3-0
Fra : /Peter

Dato : 03-05-07 19:43

til søde Pia og Sørine Gotfredsen i aftenens Debatten på DR2
http://www.dr.dk/DR2/Debatten/20070502141956.htm

Elesebeth Gerner og hættemågerne rejs ad helvede til!

Fra : Ingolf

Dato : 03-05-07 19:48

"/Peter" <nospam@no.mail> wrote in message
> til søde Pia og Sørine Gotfredsen i aftenens Debatten på DR2
> http://www.dr.dk/DR2/Debatten/20070502141956.htm
>

> Elesebeth Gerner og hættemågerne rejs ad helvede til!

Ja det var en super debat. Jeg er dog ikke enig med dig. Mener du at
hættemågen Pia Kjærsgaard også skal skride af helvede til ?

Fra : /Peter

Dato : 03-05-07 20:01

"Ingolf" <Dont@spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse

> "/Peter" <nospam@no.mail> wrote in message

> Ja det var en super debat. Jeg er dog ikke enig med dig. Mener du at
> hættemågen Pia Kjærsgaard også skal skride af helvede til ?

Nej hun ER jo Danmark, lidt ligesom Holger Danske

Hva mener du med hættemåde?
Pga. af et tørklæde hun blev påtvunget i iran(?) for at deltage i et
møde?

Prøv at besøge en tysk borg nede i Rhindalen
der skal du have sådan nogel futsko på ellers
kommer du sgu ikke inden for.

Der skal ikke reklameres for totalitære ideologier fra tingets
talerstol, færdig.

Fra : Ingolf

Dato : 03-05-07 20:25

"/Peter" <nospam@no.mail> wrote in message

> Nej hun ER jo Danmark, lidt ligesom Holger Danske

Nu tror jeg lige du skal tage en slapper, for Holger Danske kommer hun
aldrig i nærheden af!

> Hva mener du med hættemåde?
> Pga. af et tørklæde hun blev påtvunget i iran(?) for at deltage i et
> møde?

Ja undskyld udtrykket, det var mere for forståelsens skyld. Og det er jo
netop en del af polymikken. PK viser respekt for det land hun besøger, ja
det er fint, men herhjemme arbejder hun jo for det stikmodsatte; at få det
tørklæde banlyst... kan du ikke se modsætningerne her ? Hvis der var OL i
hykleri, stod hun og sit parti til guldmedalje hver eneste gang!

Hvis hun mener hvad hun står for, så skulle hun slet ikke ha' været rejst
til Iran. Sædvanlige løgne fra DF. I 2000-2001 lovede de bedre vilkår for de
ældre, bedre velfærd og hvad er der sket? INTET! De kører bare den samme
politik, som spiller på folks frygt. Enig i vi skal ha bedre styring med
udlændinge, men den måde DF gør det på, er som at smide benzin på et bål..
det er totalt usmageligt, og slet ikke i Dansk ånd. At en præst som Jesper
Langballe kan stille sig op i folketinget og køre den samme hadske svada
gang på gang, er meget bekymrende. Hvad har han ikke fattet af det pladder
han tidligere har ævlet om på sin præstestol?

> Prøv at besøge en tysk borg nede i Rhindalen
> der skal du have sådan nogel futsko på ellers
> kommer du sgu ikke inden for.

Ja, og ? Respekt for andre meninger og kulturer kan jeg ikke se der er noget
galt med. Det er det samme som når muslimer kommer her til landet, skal de
også respektere vi har fri abort, sex, religion osv!

> Der skal ikke reklameres for totalitære ideologier fra tingets talerstol,
> færdig.

Men det er ok at DF prøver at skabe deres egen totalitære ideologi??
Utroligt hykleri!

Fra : /Peter

Dato : 03-05-07 20:33

> Men det er ok at DF prøver at skabe deres egen totalitære ideologi??
> Utroligt hykleri!

