Frie grænser - intet menneske er illegalt
Fra : ADAM

Dato : 05-05-07 20:13

Hvordan kan nogen tro, man kan eje et landområde, når vi alle er
født på den samme jord. Vi har ALLE ret til at bevæge os, hvor vi
vil, og der skal ikke diskrimineres på race, religion,
seksualitet, køn eller kønsskifte identitet

--
It's our responsibility to continue towards strategizing two-tier action items.

Fra : Knud Larsen

Dato : 05-05-07 20:15

"ADAM" <alle@erlige.invalid> wrote in message
> [...]
> vil, og der skal ikke diskrimineres på race, religion,
> seksualitet, køn eller kønsskifte identitet

Der skal heller ikke diskrimineres i forhold til huse og lejligheder, - hvor
bor du? vi er nogle stykker som gerne vil flytte ind

Fra : ADAM

Dato : 05-05-07 20:30

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid>:

>"ADAM" <alle@erlige.invalid> wrote in message

>Der skal heller ikke diskrimineres i forhold til huse og lejligheder, - hvor
>bor du? vi er nogle stykker som gerne vil flytte ind

Du kan bare finde et sted, at slå dig ned, vi lever i en verden
for alle

--
We resolve to vigorously generate our cyber-interfaces.

Fra : Hauge

Dato : 05-05-07 21:14

ADAM wrote:
> Du kan bare finde et sted, at slå dig ned, vi lever i en verden
> for alle

Fortæl hvor du bor, så finder vi det og slår os ned.. Og er du ikke tilfreds
med det, så slår vi dig ned, det er jo den frie verden..

/Hauge

Fra : @

Dato : 05-05-07 22:26

On 05 May 2007 19:29:53 GMT, ADAM <alle@erlige.invalid> wrote:

>Du kan bare finde et sted, at slå dig ned, vi lever i en verden
>for alle

så tror jeg jeg vil have Politikens Hus på Rådhuspladsen

du er i hvert fald ikke ansat hverken hos Statoil eller Shell

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-05-07 20:48

"ADAM" skrev i en meddelelse

> [...]
> vil, og der skal ikke diskrimineres på race, religion,
> seksualitet, køn eller kønsskifte identitet

Tro og kultur ejer landområder !
Ta nu mit projekt med en kæder af pølsevogne i Cario
det fandt aldrig rigtig gehør....
Lige som en mand i høje hæle visse steder i verden gør bedst i at blive
indendøre

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : ADAM

Dato : 05-05-07 21:01

Michael Meidahl Jensen <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk>:

>Tro og kultur ejer landomr?der !

Så du mener, så længe man hævder det, har et folk ret til alene
at besidde noget?

>Lige som en mand i h?je h?le visse steder i verden g?r bedst i at blive
>indend?re

Og det må vi kæmpe for deres ret til!

--
We are committed to endeavor to streamline user-centric perspectives and embrace our global action items.

Fra : /Peter

Dato : 05-05-07 20:51

"ADAM" <alle@erlige.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil, og der skal ikke diskrimineres på race, religion,
> seksualitet, køn eller kønsskifte identitet

Fordi nogle har arbejdet for at opnå rettigheder til det, det er helt
naturligt,
og det skal selvfølgelig forsvares, at muhamedanerne aldrig har lavet
noget som selv,
der er værd at forsvare er da kun deres eget problem, ikke engang deres
tro har
de haft indflydelse på, da den er opstået i en pædofil landevejsrøvers
feberdrømme.

Man kan ikke forlange at andres arbejdes skal være frit tilgængeligt for
alle,
uden en hvis form for betaling, men mener du at alt rå uopdyrket/ubeboet
natur,
så er der masser af plads i verden hvor vi kunne sende muhamedanerne
hen, så kunne de starte på en frisk.

