Så er nummer tre sgu på vej ;-)
Fra : Torben

Dato : 09-04-07 15:50

Hejsa,

der er en "kage i ovnen" - vi venter vores tredje barn

Men nu er konen allerede begyndt med mærkelig flip såsom:
- hader lugten af mine ostepops
- følelserne sidder uden på tøjet (lige nu sidder hun og småtuder over en
børnefilm

Min erfaring siger mig, at der nu venter tre-fem hårde måneder med opkast,
følelsesflimmer og mærkelig madvaner. Under den første graviditet fik hun
pludselig et flip - hun købte 2 kg. saltstegte sild, og åd sådan ca.
halvdelen på under en time. Dagen efter brækkede hun sig ved synet af de
resterende fisk da hun åbnede køleskabet.

Hehe, men det er jo sådan noget der gør livet en smule sjovere - hvad med I
andre, har i lignende historier at berette?

mvh & fortsat god påske.
Torben

Fra : marlene

Dato : 09-04-07 19:12

> Hehe, men det er jo sådan noget der gør livet en smule sjovere - hvad med
> andre, har i lignende historier at berette?

> [...]
fødte bare tre børn uden at være mærkelig. - synes jeg selv
din kone behøver jo ikke lige at være lige udsat hver gang.
tror lang de fleste går tiden igennem uden kvalme og piké.

men ligesom selve fødselshistorien er det de usædvanelige der fortælles
oftest.

men tillykke

mor til tre

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 09-04-07 19:29

"Torben" <real_anonym@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> brækkede hun sig ved synet af de resterende fisk da hun åbnede køleskabet.

Jeg købte, da jeg var gravid i ca 4.-5. måned, fiskehandlerens største
røgede makrel... spiste det meste af den i løbet af en time. Havde halsbrand
jeg husker ikke hvor længe. Og rørte ikke røget makrel i årevis efter, men
spiser det nu igen med stor fornøjelse.

på forhånd tillykke med den 3. *S*

Fra : LN

Dato : 09-04-07 20:55

On 9 Apr., 16:50, "Torben" <real_ano...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Hehe, men det er jo sådan noget der gør livet en smule sjovere - hvad med I
> andre, har i lignende historier at berette?

Næh Var helt normal - blot lettere irriterende neurotisk ifølge
min bedre halvdel

Det eneste jeg lige mindes var at jeg ved kassen i Brugsen pludselig
syntes en pakke pølser lugtede meget grimt. Hele slagterafdelingen
lugtede stort set til dem og kunne ikke lugte noget. Købte dem dog
ikke. Et par dage efter fandt jeg ud af at jeg var gravid. ))

Mærkeligt nok havde jeg kvalme når jeg havde sikkerhedssele på i
bilen. Ellers ikke.

LN

Fra : nana sørensen

Dato : 09-04-07 23:58

"Torben" <real_anonym@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Hehe, men det er jo sådan noget der gør livet en smule sjovere - hvad med
> I andre, har i lignende historier at berette?

Nu har jeg ikke selv børn, men kan fortælle om min mors ædeflip, altså fra
da jeg lå derinde. Hun ÅD champagnebrus, altså isen, i kassevis, så min
stakkels far blev sendt på tanken midt om natten for at hente forsyninger.
Mærkeligt nok er jeg også helt vild med champagnebrus. Min venindes mor åd
ost i laaaange baner, og barnet (lillebroren) hader ost og har altid gjort
det. Gad vide om der er en sammenhæng. LOL

Fra : Inger

Dato : 14-04-07 17:58

Torben skrev:
> [...]
>
> Hehe, men det er jo sådan noget der gør livet en smule sjovere - hvad med I
> andre, har i lignende historier at berette?

Hvidløg! Jeg kan simpelthen ikke få nok hvidløg, jeg synes bare det
smager SÅ godt Så der kommer hvidløg i al den mad jeg overhovedet
kan finde på at putte det i...

Mvh. Inger - gravid i 6 måned

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 14-04-07 20:49

Inger skrev:

<klip>

> Hvidløg! Jeg kan simpelthen ikke få nok hvidløg, jeg synes bare det
> smager SÅ godt Så der kommer hvidløg i al den mad jeg overhovedet
> kan finde på at putte det i...

Har du prøvet kombinationen hvidløg og chokolade?

Venlig hilsen Dikte - aldeles ikke gravid, bare hvidløgselsker

Fra : Benedicte S.

Dato : 22-04-07 14:09

Det eneste jeg kunne mande mig op til af mækelige madvaner var ost.
Tilgengæld spiste jeg det også nonstop i de første 3 mdr.