Er danmark underlagt totalitær ideologi p.t?
Er der synlige aktiviteter for at skabe totalitær tilstande fra DF side,
elller er det ditto fra indvandrende muhamedanere?

Fra : Ingolf

Dato : 03-05-07 21:08

> Er danmark underlagt totalitær ideologi p.t?

Det kommer vel an på hvilken side du skuer fra? Enter er du med os, eller du
er imod os ?

> Er der synlige aktiviteter for at skabe totalitær tilstande fra DF side,
> elller er det ditto fra indvandrende muhamedanere?

Jeg er træt af at høre om hele debatten. Jeg er så træt af at muslimer her
og der skal ha ditten og datten
Man er flygtet her til landet, og så må man respektere vores kultur...

Men man kan ikke stå på en talerstol i folketinget og sige at Burka og
Tørklæde skal banlyses da det er "imod menneskerettiger og undertrykker
kvinder", for derfor at tage til Iran, og udvise selvsamme symbol på egen
krop. Har PK ingen respekt for det ævl hun lukker ud? I så fald... PK hold
dig væk... det er jo det hun selv siger til dem der ikke acceptere vores
kultur.

Håber du kan se hykleriet.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-05-07 21:21

"Ingolf" <Dont@spam_ingolf@excite.com> wrote in message

> Det kommer vel an på hvilken side du skuer fra? Enter er du med os,
> eller du er imod os ?

Hvem er "os" ?

> Jeg er træt af at høre om hele debatten. Jeg er så træt af at
> muslimer her og der skal ha ditten og datten
> Man er flygtet her til landet, og så må man respektere vores kultur...

Ja det skulle man mene, men det er jo det de bindegale, SF/ EL arbejder for
ikke skal være tilfældet.

> [...]
> lukker ud? I så fald... PK hold dig væk... det er jo det hun selv
> siger til dem der ikke acceptere vores kultur.

Og hun accepterede jo netop deres kultur i det land hvor hun var, det er da
under ingen omstændigheder det samme som hun skal acceptere det i
hjemlandet!

> Håber du kan se hykleriet.

Nej overhovet ikke ?

Er du imod dødsstraf, så kunne du heller aldrig finde på at tage på ferie i
USA f.eks ?

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Ingolf

Dato : 03-05-07 21:32

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> "Ingolf" <Dont@spam_ingolf@excite.com> wrote in message

> Hvem er "os" ?

Som en anden konstant skribent her i gruppen ville kalde for
'godhedsindustrien'

> Ja det skulle man mene, men det er jo det de bindegale, SF/ EL arbejder
> for ikke skal være tilfældet.

Det tror jeg du har misforstået. Har du nogle sager du konkret hælder til?

> Og hun accepterede jo netop deres kultur i det land hvor hun var, det er
> da under ingen omstændigheder det samme som hun skal acceptere det i
> hjemlandet!

Netop.. Hun er imod brud på menneskerettigheder, men bøjer sig gerne for at
få sit politiske syn frem! DET er hykleri!

> Nej overhovet ikke ?
>
> Er du imod dødsstraf, så kunne du heller aldrig finde på at tage på ferie
> i USA f.eks ?

Siden 9/11-2001 må jeg ikke rejse til USA, da min morfar kæmpede med de
franske legionærer under ww2. HYKLERI!

Fra : N_B_DK

Dato : 03-05-07 22:01

> Som en anden konstant skribent her i gruppen ville kalde for
> 'godhedsindustrien'

Det forklarer hvordan du kan sammenligne at P.K har tørklæde på i et
muslimsk land, med en dansk politiker tager det på i danmark.

> Det tror jeg du har misforstået.

Nå gør jeg det ?

> Har du nogle sager du konkret hælder til?

F.eks deres konstante leflen for muslimer.

> Netop.. Hun er imod brud på menneskerettigheder, men bøjer sig gerne
> for at få sit politiske syn frem! DET er hykleri!

