Weber stegetermometer
Fra : Mr.D2

Dato : 25-05-07 19:06

Hej i Gruppen

Har fået smidt min brugsanvisning ud til mit weber stegetermometer, og kan
ikke lige hitte ud af om man ikke kan insætte den temperatur man ønsker,
eller om man kun kan bruge webers indsatte, på f.eks. and steg og lam???
Vil gerne kunne sætte den til F.eks. 80 Grader

Elvis

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 25-05-07 19:48

Mr.D2 skrev den 25-05-2007:
> [...]
> eller om man kun kan bruge webers indsatte, på f.eks. and steg og lam???
> Vil gerne kunne sætte den til F.eks. 80 Grader

Det kendskab jeg har til det, er at du kun kan de forprogrammerede
temps.
Jeg har heldigvis ikke sådan et, men et meget billigere et, der kan alt

Kai

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 26-05-07 10:54

"Mr.D2" <badedyretUdenspam@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller om man kun kan bruge webers indsatte, på f.eks. and steg og lam???
> Vil gerne kunne sætte den til F.eks. 80 Grader

Det kan man ikke så vidt jeg ved.

Steen.

Fra : Mr.D2

Dato : 26-05-07 13:04

Det er da ringe, skulle ha' købt et billigere, det jeg havde før kunne også
meget mere og det fik jeg i et madblad, det holdt i ca. 1½ år så øv for
webers... ;o(

Elvis

Fra : SB

Dato : 28-05-07 12:23

> Det er da ringe, skulle ha' købt et billigere, det jeg havde før kunne
> også meget mere og det fik jeg i et madblad, det holdt i ca. 1½ år så øv
> for webers... ;o(
>
> Elvis

Ja jeg er også træt af man ikke kan, venter kun på det går i stykker så man
har 2 gode grunde til at købe et andet

Søren