Hvor mon jeg kan købe dette?
Fra : Connie Toft

Dato : 24-05-07 20:37

Ved godt at det nok er helt galt i byen i denne gruppe, men jeg aner
ikke hvor jeg skal spørge.
Jeg var for 10 år siden til et homeparty med et hudplejeprodukt som
hedder noget der ligner "aniare" men kan ikke finde noget på nettet om
dette, er der nogen der kender det, eller ved hvor jeg kan få fat i
produkterne?

Connie

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-05-07 17:07

"Connie Toft" <ct-hl@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hedder noget der ligner "aniare" men kan ikke finde noget på nettet om
> dette, er der nogen der kender det, eller ved hvor jeg kan få fat i

Hej Connie

Dem jeg lige umiddelbart kan huske er :

Vanda
Shan-gri-la
LR
Diejettix ( Eller noget i den retning )

Sorry hvis de er stavet eller delt forkert, mener der er et par stykker
mere, som jeg ikke umiddelbart kan huske..
Men jeg skal være sammen med en masse damer i aften, så kan det være, de kan
komme i tanker om flere.

M.V.H....Benny..

Fra : Preben Kaas

Dato : 25-05-07 19:26

On 24 May 2007 19:37:06 GMT, Connie Toft <ct-hl@mail.dk> wrote:

> [...]
>hedder noget der ligner "aniare" men kan ikke finde noget på nettet om
>dette, er der nogen der kender det, eller ved hvor jeg kan få fat i

Hej Connie

Har Googlet lidt og fundet frem til et firma i Padborg, som handler
med hudplejemidler og angiver et varemærke ANIARA.

Firmaet hedder iflg. Krak:

Aniara Import
Bovvej 13
6330 Padborg

telefon 74670553

Håber det løser dit problem

mvh
Preben

ved mail fjern xxxx

www.prebenkaas.dk

Fra : Connie Toft

Dato : 25-05-07 20:36

Hej Preben.

Tak for det,syntes bare ikke det var sådan det skulle staves,
men det skal prøves. Kan bare ikke se noget som helst om
produkter der hedder det.

Connie