Hvorfor er det hykleri ? hvis man har et møde i Iran om f.eks
menneskerettigheder, ja så må man jo selvom gå er imod ens principper, hvis
man vil deltage i den debat, det er vel ikke så svært at forstå ?

> Siden 9/11-2001 må jeg ikke rejse til USA, da min morfar kæmpede med
> de franske legionærer under ww2. HYKLERI!

Jeg tror nu det er fornuftigt nok, når du direkte arbejder for at få danmark
gjort muslimsk, og i den grad skade DK, så skal de ikke meget tankegang til
for at regne ud hvad du så kunne finde på at gøre i andre lande som du slet
ikke har noget personligt forhold til.

Fra : Mark Jensen

Dato : 03-05-07 22:26

On Thu, 3 May 2007 22:08:22 +0200, "Ingolf"
> [...]

>kvinder", for derfor at tage til Iran, og udvise selvsamme symbol på egen
>krop. Har PK ingen respekt for det ævl hun lukker ud? I

Det er netop Skik følge eller land fly som hun også fortalte i
udseendelsen. Det er absurd at sammenligne. Hun var netop tvunget til
at tage det på, for at være med på rejsen. Så må man afgøre om rejsen
er vigtig eller ej. Men det er sgu da logisk at man indretter sig i
det land man tager til. Så kan man bagefter, og før, rejse kritik af
landet og dets forhold.

Man kan også tage til Kina selvom man er vanvittigt utrilfreds med de
forhold der er i landet, uden at det betyder at man går på kompromis
med sig selv og sine holdninger om landet.

Fra : /Peter

Dato : 03-05-07 21:32

> [...]
> dig væk... det er jo det hun selv siger til dem der ikke acceptere vores

Ingolf, hold dig til tegeneserier eller TV3+, venligt ment.

Fra : Ingolf

Dato : 03-05-07 21:41

"/Peter" <nospam@no.mail> wrote in message

> Ingolf, hold dig til tegeneserier eller TV3+, venligt ment.

Ingen argumentation? Ser nu DR2 lige nu med Nazi-morten sagen... endnu en
DF-fadæse. Hvormange gange skal det trykkes sort på hvidt? Prøv google
"Danske folkeparti". Du udstiller blot din uvidenhed og totalitære naivitet.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-05-07 22:32

> [...]
> endnu en DF-fadæse. Hvormange gange skal det trykkes sort på hvidt?
> Prøv google "Danske folkeparti". Du udstiller blot din uvidenhed og

Hvordan kan naivitet være totalitær ? og hvis der er nogen der er naive, så
er det i den grad "godheds industrien" det er rablende vanvid meget af det
de (I) gør.

Fra : El Trabajador

Dato : 04-05-07 05:24

> [...]
> endnu en DF-fadæse. Hvormange gange skal det trykkes sort på hvidt?
> Prøv google "Danske folkeparti". Du udstiller blot din uvidenhed og

Det er en fadæse, at der findes for mange af din slags her i Danmark. Det
er derfor at Danmark er ved at blive omdannet til et muhamedanerhelvede.
Landsforrædere, skam jer!
--
El Trabajador

Fra : Ingolf

Dato : 04-05-07 19:30

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message
> Det er en fadæse, at der findes for mange af din slags her i Danmark. Det
> er derfor at Danmark er ved at blive omdannet til et muhamedanerhelvede.
> Landsforrædere, skam jer!

Landsforræder? Hvilket dansk støtteparti fik os ind i den ulovlige Irak
krig??

Hvilket Danske Folkeparti, anno 1941, prøvede at rulle os ind under tyskerne
under ww2?

Hvilket dansk støtteparti lovede bedre vilkår for ældre anno 2001, og har
siden røvrendt dem?

Hvilket danske støtteparti er anset i omverdnen som det mest racistike i
Danmark?

Skal jeg blive ved?

Landsforræder? Du har ingen anelse om hvad du ævler om!

Fra : @

Dato : 05-05-07 01:06

On Fri, 4 May 2007 20:30:18 +0200, "Ingolf"
<Dont@spam_ingolf@excite.com> wrote:

>"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message
>
>Landsforræder? Hvilket dansk støtteparti fik os ind i den ulovlige Irak
>krig??

hvor er det ulovlige?

>Hvilket Danske Folkeparti, anno 1941, prøvede at rulle os ind under tyskerne
>under ww2?

hvad har et nedlagt parti med nutidne at gøre -
du er da virkelig sølle

>Hvilket dansk støtteparti lovede bedre vilkår for ældre anno 2001, og har
>siden røvrendt dem?

på hvilke områder har folk fået det dårligere siden 2002?

>Hvilket danske støtteparti er anset i omverdnen som det mest racistike i
>Danmark?

er du virkelig i tvivl om det eller spiller du bare dum

Hizb ut Tahir

>Skal jeg blive ved?

tilsyneladende er der ingen ende på hvor meget vås du kan komme dmed

>Landsforræder? Du har ingen anelse om hvad du ævler om!

folk som uden kamp overlader Danmark til koran-nazisterne ER
landsforrrædere

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : N_B_DK

Dato : 03-05-07 22:01

"/Peter" <nospam@no.mail> wrote in message

> Ingolf, hold dig til tegeneserier eller TV3+, venligt ment.

Ja det er sq ikke lige logikken der trykker ham platfodet.

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-07 15:37

> [...]
> dig væk... det er jo det hun selv siger til dem der ikke acceptere vores

Sådan lever de i de nu engang i de lande, og det må man respektere når man
skal derned. Det er præcis det samme vi efterlyser herhjemme.

Fra : @

Dato : 04-05-07 16:05

On Fri, 4 May 2007 16:37:23 +0200, "Hans Christian Vang" <......>
wrote:

>Sådan lever de i de nu engang i de lande, og det må man respektere når man
>skal derned. Det er præcis det samme vi efterlyser herhjemme.

det var ikke så meget respekt

hun var ikke blevet lukket ind uden tørklæde

Fra : N_B_DK

Dato : 03-05-07 20:36

> [...]
> stikmodsatte; at få det tørklæde banlyst... kan du ikke se
> modsætningerne her ? Hvis der var OL i hykleri, stod hun og sit parti

Aha, så du mener at fordi hun følger de skikke i det land hun besøger, så er
det det samme som at hun i sit eget hjemland, skal indordne sig efter
"gæster" ? hvis du ikke selv kan se du har skudt dig i begge fødder, så er
der ikke meget håb forude.

> Ja, og ? Respekt for andre meninger og kulturer kan jeg ikke se der
> er noget galt med. Det er det samme som når muslimer kommer her til
> landet, skal de også respektere vi har fri abort, sex, religion osv!

Men alligevel mener du det er hylerrisk af P.K at tage tørlæde på imens hun
var i Iran, kan du ikke se du skyder dig selv i fødderne ?

Efter hvad du lige har skrevet, så følger man de skikke der er i det land
man opholder sig i, og hvorfor er det så at vi danskere skal indordne os
efter nogle bindegale muslimers ønsker ?

> Men det er ok at DF prøver at skabe deres egen totalitære ideologi??
> Utroligt hykleri!

Der er vidst noget du ikke helt har forstået...

Fra : Ingolf

Dato : 03-05-07 21:21

> [...]
> "gæster" ? hvis du ikke selv kan se du har skudt dig i begge fødder, så er

Inden du kommer for godt igang med dine personangreb, så tag lige og læs
hvad du netop har skrevet.

> [...]
> man opholder sig i, og hvorfor er det så at vi danskere skal indordne os
> efter nogle bindegale muslimers ønsker ?

Hvad er det for bindegale ønsker du hentyder til? Der er satanister,
nynazister, folk der tror på frelse fra det ydre rum (jehovaer) osv her i
landet... som ved LOV har ret til at dyrke deres "religion"... nogle har
endda lukkede loger som er dybt hemmelige.. hvorfor så ikke en "fredens
religion"? Vi har ved lov tilladt det mystiske og som nogle ser som
sygeligt... måske er det vores grundlov der skal granskes ?

