Hvilke spejle??
Fra : Galaxy

Dato : 23-05-07 07:09

Hvilke spejle er de bedste (efter jeres mening)

Campingvognen er 247 bred, bilen er kun 177 bred, så der skal laaange
stænger på....

Er det Emuk, Oppi eller er der andre der dur??

Skal passe på en Skoda Octavia med /blink i spejl....

Har set der på Skoda's tilbehørsliste står caravanspejle.. Er de ok.

Lars.

Fra : svum

Dato : 23-05-07 15:12

> [...]
>
> Skal passe på en Skoda Octavia med /blink i spejl....
>
> Har set der på Skoda's tilbehørsliste står caravanspejle.. Er de ok.

Hej Lars
Oppi fås ekstra lange, dem købte jeg selv, har Skoda octavia og en 2.30 m
bred c vogn, spejlene er ikke monteret helt ude på stangen, og jeg har godt
udsyn ned af begge sider, men om de kan klare dit vogntog ved jeg ikke. Hvis
du køber oppi, så husk at købe konvekse spejle, da de plane ikke giver så
godt udsyn

Kim

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 23-05-07 22:00

Okay Oppi spejelt er måske praktisk , men efter min mening ikke særligt
pænt. Jeg havde et Emuk til min mondeo som jeg syntes var både pænt og
stabilt og godt at se i. Desværre findes de ikke til min nye C5 ll , så her
må jeg klare mig med mine ekstra lange Caravan Mirror spejle. Dog tror jeg
snart at jeg skal have Citroen til at "hive" et par Citroen spejle hjem -så
jeg kan se om ikke de er bedre?
Derfor - check lige med Skoda om ikke de også har det i deres tilbehørs
sortiment

Kim