Fra : ADAM

Dato : 05-05-07 21:03

/Peter <nospam@no.mail>:
>"ADAM" <alle@erlige.invalid> skrev i en meddelelse

>Fordi nogle har arbejdet for at opn? rettigheder til det, det er helt
>naturligt,

Med "ret" mener du vel "opbygget militær overlegenhed"

>uden en hvis form for betaling, men mener du at alt r? uopdyrket/ubeboet
>natur,
>s? er der masser af plads i verden hvor vi kunne sende muhamedanerne
>hen, s? kunne de starte p? en frisk.

Hvor er det? I Kanadas skove? Det har du ingen ret til at gøre.
Hvorfor flytter du ikke selv dertil?

--
It's our business to make progress towards practically leveraging our open-source action items in order that we may engage our leading-edge metrics in order that we may better serve the world.

Fra : Kim2000

Dato : 05-05-07 22:06

> Med "ret" mener du vel "opbygget militær overlegenhed"

Er det ikke begrundelse nok?

Nåja, så er der også "noget med" kulturel overlegenhed, Piccaso, Sidney
Operaen, højhuse, broer, demokrati, ytringsfrihed, den slags vil vi nu "nok"
gerne bevare. Gad vide om der var ligeså mange tosser på gaderne i Rom mens
folkevandringen skete?
mvh
Kim

Fra : ADAM

Dato : 06-05-07 09:50

Kim2000 <kim2000@surfer.dk>:

>"ADAM" <alle@erlige.invalid> skrev i en meddelelse

>Er det ikke begrundelse nok?

Altså "den stærkes ret", det er jo "rettigheder", men det stik
modsatte af den humanistiske tanke

>N?ja, s? er der ogs? "noget med" kulturel overlegenhed, Piccaso, Sidney
>Operaen, h?jhuse, broer, demokrati, ytringsfrihed, den slags vil vi nu "nok"
>gerne bevare.

Ikke særlig vigtigt, det er nære ting, som altid har betydet
noget, og ikke et eifeltårn

>Gad vide om der var liges? mange tosser p? gaderne i Rom mens
>folkevandringen skete?

Der var mange som skejede ud med ædning og utugt, og der blev
imprteret negere og jøder, hvilket vi bør efterligne for at højne
det civilizatoriske niveau

--
Our job is to work to energetically simplify bleeding-edge portals to allow us to produce more earnings for our head honchos.

Fra : TS

Dato : 05-05-07 20:53

> [...]
>
> --
> It's our responsibility to continue towards strategizing two-tier action

Ja hvor mange af disse bestialske mennesker vil du gerne have til Danmark?:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article295683.ece

Fra : ADAM

Dato : 05-05-07 21:05

TS <sp@m.dk>:

>"ADAM" <alle@erlige.invalid> wrote in message

>Ja hvor mange af disse bestialske mennesker vil du gerne have til Danmark?:
>http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article295683.ece

Alle der kommer frivilligt

--
We are committed to strive to professionally harness synergies to permit us to revolutionize our net-initiatives to permit us to take over the universe.

Fra : /Peter

Dato : 05-05-07 21:08

> Alle der kommer frivilligt

Det har vist aldrig været noget problem, problemet har altid være at
mange ikke kan forsørge sig selv og deres medbragte famile, eller
bidrage til det samfund, du mener de er i deres fulde ret til at
besidde!

Fra : ADAM

Dato : 06-05-07 09:52

/Peter <nospam@no.mail>:
>"ADAM" <alle@erlige.invalid> skrev i en meddelelse

>Det har vist aldrig v?ret noget problem, problemet har altid v?re at
>mange ikke kan fors?rge sig selv og deres medbragte famile, eller
>bidrage til det samfund,

Det er ligegyldigt om de bidrager til et dekadent kapitalistisk
ond cirkel

>du mener de er i deres fulde ret til at
>besidde!

Vi er lige om besiddelsen

--
It is our function to continue to sharply integrate extensible catalysts for leadership skills to allow us to exceed customer wants.

Fra : /Peter

Dato : 06-05-07 10:38

> Det er ligegyldigt om de bidrager til et dekadent kapitalistisk
> ond cirkel

Uhhuuu det er der skoen trykker,
ja det er sgu en skam muren er faldet før din tid hva?

