Pinsetur
Fra : Keld rasmussen

Dato : 24-05-07 16:49

Hvor køre man hen i pinsen ind eller ud land helst godt vejr har i nogle
gode forslag. Keld.

Fra : Jacob

Dato : 24-05-07 17:47

MC Touring Camp...
Der kører min klub og jeg over i morgen...
Kanon sted, billig overnatning og en super bar!!!
/Jacob

Fra : Max Andersen

Dato : 24-05-07 20:21

Jacob wrote:
> MC Touring Camp...
> Der kører min klub og jeg over i morgen...
> Kanon sted, billig overnatning og en super bar!!!
> /Jacob

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=8000

Jeg ville nok se nederst på denne side:
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/landsudsigten.htm

Og se hvor der er mindst nedbør, hvis det partout skulle være i DK.

Umiddelbart er det kbh og nordsjælland der får mindst lige i pinsen. Men
stadig meget våd pinse overalt. Så huske dækken

Max

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 25-05-07 14:35

Tjahhh, man kan jo altid slå et smut forbi Bramming fra omkring kl. 1000
og smide sin cykel i "gågaden". Og så kan man købe sig en pølle og en
drikkelse og få sig en røverhistorie og fællestur.
Arrangør: Slowriders MC Kongeåen og en eller anden i Brammings
handelstand så hudt jeg hvisker.
Tjek måske www.slowriders.dk

hamselv herfra