Ventetøj
Fra : H. Andersen

Dato : 21-05-07 18:03

Hej

Jeg er sat på arbejde af min chef, jeg er gravid og Virksomheden har ikke
ventetøj.... så jeg skal finde et par marine blå lidt pænere bukser, jeg kan
have på på job. Nogle gode forslag?

--

Hilsen / Regards
Heidi Andersen

Fra : Bente Lyngsøe

Dato : 02-06-07 14:57

hej
Har du overvejet vente overalls fra Nita-design?? De er af denim så de er da
blå.
Og så er de virkelig dejlige at have på

Bente

Fra : H. Andersen

Dato : 08-06-07 14:49

"Bente Lyngsøe" <amidalaKATTEBAKKE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hej
> Har du overvejet vente overalls fra Nita-design?? De er af denim så de er
> da blå.
> Og så er de virkelig dejlige at have på

Ja det har jeg, men ikke til mit arbejde. Jeg er landpost og vil derfor kan
have så let tøj på som muligt, og stadig ligne min uniform lidt :0) Jeg har
fundet og købt mig nogle bukser, de blev sorte, men jeg kunne ikke finde
nogle marineblå..

Heidi

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 08-06-07 17:51

H. Andersen skrev:

> [...]
> fundet og købt mig nogle bukser, de blev sorte, men jeg kunne ikke finde

Ved du hvad, jeg vil altså sværge på, jeg har set ventetøj i Post
Danmarks beklædning. Måske var det den blå linje og ikke den røde så?
Jeg synes nu, at hvis de ikke har det, så må de søren jensemig se at få
det indført. Hvis de vil ha dig til at gå i uniform, må det være deres
problem at få fremstillet en uniform, der passer dig. Hvad siger din
tillidsmand?

Venlig hilsen Dikte (som har arbejdet i KHC indtil for et år siden)