Stakit til pladsen?
Fra : Ukendt

Dato : 21-05-07 22:29

Hej!
Nogen der ved hvor jeg finder nogle stakit elementer i plast til at hegne
vores plads ind?
Vi har hund og det skal bruges at holde den inde med, og da vi ikke er
fastlæggere, skal det være let at tage med og let at sætte op?
Forslag mod tages gerne

Hilsen
M&G

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 21-05-07 23:15

"M&G" <gernerodc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi har hund og det skal bruges at holde den inde med, og da vi ikke er
> fastlæggere, skal det være let at tage med og let at sætte op?

Hej

Vi har et par gange set andre bruge en rulle grønt trådhegn i passende højde
(passende til hunden, altså).
Om du kan nøjes med at pløkke det eller du er nødt til at bruge en eller
anden form for stolper kommer vel anden på hvor højt hegn, du har brug for.

Aller lettest er det at have hunden tøjret til en "proptrækkerpløk" når i er
ved vognen.
Men det er kun let hvis hunden vil samarbejde.
Vores vil ikke rigtigt endnu - så hvis du lægger tiden, vi bruger på at
vikle snoren ud af bord+stole til, så er hegnet nok det letteste

--
Jesper Hedegaard

Savage når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : Big Mumi

Dato : 22-05-07 14:07

Hej

Vi bruger det grøne hejn ( komposthejn) fra silvan det er en passen højde og
vi har samlet det med de sorte strips og det funger rigtig godt så er det
til at betale 4 for 100.-

--
Venlig hilsen / Mit freundlichen Grüßen / Best Regards.
Carsten Hansen

Fra : Sten Bo

Dato : 22-05-07 22:50

> [...]
> Vi har hund og det skal bruges at holde den inde med, og da vi ikke er
> fastlæggere, skal det være let at tage med og let at sætte op?

Vi har somme tider trukket en solid "flagline" tørresnor mellem 2 træer 2
meters højde - og lavet en løbeline til den så hunden kan bevæge sig frem og
tilbage langs den uden at hænge fast.

Og ellers er den henrykt for at ligge i skyggen enten i bagagerummet, eller
under bilen, tøjret til krogen. Bilen er noget særligt, hjemme, og man
betragter alt med ophøjet ro.

Ikke noget om hegn beklager.

Men har hunden en bare nogenlunde størrelse syns jeg heller ikke at det lige
er til at gå til. Vores, som en lille chefer hoppede forleden zap op over en
1.70 meter havemur, ind i en have hvor "mor" stod og talte med naboen. Jamen
der skal jeg da ind.

Man har vel også noget med at hunde skal være i snor på pladserne og så er
et hegn vel ikke nok?

Ikke at det skal forhindre, men bare en tanke.