Styrholdere
Fra : Brian

Dato : 24-05-07 09:54

Er der ikke en der ved lidt om hvor jeg kan finde styrholdere til min Suzuki
GS500E fra '92..?
- Så jeg kan få et almindeligt styr på..

Original eller uoriginal, nyt eller brugt er ligegyldigt.
- Selve 'boltstykket' skal være min 45mm langt og 10mm tykt.. Så den passer
stort set fra alle maskiner der kører med styrholdere.

Men MC-forhandlerne ser underlige ud i hovedet, når man spørger efter det..

--
--Brian..

Fra : Peter Andreasen

Dato : 24-05-07 13:51

Hejsa

Mener jeg har set nogen i listen med ATMCteknik

Ellers prøv special mc i aalborg de spørger ikke dumt eller ser sjove ud i
hoved.

Mvh Peter

Fra : Brian

Dato : 24-05-07 16:13

Det vil jeg prøve..
- Tak for det

"Peter Andreasen" <1HXpetaas@petaas.danmark(fjern 1HX)> skrev i en
meddelelse news:46558a28$0$48623$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Armand

Dato : 24-05-07 20:04

> [...]
> - Selve 'boltstykket' skal være min 45mm langt og 10mm tykt.. Så den
> passer stort set fra alle maskiner der kører med styrholdere.

Øh?
Er der da underparter i forgaffelbroens støbning? Eller er det et sæt
over/under -parter til fastskruning at du søger??
- I første tilfælde skulle det da være en simpel reservedel at skaffe, ikke
mindst i ophug.
- I sidstnævnte tilfælde er det snarere en bro fra en ældre/yngre model der
måtte have den alternative montering (Yamaha RD350LC har eks.vis begge
styrtyper gennem sit model-liv) at du mangler :-/

Derudover skulle det vel være muligt at skaffe de såkaldte "clip-on" -styr i
en højere udgave - Hvilket angiveligt er hvad du søger!

Endelig er der den detalje at det sikkert ikke er muligt at montere meget
andet end det originale styr hvis der er kåbe på: Drej styret til
yderpositionerne og læg mærke til hvor lidt plads der er ved kåbe og tank
til at styrendernes placering kan flyttes!

--
Armand.