hvor voldsom seksualitet tåler kvinden und~
Fra : Myhlendorph

Dato : 07-04-07 22:57

I vores forhold nyder vi gensidigt en "lidt" brutal drift - men nu er jeg
reelt bange for at frem provokere en abort
nogen gode råd og erfaringer ?

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 08-04-07 08:03

"Myhlendorph" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> nogen gode råd og erfaringer ?

Hvad synes du egentlig SELV du/I bør gøre? Alene det, at du stiller
spørgsmålet giver grund til at tro, at du udmærket selv kan finde det
rigtige svar.

Hvad vil du bruge en "afstemning" til? Vil du virkelig overlade det til
"os" at afgøre, hvilken risiko I skal løbe? *S*

HVOR voldsomt er voldsomt? Taler vi om at du banker pikken op i hende? Eller
taler vi om mere voldsomme ting? Og vil detaljeret viden om jeres
aktiviteter overhovedet gøre os bedre i stand til at vurdere, om det går....

Hvis JEG kunne tåle voldsomme aktiviteter af den ene og anden slags under
min graviditet, hvor meget/lidt siger det så om, hvor meget/lidt DIN partner
kan tåle?

Jeg vil tro, at du kan samle dig en hel masse meget forskellige
svar.... som næppe vil gøre det nemmere for dig at tage beslutningen.

Hvor vigtigt er det i øvrigt for dig at løbe den risiko, du frygter er der?

Fra : Michael Zedeler

Dato : 08-04-07 11:36

Lisbeth Jacobsen skrev:
> [...]
> spørgsmålet giver grund til at tro, at du udmærket selv kan finde det
> rigtige svar. [klip mere af samme skuffe]

Jeg synes ikke dit svar er specielt hjælpsomt. Myhlendorph spørger om
noget som har med fysiologi at gøre og du drejer spørgsmålet, så det
fremstår som et moralsk dilemma.

Myhlendorph: spørg en professionel. Du kan jo kontakte din læge og høre
ad der. Uanset om du synes at omkostningerne er høje i penge eller
forlegenhed, er det jo ikke så meget sammenlignet med hvad I kan komme
til at lave af ulykker uden vejledning.

Mvh. Michael.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 08-04-07 12:13

"Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> skrev i en meddelelse

> Myhlendorph spørger om noget som har med fysiologi at gøre og du drejer
> spørgsmålet, så det fremstår som et moralsk dilemma.

For mig er det ikke overhovedet et MORALSK dilemma!!!

Moralen i det er flintrende og aldeles ligegyldig. Fostret tager ikke skade
af nok så megen umoral.

Det ER - som du selv skriver - et fysisk spørgsmål, som netop derfor ikke
kan afgøres af folk uden kendskab til, hvad voldsomheden drejer sig om. Det
kunne det bedre, hvis det var et moralsk spørgsmål.

Skal man hjælpe Myhlendorph med at finde det rigtige svar, er indgående
kendskab til moren nødvendig - hvis altså voldsomheden ER fysisk voldsom i
forhold til overhovedet at kunne udgøre en risiko for fostret!

Faren og moren kan langt bedre end vi andre afgøre, om der er nogen fare.

Og jeg er stadig overbevist om, at Myhlendorph "udmærket selv kan finde det
rigtige svar.". Han ved eksempelvis bedre end du og jeg, om vejen til svaret
omfatter en henvendelse til en læge.

Fra : Myhlendorph

Dato : 08-04-07 13:18

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN_@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4618ce53$0$4157$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> For mig er det ikke overhovedet et MORALSK dilemma!!!

nej det er det sidste det er hvordan 2 voksene menensker har det med hianden
er derres sag

> [...]
> kendskab til moren nødvendig - hvis altså voldsomheden ER fysisk voldsom i
> forhold til overhovedet at kunne udgøre en risiko for fostret!

Det var derfor jeg tænkte der måske var nogen der havde erfaringer eller
gode bud men nu kende du jo situationen
fra mit sidste svar til dig.

> Faren og moren kan langt bedre end vi andre afgøre, om der er nogen fare.

jamen det kræver lidt et kendskab til s/m verdnen hvor m sjældent siger nej
til s - hvad der tænder begge parter

> [...]
> rigtige svar.". Han ved eksempelvis bedre end du og jeg, om vejen til
> svaret omfatter en henvendelse til en læge.

jeg tror det ville være en god ide jeg kender flere læger privat så det kan
klares af den vej
vaginal fisting er standset men jeg ved ikke rigtigt om der sker noget ved
det analt ?

Fra : Myhlendorph

Dato : 08-04-07 13:13

"Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> skrev i en meddelelse
Tak for svaret Michael
uagtet jeg synes Lisbets indlæg også var meget godt !

jamen det vil jeg også gøre ...!