Men der findes da stadig alternativer du kan flytte til:

> Vi er lige om besiddelsen

Så kan du bare tage din del af den "fattige verden"
hva med at starte med 20 år i sudan, så kan du altid komme tilbage
hvis ikke oplevelse tager livet af dig.

Fra : /Peter

Dato : 05-05-07 21:15

"ADAM" <alle@erlige.invalid> skrev i en meddelelse

>Vi har ALLE ret til at bevæge os, hvor vi vil

Tror du ikke det er noget du har læst i en svensk feriebrochure,
derovre er der jo noget der hedder allemandsretten, her må man færdes
frit rundt landet, men man skal stadig opføre sig pænt og rydde op efter
sig.
og det giver ikke ret til permanent ophold med pension, som nogle
tilsyneladende
har misforstået, også nogle i den svenske regering.

Fra : @

Dato : 05-05-07 22:38

On Sat, 5 May 2007 22:14:59 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

> [...]
>derovre er der jo noget der hedder allemandsretten, her må man færdes
>frit rundt landet, men man skal stadig opføre sig pænt og rydde op efter

og man må ikke campere nærmere end 150 meter fra anden beboelse

og man må(selvfølgelig) ikke gå ind på dyrkede marker

Fra : ADAM

Dato : 06-05-07 09:54

/Peter <nospam@no.mail>:
>"ADAM" <alle@erlige.invalid> skrev i en meddelelse

>Tror du ikke det er noget du har l?st i en svensk feriebrochure,

Nej

>derovre er der jo noget der hedder allemandsretten, her m? man f?rdes
>frit rundt landet, men man skal stadig opf?re sig p?nt og rydde op efter
>sig.

Når svenskere kan leve fredeligt med så lempelige regler, så
hvorfor ikke muslimerne og negerne?

>og det giver ikke ret til permanent ophold med pension, som nogle
>tilsyneladende
>har misforst?et, ogs? nogle i den svenske regering.

Det har de da ret til som mennesker

--
Our obligation is to vigorously simplify our effort-intensive synergies, our client-centered technologies, and proactive platforms to create a quality line of services.

Fra : /Peter

Dato : 06-05-07 10:40

"ADAM" <alle@erlige.invalid> skrev i en meddelelse

Ved du hvad ADAM,
vent med disse diskussioner til efter du er fyldt 11,
dit hovede er ikke fuldt udviklet endnu!

Fra : /Peter

Dato : 06-05-07 10:51

"ADAM" <alle@erlige.invalid> skrev i en meddelelse

> Det har de da ret til som mennesker

Hvem fanden har bildt dig det ind?

DET ER INGEN MENNESKERET
- at aldrig blive syg
- at få noget at æde hver dag
- at få børn
- at blive over 90år
- at frit kunne opholde sig under
konfortable forhold overalt i verden

hvem skulle kunne stilles tila ansvar for det?

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-05-07 16:46

On 06 May 2007 08:53:57 GMT, ADAM wrote:

> Når svenskere kan leve fredeligt med så lempelige regler, så
> hvorfor ikke muslimerne og negerne?

Så lad dem starte med det i Sudan.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Adam S

Dato : 06-05-07 17:02

Bruno Christensen <news@lpdommer.dk>:

>Så lad dem starte med det i Sudan.

Hvorfor ikke i Sverige? Du vil måske have etnisk "rent" Sverige?

"Vi ska krosse dem", Gøran Persson!!!!!!!!!!!!!!

--
It's our duty to continue to leverage our portals to allow us to shrewdly maximize deliverables to permit us to enrich our revenue.

Fra : @

Dato : 06-05-07 18:02

On 06 May 2007 16:02:01 GMT, Adam S<alle@erlige.invalid> wrote:

>Hvorfor ikke i Sverige?

hvorfor ikke i Sudan eller Etiopien?

sådan et par muhamedanske mønsterlande må da være selvskrevne til at
vise hvordan man kan leve fredeligt med lempelige regler

Fra : Adam S

Dato : 06-05-07 20:48

@ <1@invalid.net>:

>hvorfor ikke i Sudan eller Etiopien?

