Færdselssikkerheds-kommissionens rapport -~
Fra : Armand

Dato : 24-05-07 21:11

Flopper's ord:

> interessant! En handlingsplan for trafiksikkerhed, og begrundelsen for
> forslaget er: .......ca 10% kasseret til syn. En hyppig graverende fejl
> er overtrædelse af støjgrænsen. !!!!!!!?????????!!!!!!! Den er da lige
> til stand up scenen. Bortset fra at den tager noget af det sjove ud af
> at gøre grin med politikkerne.

Det er kommet mig for øre at DMC har fundet øre overfor trafikudvalget bl.a.
med netop dét argument
Udover tørt at kunne imødegå mange af de tal som Applus har bragt frem har
et andet drevent trick har været at bruge de (af DMC ellers tit anfægtede,
man stadig ikke ændrede) offentlige tal der angiver at en motorcykel i snit
kører 5.000 km årligt, til at modsige nødvendigheden af mc-syn hvert andet
år!

Der skulle med andre ord ikke komMe mere ud af dét udfald fra de europæiske
synsvirksomheders sammenslutning!

Det er sq godt at der er nogle der gider kæmpe for os alle og ikke kun for
medlemmerne (hvordan er det lige: Er du(!) DMC-medlem?)

--
Armand.

Fra : Knud Dam

Dato : 24-05-07 21:26

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er sq godt at der er nogle der gider kæmpe for os alle og ikke kun for
> medlemmerne (hvordan er det lige: Er du(!) DMC-medlem?)

Fruen er DMC-medlem.

; - )

KD

Fra : Armand

Dato : 24-05-07 21:41

"Knud Dam" <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Fruen er DMC-medlem.

Skrivefejl:
"kun(!) fruen er DMC-medlem" skullle der velsagtens have stået :-|

--
Armand.
(tidligere kørekursus-instruktør og organisations-slave. I dag kun medlem)

Fra : Anders Majland

Dato : 25-05-07 09:40

> Skrivefejl:
> "kun(!) fruen er DMC-medlem" skullle der velsagtens have stået :-|

Er det ikke et familiemedledskab ?
Da jeg meldte mig ind tror jeg de har checket adressen på telefonnummeret og
kopieret det direkte til addresselabelen. Ihvertfald kommer bladet
addresseret til Jette & Anders Majland - Men det er ikke lykkedes mig at
motiverer hende til at tage kørekort til mc endnu.

Og med det her blodige forår så kan jeg vist også godt glemme det igen - Jeg
tror ikke hun tør ... Og det bebrejder jeg hende ikke. Det meste af hendes
kørsel er ad A13 til viborg og når man stort set dagligt ser hasarderede
overhalinger kommer man nok til at værdsætte den passive sikkerhed i en ny
stor bil ...

/Anders

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-05-07 10:12

Anders Majland wrote:

> Er det ikke et familiemedledskab ?

Næh - vi får i hvert fald 2 blade nu hvor vi begge skal på bronzekursus
(i denne week-end )

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-07 22:19

> Det er sq godt at der er nogle der gider kæmpe for os alle og ikke kun for
> medlemmerne (hvordan er det lige: Er du(!) DMC-medlem?)

Selvfølgelig

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Brian Sørup

Dato : 24-05-07 22:26

> [...]
for
> medlemmerne (hvordan er det lige: Er du(!) DMC-medlem?)

Seføddeli' er jeg det......
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 25-05-07 04:06

> Det er sq godt at der er nogle der gider kæmpe for os alle og ikke kun for
> medlemmerne (hvordan er det lige: Er du(!) DMC-medlem?)
>
> --
> Armand.

Jeg er selvfølgelig også medlem. Skal forøvrigt på kørekursus den 2. - 3.
juni.
For 3. gang ved DMC. Disse kurser er bare så gode.
Hilsen Matthias

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-07 09:35

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er sq godt at der er nogle der gider kæmpe for os alle og ikke kun for
> medlemmerne (hvordan er det lige: Er du(!) DMC-medlem?)

Det har jeg prøvet at blive ! ( godt nok flere år siden ), men mine penger
er åbenbart ikke gode nok !, så nu ka' de rende mig

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-05-07 10:14

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:

> Det har jeg prøvet at blive ! ( godt nok flere år siden ), men mine penger
> er åbenbart ikke gode nok !, så nu ka' de rende mig

Tag et bronzekursus, så går det af sig selv, og ROI er formidabel

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-07 13:34

> Tag et bronzekursus, så går det af sig selv, og ROI er formidabel

Har været både på Bronze og Guld, så jeg ved ikke hvorfor at jeg er blevet
smidt ud ! :-/

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-05-07 13:40

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:

> Har været både på Bronze og Guld, så jeg ved ikke hvorfor at jeg er blevet
> smidt ud ! :-/

Så forstår jeg din frustration

--
vh
Torben - der netop har meldt sig ud af FDM fordi de anser store biler

Fra : Knud Dam

Dato : 25-05-07 15:51

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:95a10$46569f9a$55183f7d$24111@news.arrownet.dk...

> Det har jeg prøvet at blive ! ( godt nok flere år siden ), men mine
> penger er åbenbart ikke gode nok !, så nu ka' de rende mig

Jeg er i samme situation - det var bare ikke muligt. Efter adskillige
henvendelser gav jeg op.

KD