Fra : Myhlendorph

Dato : 08-04-07 13:11

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN_@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:461893a2$0$4170$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
>
> Hvad synes du egentlig SELV du/I bør gøre? Alene det, at du stiller
> spørgsmålet giver grund til at tro, at du udmærket selv kan finde det

egentligt ikke ... slag til ansigtet sker der nok ikke noget ved - men
problemet er fisting
hvor jeg selvf. er klar over det skal stoppe i skeden , men sker der noget
ved det analt ?
ja det lyder voldsomt men hvis man ved hvad man gør og bruger tid på det er
både nemt og fornøjeligt !

> Hvad vil du bruge en "afstemning" til? Vil du virkelig overlade det til
> "os" at afgøre, hvilken risiko I skal løbe? *S*

nej men det kunne jo være der var nogen andre S/M er der læste med :) ?

> [...]
> Eller taler vi om mere voldsomme ting? Og vil detaljeret viden om jeres
> aktiviteter overhovedet gøre os bedre i stand til at vurdere, om det

ja det er jo godt nok både et fornuftigt og berettiget spørgsmål om end
noget intimt
men jeg plejer at starte med at trække hendes hoved fra side til side ved at
rygge hende i håret også smække hende nogen på hovedet med flad hånd
det sker der nok ikke noget ved - så kommer baby olien frem og jeg smøre
sked og anus ind og stikke så meget af den knyttede hånde op som jeg kan få
( ca. til første kno på tomlen ) hvor efter jeg rider hende bag fra på
skifte i anus/vagina imens jeg styrere hende ved at holde fast i heste halen
til sidst for hun den hårdt i missionær stilling hvor jeg en sjælden gang
kommer ( 1gang og der af barnet : ). Ja det er vist det !

> Hvis JEG kunne tåle voldsomme aktiviteter af den ene og anden slags under
> min graviditet, hvor meget/lidt siger det så om, hvor meget/lidt DIN
> partner kan tåle?

Det gir et hint ...!

> Jeg vil tro, at du kan samle dig en hel masse meget forskellige
> svar.... som næppe vil gøre det nemmere for dig at tage beslutningen.

Puhh nu har jeg jo ikke nogen erfaring med gravide kvinder så det ville
kunne være med til at give mig en ide
jeg er slevf. klar over jeg selv løbene skal tage højde for situationen -
men det kompensere det at hun er gravid
Gravide kvinder er bare det meste sexede der findes :)

> Hvor vigtigt er det i øvrigt for dig at løbe den risiko, du frygter er
> der?

jamen jeg vil sgu ikke miste barnet for det er ikke bare sådan at lave et
nyt Thi da jeg kun kan komme i skeden ved held ca.. 1 gang om året.

Mv.
M.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 08-04-07 13:27

> egentligt ikke ... slag til ansigtet sker der nok ikke noget ved - men
> problemet er fisting

Jeg kan ikke forestille mig, at fisting med hånden er et problem for
fostret. Hverken vaginalt eller analt.

Fra : Myhlendorph

Dato : 08-04-07 17:01

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN_@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4618df98$0$4167$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "Myhlendorph" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke forestille mig, at fisting med hånden er et problem for
> fostret. Hverken vaginalt eller analt.

ok ...ja jeg havde nok forestillet mig at analt ikke var noget problem - men
vaginalt det komer lidt bag på mig

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 08-04-07 17:16

> ok ...ja jeg havde nok forestillet mig at analt ikke var noget problem -
> men vaginalt det komer lidt bag på mig

Halllooooooo Myhlendorph! *GGG*

Jeg skriver, at "jeg kan ikke forestille mig..."

Du reagerer imildertid på en måde, der kan tolkes derhen, at du mener at
fået den endegyldige og korrekte sandhed fra en, der er mere vidende end du
selv er. Du ved langt mere om farligheden af jeres leg end JEG gør. Jeg kan
kun gætte på og forestille mig.

Som jeg skrev i allerførste indlæg. Du kender bedst selv det rigtige svar!

Fra : Myhlendorph

Dato : 08-04-07 18:16

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN_@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:46191616$0$4170$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "Myhlendorph" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Halllooooooo Myhlendorph! *GGG*
>
> Jeg skriver, at "jeg kan ikke forestille mig..."

jamen det er da også godt nok efter som du heder Lisbet går jeg ud fra du er
en kvinde og som sådan ved hvad godt er :)?

> [...]
> du selv er. Du ved langt mere om farligheden af jeres leg end JEG gør. Jeg

jamen det er da også guld værd !

> Som jeg skrev i allerførste indlæg. Du kender bedst selv det rigtige svar!

