El traktor til barn
Fra : Ditte H

Dato : 20-04-07 19:09

Hej

Min kæreste mener at sønnike skal have en el traktor at køre rundt på.
Men hvor finder man sådan en? Online, Horsens eller Vejle området.

Den skal ikke kunne køre stærkt, skal bruges på græs i haven.

På forhånd tak

Hilsen Ditte

PS. Google er ikke min ven i dag

Fra : Milla

Dato : 20-04-07 21:09

Ditte H skrev:
> [...]
> Men hvor finder man sådan en? Online, Horsens eller Vejle området.
>
> Den skal ikke kunne køre stærkt, skal bruges på græs i haven.

Prøv f.eks.

http://www.funnyland.dk/

Ellers er de da set i bilka, hvis jeg ikke husker fejl. Men jeg kender
flere der har investeret i sådan et eldrevet køretøj, og det er sjovt
det første stykke tid... så er det blevet kedeligt. Hvad med en
pedaltraktor istedet?

Mvh Milla

Fra : Ivar

Dato : 20-04-07 21:44

Milla skrev:

> Men jeg kender flere der har investeret i sådan et eldrevet køretøj, og det
> er sjovt det første stykke tid... så er det blevet kedeligt.

Vi har en sådan 3-hjulet scooter. Den har vores børn har meget
glæde af. Især i perioden indtil de fandt ud af at træde i pedaler
og dermed at cykle. Den er altså for helt små børn. Den blev solgt
til aldersgruppen 1 til 5 år, men skal selvfølgelig være så store at
de kan finde ud af at styre. Når de kan cykle, vil de generelt hellere
det. Men el-bilen/scooteren er altid et must-try når der kommer
besøgende børn.

Scooteren blev købt i Toys'r'us for en del år siden. Den er efter
tre børn stadig i orden. Hvis man køber en el-bil til større børn vil
den nok ikke blive brugt meget. Så man kan evt. købe brugt, og derved
få en godt stor til en rimelig penge.

Ivar Magnusson

--
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
Børn http://lexinfo.dk/born/born.html

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 21-04-07 11:46

"Milla" <milla@SOMEHERE.ID> skrev i en meddelelse

> Prøv f.eks.
> http://www.funnyland.dk/

Der købte jeg for få år siden en pedaldrevet John Deer traktor til en lille
pige, som nu overlader den til lillebror. Funnyland.dk ligger i øvrigt i
Horsens, som Ditte efterlyser.

Fra : Ditte H

Dato : 23-04-07 06:59

"Ditte H" <ditte@----.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Min kæreste mener at sønnike skal have en el traktor at køre rundt på.

Hej

Tak for svarene. Funnyland i Horsens vil blive besøgt snarest.

Hilsen Ditte