powder coating ?
Fra : per biker

Dato : 22-05-07 20:41

Jeg kunne godt taenke mig at faa malet eller powder coated egerne
(hvis man kan kalde dem det) sort paa min MC.
Er der nogen der har tips til evt hvilken maling/coating der skal
bruges, og eventuelle yderligere instrukser.

I kan se mine faelge paa MC galleriet.

Paa forhaand tak.

Per Jakobsen
VRSCR streetRod
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8459

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-05-07 08:29

per biker wrote:
> [...]
> Er der nogen der har tips til evt hvilken maling/coating der skal
> bruges, og eventuelle yderligere instrukser.

En autolakerer kan normalt ikke powdercoate - en af de bedste til det er
metacoat i nordsjælland : www.metacoat.dk. De er professionelle og
samtidig til at snakke med.

Jeg ved ikke hvordan man klarer afdækning hvis der skal være en blank
alukant - spørg.

--
vh
Torben - der har lakeret FJ'ens hjul med en 2K autolak -