Værksted
Fra : Peter Andreasen

Dato : 23-05-07 21:02

Hejsa

Hvad værksted i aalborg området vil i anbefale ?

Jeg skal have skiftet kobling på min GS400 fra 77 og kan se i
værkstedshåndbog at der er lidt mere adskildelse end jeg bryder mig om at
gøre selv.

Mvh Peter Andreasen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 23-05-07 21:26

"Peter Andreasen" <1HXpetaas@gmail.com(fjern 1HX)> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skal have skiftet kobling på min GS400 fra 77 og kan se i
> værkstedshåndbog at der er lidt mere adskildelse end jeg bryder mig om at

Der er efter min mening kun ét værksted til opgaven og det er Special MC.
http://www.specialmc.dk/ - velnok det værksted i Aalborg med den længeste
historie,
og de mest erfarne mekkere!

Under alle omstændigheder vil jeg til enhver tid holde mig fra Bikes And
Parts.

> Mvh Peter Andreasen

Thomas

Fra : Martin Sørensen

Dato : 23-05-07 22:52

> [...]
> længeste historie, og de mest erfarne mekkere!
> Under alle omstændigheder vil jeg til enhver tid holde mig fra Bikes

Lige mine ord.
Men jeg ville nok alligevel overveje om det kan betale sig at få et værksted
til at ordne sådan noget på en så gammel mc. Det løber hurtigt op i mange
tusinde kroner..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : bøv

Dato : 23-05-07 23:03

"Martin Sørensen" <mos@laxity.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Lige mine ord.
> Men jeg ville nok alligevel overveje om det kan betale sig at få et
> værksted til at ordne sådan noget på en så gammel mc. Det løber hurtigt op
> i mange tusinde kroner..

Mon..?

kobling -fjedre og pakning ca. 700,- incl moms.
Dertil lidt olie og arbejdsløn.
Jeg vil skyde på en færdig pris der hedder ca. 1500-2000,- i alt.

Bøv

Fra : Peter Andreasen

Dato : 24-05-07 08:10

hej

Det bliver nok Special

Er egentlig ikek helt sikker på om det er kobling.

Der kommer en skurende lyd fra motor, ca fra hvor kobling sidder, lyden er
kraftigst i 1. gear.

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 24-05-07 01:04

> [...]
> historie,
> og de mest erfarne mekkere!
>
> Under alle omstændigheder vil jeg til enhver tid holde mig fra Bikes And

Enig .... og lad være med at køre til svenstrup !

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : Peter Andreasen

Dato : 24-05-07 13:47

Hejsa

Kan lige orienter om at det nok ikke er kobling.

Begyndte at skille skidtet af i dag og opdagede at møtrik på foreste
tandhjul var faldet af !!!!!!!!!!!

I detr skidt der sad i skjold fandt jeg låseblik der aldrig havde set skygge
af at være bukket op. Guderne må vide hvor længe den har kørt med løst
tandhjul.

Det ku være gået galt, mindes et bøjet ribben da min puch maxi i sin tid
smed det forreste tandhjul, og det var kun med 50 km/t

Fra : Armand

Dato : 24-05-07 19:07

"Peter Andreasen" <1HXpetaas@petaas.danmark(fjern 1HX)> skrev i en
meddelelse news:46558960$0$47532$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...