E.T. dukke
Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 11-04-07 21:09

Er der nogen, der ved, hvor i DK man kan købe en E.T. dukke - til et barn.
Altså ikke en pynteting, men en, der kan tåle at blive håndteret af et barn?
Kender nemlig en pige, som jeg forære en sådan.

Jeg kan finde dem på nettet på udenlandske websites, men vil gerne have
dukken i hånden før jeg køber.

Fra : Holst

Dato : 11-04-07 23:05

Lisbeth Jacobsen wrote:

> [...]
> Kender nemlig en pige, som jeg forære en sådan.
>
> Jeg kan finde dem på nettet på udenlandske websites, men vil gerne have

Det, tror jeg, bliver svært at finde. Du er ligesom 25 år for sent på den.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 12-04-07 06:54

"Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Det, tror jeg, bliver svært at finde. Du er ligesom 25 år for sent på den.

Men netop fordi filmen har 25 års jubilæum kunne/kan det ikke udelukkes, at
der igen skal tjenes penge på merchandice. *S*

Men ellers må jeg ud på nettet og finde den. Har budt på et eksemplar på
ebay. Har lige bestilt filmen. Regner med, at den dukker op i dag eller i
morgen.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-04-07 12:25

> Det, tror jeg, bliver svært at finde. Du er ligesom 25 år for sent på den.

og igen bliver jeg mindet om det frygtelige uheld fra min barndom da vi fik
vandskade i kælderen og min (kæmpe) E.T. blev ødelagt af mug ....
snøft....(dybt traumatiseret - jeg vil ha' min E.T.!)
--
sniper_Nolight

Fra : Charlotte D.Jensen

Dato : 12-04-07 12:39

On 12/04/07 13:25, in article
461e1706$0$52171$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> og igen bliver jeg mindet om det frygtelige uheld fra min barndom da vi fik
> vandskade i kælderen og min (kæmpe) E.T. blev ødelagt af mug ....
> snøft....(dybt traumatiseret - jeg vil ha' min E.T.!)

Lisbeth: Køber du ikke lige en dukke til Sniper, nu du er i gang ?
Det dér tuderi er jo ikke til at bære :)

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 12-04-07 17:11

"Charlotte D.Jensen" <tullepost@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> Lisbeth: Køber du ikke lige en dukke til Sniper, nu du er i gang ?
> Det dér tuderi er jo ikke til at bære :)

Joda!

Og holder Sniper ikke op med at tude, kan han komme med mig i biffen søndag
22. april og gense E.T. (med dansk tale) *S*

Fra : Charlotte D.Jensen

Dato : 12-04-07 23:57

On 12/04/07 18:11, in article 461e5a3c$1$4174$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN_@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Og holder Sniper ikke op med at tude, kan han komme med mig i biffen søndag
> 22. april og gense E.T. (med dansk tale) *S*

Det lyder da som om vi har gang i en date her - god fornøjelse og vi glæder
os til at høre mere om det! ;D

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-04-07 17:58

> Joda!
>
> Og holder Sniper ikke op med at tude, kan han komme med mig i biffen
> søndag 22. april og gense E.T. (med dansk tale) *S*

Haha - jeg husker stadig mit lydbånd fra dengang hvor E.T. på et tidspunkt
siger 'E.T. ringe hjem' og selv dengang synes jeg det lød for underligt, så
jeg ser den altså helst med amerikanernes egne røster .... ja allerede
dengang var bunden lagt til filmnørd, man ændrer sig trods alt ikke
overdrevet meget med tiden.
--
sniper_Nolight

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 18-04-07 10:54

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> jeg vil ha' min E.T.!

Jeg har lige købt min via ebay.

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 11-04-07 23:35

On 11 Apr., 22:09, "Lisbeth Jacobsen"
<lisbeth_jacobsen_FJE...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Kender nemlig en pige, som jeg forære en sådan.
>
> Jeg kan finde dem på nettet på udenlandske websites, men vil gerne have

Og sådan nåede ET også til Århus.
Ganske vist - med 25 års forsinkelse

http://www.imdb.com/gallery/ss/0083866/Ss/0083866/ETCVLG_ET-FS33.jpg?path=gallery&path_key=0083866

Der er langt til Århus på cykel -

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 12-04-07 06:56

<Niels_Bruun@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Og sådan nåede ET også til Århus.
> Ganske vist - med 25 års forsinkelse

Er det først nu, du er begyndt at følge med i, hvad der sker udenfor
Nørrebro? *LOL*

> Der er langt til Århus på cykel -

Ja. Heldigvis *GGGG*

Fra : Steen

Dato : 12-04-07 21:51

Lisbeth Jacobsen wrote:
> [...]
> håndteret af et barn? Kender nemlig en pige, som jeg forære en sådan.
>
> Jeg kan finde dem på nettet på udenlandske websites, men vil gerne

Uhh, sådan en har jeg. Ikke bare alm. plastik, men den FEDE og "hud-agtige"
type som ikke en gang en hund kan bide itu. 40 cm høj og utrolig vellignede.
Købt som merchandise for.. ja, 25 år siden, og står som ny. Men jeg tror jeg
beholder den. Eller så skulle jeg måske prøve ebay. Der må være andre der
ligger inde med sådan en karl, og som vil sælge.

MVH Steen

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 13-04-07 19:33

"Steen" <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> som ny. Men jeg tror jeg beholder den. Eller så skulle jeg måske prøve
> ebay. Der må være andre der ligger inde med sådan en karl, og som vil

Jeg synes du skulle sende E.T. ud på eventyr og lade ham møde nogle nye
børn! *S*

Fra : marlene

Dato : 14-04-07 19:21

> Jeg synes du skulle sende E.T. ud på eventyr og lade ham møde nogle nye
> børn! *S*
>har lige prøvet at sende familens ET afsted,
men enten vil drengene ikke af med ham, eller han holder af at stå og samle
støv.
dsv.
vi fandt den på loppemarked for et par år siden og det var øjeblikkeligt
kærlighed, den er eller ikke særlig skøn.

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 13-04-07 12:31

On 12 Apr., 07:56, "Lisbeth Jacobsen"
<lisbeth_jacobsen_FJE...@hotmail.com> wrote:

> Er det først nu, du er begyndt at følge med i, hvad der sker udenfor
> Nørrebro? *LOL*

Det har jeg gjort i mange år.
Nu mangler vi bare, at du interesserer dig for, hvad der foregår
udenfor prinsessetårnet.

> Ja. Heldigvis *GGGG*

Du kan også flytte til Svalbard ?

Et realitetsfortrængende prinsessetårn på Svalbard ville være mere
forståeligt, end et virkelighedsfortrængende prinsessetårn i Århus.

Mvh. Niels Bruun.