Re: for gammel olivenolie?
Fra : edelvang@gmail.com

Dato : 23-05-07 15:01

On 23 Maj, 13:04, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Som Kevin fortæller en gang eller to (eller var det fire?),

Jaja, undskyld undskyld! Jeg må snart have Mozillas Dunderfugl op at
køre igen... Det der google groups er noget værre noget!

Men først skal jeg lige have flyttet til vores fine nye hus.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 23-05-07 15:03

edelvang@gmail.com skrev:

<klip>

> Men først skal jeg lige have flyttet til vores fine nye hus.

Er det et madhus? Eller måske et drikkehus? Ellers er du da OT

Venlig hilsen Dikte

Fra : Anette

Dato : 23-05-07 20:33

"Benedikte Brisson" <
> skrev:
>
> <klip>

> Er det et madhus? Eller måske et drikkehus? Ellers er du da OT

Der er vist ikke den store tvivl om at det er et madhus

Anette

Fra : edelvang@gmail.com

Dato : 24-05-07 11:04

On 23 Maj, 16:03, Benedikte Brisson <kud...@vide.invalid> wrote:

> Er det et madhus? Eller måske et drikkehus? Ellers er du da OT

Ethvert hus, jeg bebor, skal være et madhus!

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 24-05-07 17:04

edelvang@gmail.com skrev:

> Ethvert hus, jeg bebor, skal være et madhus!

Det tror jeg ikke på. Du inviterer jo aldrig på mad.

Venlig hilsen Dikte