Nahh det gør jeg nu ikke det vildeste der er sket er jeg har taget det
roligt på det sidste.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 08-04-07 18:19

> jamen det er da også godt nok efter som du heder Lisbet går jeg ud fra du
> er en kvinde og som sådan ved hvad godt er :)?

Jeg har ingen personlig erfaring at gøre godt med om anal/vaginalfisting.
Hver før, under eller under graviditet. Jeg ved kun, at jeg selv "stod på
hovedet", da jeg var gravid ... og foretog fysiske anstregnelser, der
forfærdede folk, som mente, at en gravid burde te sig anderledes og mere
roligt.

Men en ting er jo, hvad min livmoder og mit foster kunne klare.

Det afgørende er, hvad dit barns mors livmoder og dit kommende barn kan
klare!!!!

> Nahh det gør jeg nu ikke det vildeste der er sket er jeg har taget det
> roligt på det sidste.

Ja det lyder vildt *S*

Fra : Myhlendorph

Dato : 09-04-07 04:44

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN_@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4619242a$0$4156$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "Myhlendorph" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Lisbet :)

> Jeg har ingen personlig erfaring at gøre godt med om anal/vaginalfisting.
> Hver før, under eller under graviditet.

ha ha ja hver sin smag ...

> [...]
> gravid burde te sig anderledes og mere roligt.
>
> Men en ting er jo, hvad min livmoder og mit foster kunne klare.

ja men problemet er at man som mand stå lidt på side linjen og dybest set
ikke begriber kvinde kroppen !

> Det afgørende er, hvad dit barns mors livmoder og dit kommende barn kan
> klare!!!!

ja sidst der arbejde hun som Thai massør ( hårdt arbejde )
op til 8 md hvor hendes arbejdes giver sendte hende hjem af frygt for hun
skulle føde under en gang massage :)

> Ja det lyder vildt *S*

ja men det er skam vildt :) men sm er ikke så slemt som det lyder det er jo
noget med man prøver hinanden af løbene og afstemmer grænserne efter det
f.eks så tror jeg ikke fisting gør så ondt som man forestiller sig fordi man
bruger jo meget tid med oli og glider kun ind i det omfang som åbningen
kommer til
og jeg siger dig hele efter spillet til den lange optakt er formidabel for
begge parter ...!

Fra : P.L.

Dato : 09-04-07 04:52

On Mon, 9 Apr 2007 05:44:24 +0200, Myhlendorph wrote:

> [...]
> kommer til
> og jeg siger dig hele efter spillet til den lange optakt er formidabel for

Bo M. Mogensen, hvad relevans har dine indlæg om hård sex her i gruppen?

Burde du ikke bruge en gruppe som er beregnet til det, du sidder jo ofte
selv og hyler over at folk poster i forkerte grupper.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 09-04-07 14:27

"P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

sit sædvanelige sludder

plonk

Fra : P.L.

Dato : 09-04-07 23:21

On Mon, 9 Apr 2007 15:26:47 +0200, Bo M. Mogensen wrote:

> "P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse
>
> sit sædvanelige sludder

Sludder!? du bryder selv de regler som du forventer alle andre skal
overholde, men sandheden er aldrig rar.

Bo M. Mogensen, på tide du vågner op, der er andre på usenet end dig, du
opfører dig som om usenet er din private tumleplads, men newsflash, det er
det altså ikke, på tide du begynder at efterleve de regler du gerne ser
andre efterlever.

> plonk

Ja så er det jo spændende om du virkelig har brugt filteret denne gang, de
andre gange har du jo glimret ved at svarer på nogle af mine svar til
andre.

FUT: dk.admin.netikette

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Holst

Dato : 08-04-07 13:33

Myhlendorph wrote:

> nej men det kunne jo være der var nogen andre S/M er der læste med :) ?

Mon ikke du hellere skulle prøve i news:dk.snak.seksualitet eller hvad
den nu hedder.

Fra : Myhlendorph

Dato : 08-04-07 16:59

> Mon ikke du hellere skulle prøve i news:dk.snak.seksualitet eller hvad den
> nu hedder.

gruppen er død eller retter der gives ikke fornuftige svar mere !

Fra : Torben

Dato : 09-04-07 07:28

"Myhlendorph" <usnet1@gmail.com> wrote in message

> gruppen er død eller retter der gives ikke fornuftige svar mere !

Kan du gætte hvilke fjolser der har ødelagt den?

mvh
Torben

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 09-04-07 14:25

"Torben" <real_anonym@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Myhlendorph" <usnet1@gmail.com> wrote in message

> Kan du gætte hvilke fjolser der har ødelagt den?

YEP

men der er kun en vej frem kill filter og ignor !