>sådan et par muhamedanske mønsterlande må da være selvskrevne til at
>vise hvordan man kan leve fredeligt med lempelige regler

Tag du derned så, hvis det er ligegyldigt

--
It is our obligation to visualize our meta-portals to permit us to successfully market an overhyped lower quality brand.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-05-07 20:28

On 06 May 2007 16:02:01 GMT, Adam S wrote:

> Hvorfor ikke i Sverige? Du vil måske have etnisk "rent" Sverige?
>
> "Vi ska krosse dem", Gøran Persson!!!!!!!!!!!!!!

Måske fordi det er muslimske negre der begår terror mod
"ikke-muslimske" negre i Dafur.

Måske fordi det er Shi'iter der begår terror mod Sunnier i Iran, og
omvendt.

Om jeg ønsker et etnisk rent Danmark, kan være ligegyldigt ( jeg ER
ligeglad), Men jeg ville gerne et RELIGIONSFRIT land.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Adam S

Dato : 06-05-07 20:50

> [...]

>"ikke-muslimske" negre i Dafur.

>Måske fordi det er Shi'iter der begår terror mod Sunnier i Iran, og

Det burde de holde op med

>Om jeg ønsker et etnisk rent Danmark, kan være ligegyldigt ( jeg ER
>ligeglad), Men jeg ville gerne et RELIGIONSFRIT land.

Det samme ønsker jeg

--
It is our mission to generate relationships, synergistic net-action items, and catalysts for synergies to market a worse line of products.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 07-05-07 20:05

On 06 May 2007 19:49:52 GMT, Adam S wrote:

> Det burde de holde op med

En eller anden burde tage derned og overtale dem til at lade være.

Jeg kan ike se nogen grund til at det skal være danske soldater.

> Det samme ønsker jeg
Det glæder mig at vi kan være enige om noget, virkeligt.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : @

Dato : 05-05-07 22:22

On 05 May 2007 19:12:47 GMT, ADAM <alle@erlige.invalid> wrote:

>Hvordan kan nogen tro, man kan eje et landområde,

det er ikke tro

det er lov her i landet og mange andre steder,
og der er en del af FN's verdenserklæring om menneskerettighederne

http://www.un.dk/Danish/Menneskerettighedserkl/dk_rettigh_frame_.htm
Artikel 17.
1. Enhver har ret til at eje ejendom såvel alene som i fællig med
andre.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-05-07 05:19

> [...]
> vil, og der skal ikke diskrimineres på race, religion,
> seksualitet, køn eller kønsskifte identitet

Fordi lande er blevet socialhjælps-forsikringanstalter er det blevet
trivselsfremmende med EJENDOMSRET og kun uddeling af statsborgerskab til de
der ikke er kulturfremmede

Som jeg skriver stort på mit plankeværk: Globalisering JA
TagselvbordNEJ

Fra : Jesper

Dato : 06-05-07 21:30

> [...]

> vil, og der skal ikke diskrimineres på race, religion,
> seksualitet, køn eller kønsskifte identitet

skal jeg forstå dit indlæg på den måde at hvis man ødelægger eller
overbefolker det land man bor på, så må man komme og tage andres land?
Danmark er danskernes land. Det er hårdtarbejdende, ærlige, dygtige og
snusfornuftige mennesker der har opbygget og forvaltet vores land.
Hvorfor er danskerne så rige og ægypterne så fattige?

I år 1900 var der ca. 3 mio indbyggere i begge land, ægypten er på 1 mio
km2, Danmark på 43.000 km2. Men da kun ca. 50.000 km2 og resten er
ubeboelig ørkenland, så går det nogenlunde lige op...bortset fra at
tropevejret i Ægypten tillader 3 høster om året mod den ene i Danmark.

I år 2000 var der godt 5 mio danskere og 68 mio ægyptere. Er der nogen
der på den baggrund ikke kan forstå at ægypterne er fattige?
--
Jesper