Weber Q200
Fra : Autocadster

Dato : 22-05-07 23:45

Nogen der har sådan en sag og prøvet den

Autocadster / 2620

Fra : Keysersoce

Dato : 23-05-07 09:21

On May 23, 12:45 am, Autocadster <autocads...@gmail.com> wrote:
> Nogen der har sådan en sag og prøvet den
>
> --
> Med venlig hilsen
> Autocadster / 2620

Yes, den er genial og helt uundværlig. Bruger den i hverdagene og
kuglen i weekenden når der er lidt bedre tid. Griller perfekt og har
ret god plads. Ingen mærkbar smagsforskel heller. Den er perfekt. Den
er dog lidt følsom for vind, står den ikke i læ kan gasflammen blæse
ud eller varmen kan blive ujævn.

Fra : SB

Dato : 28-05-07 12:26

"Keysersoce" <henrik.engel@gmail.com> skrev i en meddelelse
On May 23, 12:45 am, Autocadster <autocads...@gmail.com> wrote:
> Nogen der har sådan en sag og prøvet den
>
> --
> Med venlig hilsen
> Autocadster / 2620

Har en 220, samme størrelse, bare med større låg, passer til en kylling på
højkant og så et stegetermometer i låget.
mange har dem på tilbud lige nu, så er er en 3 - 400 kr billigere end model
200

Til mange ting er den rigtig god, lynhurtig varm og klarer stort set alt
fornuftig godt

skal bare have fundet en måde at få noget røgsmul ind i den, så man også kan
ryge sine fisk

Skal jeg lave en steg og har tiden til det, så bruger jeg dog stadig den
gode gamle til kul

Søren

Fra : PCJ

Dato : 01-06-07 11:22

On 23 Maj, 00:45, Autocadster <autocads...@gmail.com> wrote:
> Nogen der har sådan en sag og prøvet den
>
> --
> Med venlig hilsen
> Autocadster / 2620

Enig i at det er en perfekt grill til travle hverdage. Også at den er
en ret vindfølsom.
Desuden vil jeg tilføje at det er meget nemmere at styre varmen på den
i forhold til kul.

Til gengæld har jeg på fornemmelsen at den ikke kan blive helt så varm
som mine kuglegrills, og så synes jeg faktisk der mangler en smule af
den 'rigtige' grill smag.

Det største problem er dog nok at den er så nem og hurtig at bruge, at
jeg føler, at jeg snyder når jeg laver mad på den

MvH

PCJ