Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Regneark lån tilbagebetaling
Fra : Henrik Madsen

Dato : 24-05-07 07:34

Hej

Jeg har fået lavet et lån men som en såkaldt "friværdi konto" hvor jeg
egentligt selv bestemmer hvor meget jeg vil betale hver måned. Det er
dog planen at betale et fast beløb ind hver måned.

Er der nogen der har et regneark til excel som kan regne med renter og
renters rente ?

Det jeg har brug for er et regneark hvor jeg kan indtaste det skyldige
beløb, rentesats og månedlig afdrag og så få en form for
betalingsforløb så jeg kan regne ud hvor lang tid der går inden det er
betalt af samt se hvor meget jeg kommer til at betale i renter og
afdrag ...

Håber nogen har et færdigt regneark lige til at smide tal ind i.

Henrik

Fra : Anita

Dato : 25-05-07 12:53

"Henrik Madsen" <hmadsen@vip.fjernmig.cybercity.dk> skrev

> Håber nogen har et færdigt regneark lige til at smide tal ind i.

Det har jeg ikke, men jeg anvender selv dette link når jeg hurtigt vil
beregne løbetid i forhold til afdrag.

http://allermand.homepage.dk/laan.html

Venligst Anita

Fra : Henrik Madsen

Dato : 27-05-07 08:53

On Fri, 25 May 2007 13:52:34 +0200, "Anita" <anitaoestX@Xgmail.com>
wrote:

Hej Anita

Mange tak for link. Når nu det ikke ser ud til at nogen har et excel
regneark så er denne side velsagtens det næstbedste

Mange tak for hjælpen.

Henrik Madsen

Fra : Per

Dato : 02-06-07 22:39

Kig ind på http://www.excel-regneark.dk

Jeg bruger disse ark rigtig meget i min dagligdag, specielt Privatbudgettet,
Amortisering og Lottoberegnerne.
Den tilføjelse til Excel han tilbyder (han kalder det BST Utilities), virker
fantastisk, ikke så meget til økonomi men til den daglige brug af Excel,
ting bliver ligesom meget nemmere med dette tool.

Mvh
Per