Støt Bornemann Sejr pigen
Fra : Rune S. Larsen

Dato : 17-05-07 19:33

Den 6-årige pige er blevet fanget i systemet mellem kommunen og
adoptionsnævnet og står til at blive bort-adopteret fra sin plejefamilie.

Da jeg kender den lille pige lidt beder jeg Jer for hendes skyld at
skrive under på, at hun ikke skal bort-adopteres til en fremmed familie,
når hun nu allerede har en god familie:

http://www.hjaelpbornemannsejr.underskrifter.dk/

På forhånd tak
Rune Skou Larsen
email: rune snabela skoularsen punktum danmark

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6992925.html
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4413748/
http://politiken.dk/indland/article307436.ece
http://www.bornsvilkar.dk/BornsVilkar/Nyheder/NytfraBornsVilkar/Abentbrevtilfamilieministeren.aspx

Fra : Kim Larsen

Dato : 18-05-07 07:57

Dette er hermed gjort.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-07 09:01

Det er hermed gjort, håber det bedste for den lille pige, og at hun får lov
til at blive hos hendes plejeforældre.

Hanne

Fra : HBP

Dato : 19-05-07 12:21