"bossy" <skrivtilmig(fjern)@post.cybercirty.dk> skrev i en meddelelse
news:46552d41$0$7611$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> og hvis der er nogen der har en ide om hvad sådan en historie her vil
> komme
> til at koste mig vil jeg meget gerne også vide det. (har ingen ide
> overhovedet om hvad pris lejer har)
> og kan jeg selv skifte krumtap lejet i bunden af plejlstangen eller skal
> jeg
>
Uanset om du vælger mekaniker-løsningen eller selv bestiller reservedele kan
du sagtens risikere at løbe ind i måneders restordre
Og som altid er der ved den slags dybtliggende reperationer problematikken
om hvor mange mekaniker-timer at køretøjets værdi kan bære!
På tide at du bliver introduceret til Ebay!
Gå på Ebay.de og find emne# 220113959869
Dét er en motor med topstykkeskade. Altså lige hvad du står og mangler!
Byd bare rigeligt højt (du kommer ikke til at give mere end én Euro mere end
næsthøjest bydende) og den kommer sandsynligvis alligevel ikke til at koste
mindre end de enkelte reservedele du spørger til ovenfor, samt vil være
enklere at montere!
Når nu der engang kommer gang i GN'eren igen, så lad nu være med at pine den
sådan (hvad du bevisligt har gjort).
Sådan en bette etcylindret 250'er er ikke skabt til at tæskes afsted på
motorvejen men blot til at slentre derudaf, hvilket alene udlægningen (á
chopper-style) skulle udstråle :-|
--
Armand.
begin 666 rtCurve.gif
M1TE&.#EA" `(`)$``/___^_O[\[.SO___R'Y! 44``,`+ `````(``@```(1
35( Y8PF[#H)QTG$N>SIH5@``.P``
`
end