ZoneAlarm og Orange ADSL??
Fra : Dan Nielsen

Dato : 05-07-01 14:50

Hejsa!

Jeg ville høre om der er nogen af jer der ved hvorfor man ikke kan logge på
nettet med Orange nå man køre ZoneAlarm?? og måske der er nogle der ved hvad
jeg skal gøre for at kan bruge Zonealarm på en Orange Adsl (Alcatel
Netværksmodem)??

På forhånd Tak!

Mvh
Dan

Fra : Caspar Møller

Dato : 05-07-01 16:12

> Jeg ville høre om der er nogen af jer der ved hvorfor man ikke kan logge

> nettet med Orange nå man køre ZoneAlarm??

Ingen problemer her!

Fra : Cannonfodder

Dato : 05-07-01 17:44

> [...]

hvad
> jeg skal gøre for at kan bruge Zonealarm på en Orange Adsl (Alcatel

Jeg har været nød til at sætte den til medium niveau for at få det til at
virke.

Fra : Godzilla

Dato : 05-07-01 20:42

Prøv evt. at klikke på Security -> Advanced -> Add -> IP Range. Nu kan
du definere Orange's ip-adresseområde og bede Zonealarm acceptere
disse ip-adresser. Dette bør løse problemet.

Mvh Ulrich

Fra : Henrik

Dato : 05-07-01 22:56

"Dan Nielsen" <torskerogn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Jeg ville høre om der er nogen af jer der ved hvorfor man ikke kan logge

> nettet med Orange nå man køre ZoneAlarm??

Det har jeg ikke haft nogen problemer med.

Henrik

Fra : Dan Nielsen

Dato : 06-07-01 06:32

Ja så fandt jeg ud af det!!....det var bare IP adressen der skulle skrives
ind!!

Tak skal i ha gutter!!

Fra : Martin Stebbing

Dato : 07-07-01 20:39

Hej,

Jeg kunne heller ikke få ZoneAlarm til at virke, men Sygate's Personal
Firewall kører helt fint.

Martin Stebbing