Billedquizz for uge 21
Fra : Armand

Dato : 22-05-07 22:49

Først en undskyldning for at min tid har været presset på det seneste og at
offentliggørelsen af ugequizz'en denne gang er hele to dage forsinket!

Here it goes:
Aragorn har atter været velvillig til at hoste denne uges billede, som i
lighed med sidste uge blev taget ved seneste kaffemøde på 'Klemmen (i
yderste diskretion for ikke at give den tilstedeværende hr. Helland favør
):
Af hvilken motorcykel er billedet på:
http://www.bmwmc.dk/images/Quiz/Uge_21.jpg ??

Husk: Det er hensigten at jeg skal tilsendes svaret på:
armand@mc-chaufforerne.dk og at det derfor er ulogisk at debattere om
løsningen her i strengen/gruppen!

Forøvrigt:
Jeg har oplevet en opfattelse af arrogance, som jeg ser mig nødsaget til at
afvise som helt fejlplaceret:
At jeg genkender en detalje på en motorcykel; indkapsler den og gør den til
en quizz, er på ingen måde et udtryk for at jég ville kunne svare rigtigt på
så meget som en eneste af billederne hvis trediemand havde stået for den -
Så det er altså ikke en arrogant "vidste i virkelig ikke dét-konkurrence" !
Baggrunden for billedquizz'en er sen-vinterens store DFM-quizz, som for
alvor viste at det er meget svært at finde et niveau, men også at spørgsmål
bør være indiskutable. Det sidstnævnte et ulige lettere med et specifikt
billede, og omkring niveauet, så er det svært at ændre sålænge der er nogle
der nærmest rydder bordet :-/

Nok om det - Kom igang med gætteriet!

--
Armand.

Fra : Kim Rundblad

Dato : 22-05-07 23:20

Darth Vaders knæbeskytter ?

Fra : MKS - 74

Dato : 22-05-07 23:52

On Wed, 23 May 2007 00:19:48 +0200, "Kim Rundblad"
<kimguldgraver@hotmail.com> wrote:

>Darth Vaders knæbeskytter ?

Tæt på - I hvert fald noget som mange mener er skabt af "the evil
empire"

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-05-07 01:46

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> wrote in message

> [...]
>
> --
> -Michael
> Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Så MÅ det være Kejser Palpatines tandbørsteholder!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - naharj! *fnis*

Fra : Armand

Dato : 28-05-07 11:15

Fra : Armand

Dato : 28-05-07 11:20

Måske var denne uges billede for hårdt beskåret, og dog én og til overflod
prompt besvarelse var spot-on?!

Jeg vælger at tro at den indeværende sæson medfører stærkt faldende behov
for slige julelege og bruger således derfor Pinsen til at blæse til
sommerferie med forventet genopstart i oktober engang!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-07 11:47

> [...]
> for slige julelege og bruger således derfor Pinsen til at blæse til
> sommerferie med forventet genopstart i oktober engang!

Lyder helt okay.
Men hvad med sidste billede......kom nu med det ubeskåret

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : MKS - 74

Dato : 28-05-07 12:08

On Mon, 28 May 2007 12:47:17 +0200, "Flemming Disc"
<discnabeladiscteknik.dk> wrote:

>Lyder helt okay.
>Men hvad med sidste billede......kom nu med det ubeskåret

Ligner meget sådan en her - http://www.bikepics.com/pictures/141721/

En CBR900RRR SC28 - Farvekode YR125K.

Fra : Armand

Dato : 28-05-07 12:26

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ligner meget sådan en her - http://www.bikepics.com/pictures/141721/

Spot-on, med farvekode og det hele
Men dér røg min plan med at gemme den til en elsperimentel trinvis zoom-out
quizz i efteråret

--
Armand.
(der troede at dén hul-feature ville tænde en genkendelsesrefleks ved de

Fra : MKS - 74

Dato : 28-05-07 12:22

On Mon, 28 May 2007 13:25:32 +0200, "Armand" <kim-armand@mail.dk>
wrote:

>Men dér røg min plan med at gemme den til en elsperimentel trinvis zoom-out
>quizz i efteråret

For nemt , men jeg giver lige mig selv en dummeflad så .

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-07 12:28

> "MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Spot-on, med farvekode og det hele
> Men dér røg min plan med at gemme den til en elsperimentel trinvis
> zoom-out quizz i efteråret

Nej, den vil ikke gå, nu har jeg set hver dag i sidste uge og kikket på det
billede, så jeg tilsidst mente at vide at set det før på en cykel, bare
fordi jeg har set det så mange gange, så det kan du ikke være bekendt at
trække til efteråret.
Det er simpelhen dyreplageri

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Armand

Dato : 28-05-07 12:40

"Flemming Disc" <discnabeladiscteknik.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har set det så mange gange, så det kan du ikke være bekendt at trække til

Hæ!
Godt at Michael er i den humanitære sektor!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-07 12:14

On Mon, 28 May 2007 12:47:17 +0200, Flemming Disc wrote:

> Lyder helt okay.
> Men hvad med sidste billede......kom nu med det ubeskåret

Jup, vi vil se det javivil. Jeg har set den forstærkning/overgang et sted,
men om jeg kan huske noget......

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-07 21:09

> [...]
> lighed med sidste uge blev taget ved seneste kaffemøde på 'Klemmen (i
> yderste diskretion for ikke at give den tilstedeværende hr. Helland favør

Så fik endelig slæbt billedet af CBR 900 'eren fra Armand

http://www.discteknik.dk/CBR900.htm

Det var godt nok en gåde for mig hvad det var, jeg ville have det til at
være en metal beskytter og den gule væg, bag ved gjorde det ikke bedre

Jeg har også lige et forslag om man ikke skulle starte på een frisk til
efteråret, så alle starter på 0 rigtige, så har alle der måske ikke har
været med fra begyndelsen, kunne få lyst til at prøve at være med.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc