Garfield Bamse.
Fra : Stefanie

Dato : 16-04-07 18:33

Min kæreste ELSKER Garfield, og jeg har længe påtænkt mig at købe en
Garfield bamse til ham - mest som pynte-genstand på bamsehylden.

I Kvickly i HerningCentret kørte en konkurrence hvor man kunne vinde den
dejligste Garfield bamse, og jeg har selvfølgelig deltaget. Men vinder jeg
den nu ikke, er der så nogle forslag til hvor denne kan købes?

Jeg tiggede og bad, men kunne desværre ikke få lov til at købe dem i
Kvickly-butikken (man har vel lov at prøve :))

Venligst
Stefanie

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-07 14:09

"Stefanie" <ingenmail@nejtak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg tiggede og bad, men kunne desværre ikke få lov til at købe dem i
> Kvickly-butikken (man har vel lov at prøve :))

Hvor stor skal bamsen være? Det er jo ikke os alle, der bor lige i nærheden
af den Kvickly, så vi kunne stikke ned og se den ;)

Tina

Fra : Stefanie

Dato : 17-04-07 14:23

"Salvia" <Spørg!> skrev i en meddelelse

> "Stefanie" <ingenmail@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor stor skal bamsen være? Det er jo ikke os alle, der bor lige i
> nærheden
> af den Kvickly, så vi kunne stikke ned og se den ;)

Faktisk har størrelsen ikke den store betydning - så længe det er en (sød)
Garfield bamse :)

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-07 14:50

"Stefanie" <ingenmail@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

> Faktisk har størrelsen ikke den store betydning - så længe det er en (sød)
> Garfield bamse :)

Jeg tror, jeg måske har en liggende. Kan ikke huske om den røg ud under
sidste bamse-udmugning, eller om den overlevede. Jeg har først tid til at
kigge efter sent i aften. Hvis jeg stadig har den, er den i så fald ubrugt
og i god stand (vundet på Bakken og lagt ned til alle de andre bamser der
også er vundet på Bakken/i Tivoli og div. tombolaer). Så vidt jeg husker, er
den 15-20 cm. høj. :)

Tina

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-07 07:05

"Stefanie" <ingenmail@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

Så fik jeg endelig kigget efter. Den er der desværre ikke længere

Tina

Fra : Stefanie

Dato : 25-04-07 08:47

"Salvia" <Spørg!> skrev i en meddelelse

> "Stefanie" <ingenmail@nejtak.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Så fik jeg endelig kigget efter. Den er der desværre ikke længere

Øv, det er jeg ked af. Men tak alligevel :)

Fra : Kristian

Dato : 10-05-07 22:22

> I Kvickly i HerningCentret kørte en konkurrence hvor man kunne vinde den
> dejligste Garfield bamse, og jeg har selvfølgelig deltaget. Men vinder jeg
> den nu ikke, er der så nogle forslag til hvor denne kan købes?

Google kan altid finde et eller andet :)

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=5310968&forum=310&road=&search=garfield&sort=ID%20DESC&status=1