Re: Sterilisering af tæve...
Fra : Ellen01

Dato : 23-05-07 11:09

On 23 Maj, 11:59, "M&M" <milla snabela jyde punktum dk> wrote:
> Hej Gruppe!
>
> Jeg er interesseret i at høre lidt fra jer der har tæver som i har fået
> steriliseret...
>
> Hvordan har i oplevet temperamentet? Er der forskel på før og efter?
> Hvad med vægten, legelysten og "dovenskaben"?
>
> og sidst med ikke mindst: Pris? (og hvor i landet...)
>
> Hilsen Camilla Knudsen

Hej Camilla
Min Emma vovse er blevet steraliseret og fik lidt flere kilo på
kroppen.... Legelysten er forblevet og ligeså hendes dovenskab..det
var hun nemlig både før og efter..

Og hun var meget dygtig til slet ikke at slikke i såret..og var frisk
igen 2 dage efter... Faktisk havde hun ikke engang en krave på.. Hun
sov ved siden af mig..og fik kun kraven på, hvis jeg skulle væk fra
hende....
Ja jeg bor jo ikke i landet, så du kan jo nok ikke bruge det til så
meget ..men i Italien betalte jeg 100 Euro som svarer til 745 kr....
Mvh Ellen