notion"

>Vis hvor jeg luver tak,

"luver tak"...?????? ))) Læg den pibe væk...

>ellers må man sige at der er ikke nogen om det.

Det er da bare at henvise til ALLE dine indlæg...