Vindskærm Kawasaki VN800
Fra : Vagn Voldbro Larsen

Dato : 24-05-07 12:01

Jeg har haft monteret en vindskærm på denne 1 år gamle MC, men jeg har
fjernet den igen, da det gav meget vindstøj. Overkanten af vindskærmen
flugter mit hoved, kan det tænkes, at det ville hjælpe, hvis jeg skar
et stykke af vindskærmen? Er der nogen der har prøvet det? Kan man få
en glarmester til det?

Hilsen
VAL

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-05-07 12:09

Vagn Voldbro Larsen (slet GYZ2S) wrote:
> [...]
> flugter mit hoved, kan det tænkes, at det ville hjælpe, hvis jeg skar
> et stykke af vindskærmen? Er der nogen der har prøvet det? Kan man få

Det kan måske hjælpe. Højden du skal bruge er lidt af et lotteri - men
du kan jo førsøge at hæve dig om mens du kører til det føles rigtigt.

Alt efter materiale er det mere eller mindre svært at skære i - jeg
havde en polycarbonat skærm (tror jeg) på min Vetter windjammer som jeg
skar med en nedstryger - heldigvis flækkede den udad

En glarmester kan da sikkert skære sådan en.

--
vh
Torben