Fandt lige den her
Fra : Ralph Køster

Dato : 23-05-07 06:57

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-05-07 08:15

Ralph Køster wrote:
> Lidt pinligt.
>
> En græsk MC-betjent.
>
> http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=greekpolicemotorcyclecrash.wmv

Han smutter da bare i en vandslange ser det ud til? Ellers er det vel
bare en til : "Pas på - nye dæk er _glatte_"

Godt han ikke var forrest

--
vh
Torben

Fra : Armand

Dato : 24-05-07 20:06

> Han smutter da bare i en vandslange ser det ud til?

Vandslange?? Det er da sporet efter hans eget hjulspinn!

> Ellers er det vel bare en til : "Pas på - nye dæk er _glatte_"

Eller: "Pas på - De nye motorcykler rykker i forhold til de gamle boxere"??

Alt i alt synes jeg at det er umådeligt dårligt reageret af en chauffør man
skulle regne for endog meget rutineret - Med mindre det drejer sig om
middelhavsvanlig korruption á borgmesterens nevø der får lov at komme i
nærheden af en prominent person ved at blive listet på nakken af en
kortege-motorcykel :-/

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-05-07 07:19

Armand wrote:

> Vandslange?? Det er da sporet efter hans eget hjulspinn!

På min skærm er der en ledning/slange der ser ud til at lave en stort
bugt over vejen - også til venstre for ham. Desuden ser den ud til at
som bevæge sig under styrtet.

--
vh
Torben

Fra : Armand

Dato : 25-05-07 10:18

> På min skærm er der en ledning/slange der ser ud til at lave en stort bugt
> over vejen - også til venstre for ham. Desuden ser den ud til at som
> bevæge sig under styrtet.

OK nu har jeg kigget på fuld skærm og giver ret i at det ikke er hjulspinn,
men derimod en kameraledning(?) han lander oveni.
Forinden forekommer der også en ditto, som han dog ser ud til at være vel
forbi inden den stikker af. imens der er en skygge lige dér hvor balladen
starter og dén ser i slutningen ved zoom-back ud til at kunne være et
kloak-dæksel :-/

Men stadigvæk en skuffende sen reaktion samt urutineret opbremsning á en fod
til jorden undervejs :-|

--
Armand.