Lokalt værksted (Nakskov)
Fra : Martin G. Farsø

Dato : 22-05-07 22:03

Hey igen :)

Nogen der ved om der er et mc værksted/service ting i Nakskov eller omegn.
Evt. en der har gode kontakter vedr. bestilling/forhandling af reservedele,
afbalancering af hjul, opboring af cylindre m.m.

(Nakskov ligger på Vestlolland ;) )

Hvis ikke, er det vist på tide at overveje om der skulle være et marked for
det.
(jeg har pladsen, men mangler ekspertisen)

Martin G. Farsø
Suzuki GSX-R250
Suzuki GSX600F

Fra : flopper

Dato : 22-05-07 22:19

Martin G. Farsø sendte dette med sin computer:
> [...]
> det.
> (jeg har pladsen, men mangler ekspertisen)

hvad med ham her
http://www.discteknik.dk/index.htm
kender ham ikke andet end at han er flittig skribent her i gruppen, og
virker som om han ved hvad han taler om

mvh
Flopper

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 23-05-07 08:43

On 22 Maj, 23:18, flopper <odal...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> hvad med ham herhttp://www.discteknik.dk/index.htm
> kender ham ikke andet end at han er flittig skribent her i gruppen, og

Jeg har benyttet mig af Flemming Disc's services i et par år nu og har
absolut intet at udsætte på hans arbejde. Han er altid frisk med en
kop kaffe og en snak.

Kan kun anbefales.

--

// brian - SV1000S K6

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-07 17:19

"Brian Lund Larsen" <brian.lund.larsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

>Jeg har benyttet mig af Flemming Disc's services i et par år nu og har
>absolut intet at udsætte på hans arbejde. Han er altid frisk med en

Jeg takker Brian.

Når Martin er fra Nakskov, vil jeg da lige nævne en vist nok nystartet i
Nakskov, kender ham nu slet ikke, men fandt denne henvisning på et site:
"Neble`s MC i Nakskov vedligehold og raparationer og salg af dele fra
MC.Nøglen TLF.29406084"

--

Venlig hilsen
Flemming Disc