> Der er vidst noget du ikke helt har forstået...

Der er meget jeg ikke har forstået. F. eks religionsfrihed står i vores
grundlov. Men du kan måske hjælpe mig her ?

Fra : N_B_DK

Dato : 03-05-07 21:35

> Inden du kommer for godt igang med dine personangreb, så tag lige og
> læs hvad du netop har skrevet.

Ja hvilken del forstår du ikke ?

> [...]
> en "fredens religion"? Vi har ved lov tilladt det mystiske og som
> nogle ser som sygeligt... måske er det vores grundlov der skal

Ja de har lov til at have deres tro, men at VI (etniske danskere) skal
indordne os efter det, nej du der stopper festen.

> Der er meget jeg ikke har forstået. F. eks religionsfrihed står i
> vores grundlov. Men du kan måske hjælpe mig her ?

Hvem nægter f.eks muslimer at have deres tro ? men hvorfor skal det påføres
os andre der IKKE tror på de løgnagtige godnat historier som "religion" er.

Fra : /Peter

Dato : 03-05-07 21:41

"Ingolf" <Dont@spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
news:463a4439$0$46868> Der er meget jeg ikke har forstået. F. eks
religionsfrihed står i vores
> grundlov. Men du kan måske hjælpe mig her ?

Du har ikke forstået det vigtigste:

Islam er INGEN religion, men en totalitær styreform, på linje med nazismen,
og tørklædedebatten er krigen mellen demokratiet og totalitær ideologi kaldt
islam,
man har fejlagtig har troet at man kan vinde hævd med kvinder og tørkæder.

Fra : Ingolf

Dato : 03-05-07 21:57

> [...]
> kaldt islam,
> man har fejlagtig har troet at man kan vinde hævd med kvinder og tørkæder.

Nå da! Hvad vil du så foreslå vi gør med disse "sidste nazister" ?

Og tænk dig nu godt om, inden du daler ned på et niveau som du selv intet
har til overs for..

Fra : /Peter

Dato : 04-05-07 10:45

> "/Peter" <nospam@no.mail> wrote in message

> Nå da! Hvad vil du så foreslå vi gør med disse "sidste nazister" ?
>
> Og tænk dig nu godt om, inden du daler ned på et niveau som du selv
> intet har til overs for..

Det samme som man gør ved nazister alle andre steder, forbyder
organisationer og forsamlinger baseret på facistiske ideologier, hvad
ellers?

Men idette tilfælde vil et forbud næppe blive overholdt, så hjemsendelse
af alle erklærede tilhængere af islam, er løsningen,
og mon de godt kunne bruge et par læger og ingeniøer rundt omkring i de
muhamedanske lande, i stedet for de render rundt heroppe og skaber sig.

Fra : John

Dato : 04-05-07 03:40

"Ingolf" <Dont@spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse

> Der er meget jeg ikke har forstået

Ja, det skinner klart og tydeligt igennem!

> F. eks religionsfrihed står i vores grundlov

Har du mon overhovedet læst Grundloven?

I Danmark har mange religioner i århundreder eksisteret fredeligt side om
side. Eksempelvis findes Europa's ældste jødiske synagoge her.

Kender vi til eksempler på konflikter med jøder i Danmark?

Kender vi til eksempler på konflikter med andre religioner i Danmark?

Kender vi til eksempler på konflikter med muhammedanere i Danmark.. ?

Der er vist ingen, der hindrer folk at dyrke deres egen religion her i
landet! De skal blot ikke begynde at pille ved vores, og det har alle andre
end muhammedanerne fattet!

Danmark er evangelisk-luthersk, nedfældet i Grundloven:

".. § 4. Den evangelisk-lutherske kirke er den danske folkekirke og
understøttes som sådan af staten ... Kritikere har fremført, at et moderne
samfund helt bør adskille kirke og stat og indføre reel religionsfrihed,
mens forsvarerne anfører, at der i Danmark hersker religionsfrihed, blot
ikke religionslighed .."
http://da.wikipedia.org/wiki/Grundloven#Paragraf_4

- altså: religionsfrihed .. ikke religionslighed

Har nogle det dårligt med dét, bør de måske hellere smutte tilbage til deres
stenalder-kulturer!

John

Fra : El Trabajador

Dato : 04-05-07 05:27

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i

> Men alligevel mener du det er hylerrisk af P.K at tage tørlæde på
> imens hun var i Iran, kan du ikke se du skyder dig selv i fødderne ?

Halalhippier fatter desværre ikke så meget.

Det er en katastrofe at vi rettænkende skal belæmres med følgerne af deres
naivistiske tankegang.
--
El Trabajador

Fra : N_B_DK

Dato : 04-05-07 09:29

> Det er en katastrofe at vi rettænkende skal belæmres med følgerne af
> deres naivistiske tankegang.

Der er INGEN tankegang.

Fra : @

Dato : 03-05-07 23:33

On Thu, 3 May 2007 21:25:09 +0200, "Ingolf"
> [...]

>netop en del af polymikken. PK viser respekt for det land hun besøger, ja

det er da noget vås

eneste grund til at PK tog tørklæde på var at ellers var hun blevet
returneret med næste flyver

> men herhjemme arbejder hun jo for det stikmodsatte; at få det
>tørklæde banlyst... kan du ikke se modsætningerne her ?

hvilke modsætninger?

at DF modsat EL SF S og RadV aktivt gør noget for kvinders frihed og
ligestilling er da positivt

>Men det er ok at DF prøver at skabe deres egen totalitære ideologi??
>Utroligt hykleri!

hvor prøver DF på det?

at bekæmpe muhamedanismen er da at bekæmpe en totalitær ideologi

Fra : N_B_DK

Dato : 03-05-07 20:01

"Ingolf" <Dont@spam_ingolf@excite.com> wrote in message

> Ja det var en super debat. Jeg er dog ikke enig med dig. Mener du at
> hættemågen Pia Kjærsgaard også skal skride af helvede til ?

Du har heller ikke forstået hvorfor Pia K havde tørklæde på ?

Fra : Kim2000

Dato : 03-05-07 20:26

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> til søde Pia og Sørine Gotfredsen i aftenens Debatten på DR2
> http://www.dr.dk/DR2/Debatten/20070502141956.htm
>

> Elesebeth Gerner og hættemågerne rejs ad helvede til!

Ja, uha hvor klarede Gerner sig dårligt, det var krummetæerne at høre på
hendes ælv. Det var en god kommentar, da hende lægen sagde "at Gerner og
Pias debat vist ikke havde noget med debatten at gøre". Det havde hun helt
ret i. At høre Gerner var præcis alt at høre alt det som gjorde jeg ved
sidste valg stemte DF, ikke fordi jeg bryder mig synderligt om DF, men fordi
de radikale bare ikke vil acceptere at Danmark altså nu engang er for
danskere, ligesom somalia er for somaliere og Iran og iranere. Gerner fatter
bare ikke en meter, og da hun altså er en af de folk Socialdemokraterne er
afhængig af, ja så er det altså et dilemma.....

mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : Neuman

Dato : 03-05-07 22:12

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> til søde Pia og Sørine Gotfredsen i aftenens Debatten på DR2
> http://www.dr.dk/DR2/Debatten/20070502141956.htm
>

> Elesebeth Gerner og hættemågerne rejs ad helvede til!

Ja, vildt morsomt hvordan hun kvajede sig gang på gang med opfundne
løgnhistorier for at stille DF i dårligt lys. Men som Pia sagde, det er nok
de færreste raske mennesker som ikke gennemskuer de feje beskyldninger