Fra : P.L.

Dato : 09-04-07 03:23

On Sun, 08 Apr 2007 14:32:33 +0200, Holst wrote:

> Mon ikke du hellere skulle prøve i news:dk.snak.seksualitet eller hvad
> den nu hedder.

Bo M. Mogensen eller her kaldet Myhlendorph bruger skam den gruppe

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Myhlendorph

Dato : 09-04-07 04:52

> Bo M. Mogensen eller her kaldet Myhlendorph bruger skam den gruppe

Det er rigtigt og derfor ved jeg det - når det så er sagt så skal en debat
have en chance for at blive debatteret seriøst før ***jens*** Ejvind & FL
invadere den med sludder og vrøvl hvad der for de andre skribenter til at
tabe interessen for debatten - hvorfor jeg har valgt at indled debatten med
min morfars mellem navn
hvad der sådan set kunne være og blive mit men jeg synes mit navn er langt
nok som det er ...men det er faktisk muligt at nå at få en rigtig god debat
inden tumbernes trio rygger ind og det er godt !

Fra : P.L.

Dato : 09-04-07 04:57

On Mon, 9 Apr 2007 05:51:57 +0200, Myhlendorph wrote:

> [...]
> nok som det er ...men det er faktisk muligt at nå at få en rigtig god debat
> inden tumbernes trio rygger ind og det er godt !

Problemet er bare at denne gruppe ikke er lavet til at diskutere dit
sexliv, du har snart startet tråde over alt på usenet om dine seksuelle
fantasier, kunne du ikke begrænse det.

FUT: dk.snak.seksualitet

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Niller

Dato : 08-04-07 15:54

"Myhlendorph" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
>I vores forhold nyder vi gensidigt en "lidt" brutal drift - men nu er jeg
>reelt bange for at frem provokere en abort
> nogen gode råd og erfaringer ?
Nogen bager sprøde chokolade og peanuts småkager i påsken, andre analfister

Fra : Myhlendorph

Dato : 08-04-07 17:02

"Niller" <noplok@jskhkjgvdskj.kj> skrev i en meddelelse

> "Myhlendorph" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nogen bager sprøde chokolade og peanuts småkager i påsken, andre
> analfister

ork det gør vi hele året :)
men jeg må sige jeg glæder mig til hun for rigtigt meget mave - disse
gravide kroppe har altid facineret mig meget
jeg synes både de er smukke og sexede :)

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 08-04-07 17:19

> ork det gør vi hele året :)

Hvis i hele året bager sprøde chokoladekager samt penuts OG analfister....
så husk lige at vaske hænder først. Især hvis rækkefølgen er den modsatte
*GGGG*

Måske det var løsningen at bage flere sprøde chokoladekager det kommende
måneder?

> men jeg må sige jeg glæder mig til hun for rigtigt meget mave - disse
> gravide kroppe har altid facineret mig meget
> jeg synes både de er smukke og sexede :)

Jeg har aldrig følt mig dejligere, smukkere, mere sexet og veltilpas end da
jeg var højgravid. Selv ikke dryppende bryster og strækmærker formåede at
rokke ved den følelse. Fantastisk, ikke!

Fra : Myhlendorph

Dato : 08-04-07 18:19

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN_@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:46191616$1$4170$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Jeg har aldrig følt mig dejligere, smukkere, mere sexet og veltilpas end
> da jeg var højgravid. Selv ikke dryppende bryster og strækmærker formåede
> at rokke ved den følelse. Fantastisk, ikke!

jamen det er bare guf :) ja med farre for at blive lidt lummer så har jeg
faktisk en gang i tidernes morgen samlet på billeder af gravide kvinder tro
det eller ej
der findes skam alt grupper hvor de ikke laver andet og der KOMMER RIGTIGT
mange indlæg - så hatten af og begejstringen op for den gravide kvinde:)

Fra : Per Vadmand

Dato : 08-04-07 21:07

Lisbeth Jacobsen wrote:
> [...]
> end da jeg var højgravid. Selv ikke dryppende bryster og strækmærker
> formåede at rokke ved den følelse. Fantastisk, ikke!

Jeg tænker også med glæde tilbage på den tid, selv om mit yngste barn fylder
32 til august. Det var smukt, var det ..."!

Per V

--
En af de vigtigste menneskerettigheder er retten til at være
inkonsekvent.

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-07 03:00

Myhlendorph wrote:
> I vores forhold nyder vi gensidigt en "lidt" brutal drift - men nu er
> jeg reelt bange for at frem provokere en abort
> nogen gode råd og erfaringer ?

Tænker du på den knytnæve du gav hende i masken, da hun skulle vække dig,
fordi du skulle have dine ikke-voldlige-piller ???