skoletaske i camoflage?
Fra : Brian K

Dato : 27-03-07 12:30

Hejsa

Knægten skal starte i skole i år, og har fødselsdag i weekenden.

Han ønsker sig en skole taske i militær/camoflage.

Jeg kan finde en Eastpack som er i camoflage - men det er jo ikke en
skoletaske - det er en rygsæk uden støtte, osv.

Er der nogen af jer der er løbe tind i en skoletaske i camoflage?.

Størrelsesmæssigt skal den naturligvis passe til en dreng som er 6 år.

Mvh
brian

Fra : Marianne

Dato : 27-03-07 23:25

> [...]
>
> Er der nogen af jer der er løbe tind i en skoletaske i camoflage?.
>
> Størrelsesmæssigt skal den naturligvis passe til en dreng som er 6 år.

Hej

Tillykke med sønnen. Hvis han skal starte i børnehaveklasse, har han kun
brug for en taske til madkasse + penalhus. Jeg tror mao at du godt kan købe
en rygsæk uden støtte.

Der er lidt her:
http://www.jensenhandel.dk/Reklame/reklameTasker_bagpack.html - men de er
nok for store.

mvh
marianne

Fra : sdsf

Dato : 27-03-07 23:43

"Marianne" <handel_fjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse
> Der er lidt her:
> http://www.jensenhandel.dk/Reklame/reklameTasker_bagpack.html - men de er
> nok for store.
Ikke godt nok, det skal være sådan noget her:
http://www.nextag.com/camouflage-diaper-bag/search-html

Fra : Brian K

Dato : 28-03-07 00:43

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke godt nok, det skal være sådan noget her:
> http://www.nextag.com/camouflage-diaper-bag/search-html

Tak for et godt link.... springer lige ble siderne over, men feks denne her
er RET fed.

http://www.snappysupply.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=2248

Er dog ikke lige frisk på at bestille den i udlandet - og skal bruge den
senest på lørdag.....

/brian

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 27-03-07 23:47

On 27 Mar., 13:29, "Brian K" <s...@noway.dk> wrote:
> [...]
>
> Er der nogen af jer der er løbe tind i en skoletaske i camoflage?.
>
> Størrelsesmæssigt skal den naturligvis passe til en dreng som er 6 år.

Han har en forkærlighed for fuldt feltmæssigt gear

Hvad med sådan en lille smart sag ?
http://hardballshoppen.dk/index.php?cPath=683&osCsid=b5585f8f669b37b52523005be0e902d1

Det fedeste er altid en god kvalitet.En camouflage rygsæk til en
seksårig - er det nok størrelsen, der er problemet.
Denher er den mindste - kvalivare sag, jeg har benyttet til unger. Du
kan vurdere på størrelsen selv -
http://www.armyvarer.dk/product.asp?page=1&product=865&sub=0

Venlig hilsen Niels Bruun

Fra : Kim

Dato : 29-03-07 06:04

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev >
> Er der nogen af jer der er løbe tind i en skoletaske i camoflage?.
>
> Størrelsesmæssigt skal den naturligvis passe til en dreng som er 6 år.

Prøv evt div Spejderbutikker:
http://www.spejder-sport.dk/templates/1product_variants.asp?ProductGuid=360616&indgang=gruppe

Det vigtigste er ikke farven men pasformen.
Mange børn får idag i skolen tit uhyggelig mange kg i bøger
som de skal bære i tasken, Tommelfingerregel - børn og unge
bør ikke bære mere end en femtedel af deres vægt
http://www.dr.dk/Forbrug/Artikler/2006/20060619144022.htm

Mvh Kim

Fra : Rikke og Per

Dato : 28-03-07 07:21

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen af jer der er løbe tind i en skoletaske i camoflage?.
>
> Størrelsesmæssigt skal den naturligvis passe til en dreng som er 6 år.

www.usol.dk (u.s. overskudslager) har de rigtige mili-rygsække. De er
helt sikkert gode at have på, hvis ikke de er for store.

Mvh Rikke

Fra : Jens Karl Andersen

Dato : 28-03-07 16:15

har lige fået reklame fra bog og ide der har de sådanne tasker

Fra : Jens Karl Andersen

Dato : 28-03-07 16:18

kig her http://www.bog-ide.dk/Default.asp?ID=2374&GroupID=9433

Fra : Brian K

Dato : 28-03-07 21:46

"Jens Karl Andersen" <jenssanne@andersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> kig her http://www.bog-ide.dk/Default.asp?ID=2374&GroupID=9433

Hej

Den skal jeg liiiige ned og tjekke ud i morgen (sammen med army penal
huset!!)

Tusind tak for linket!

mvh
brian

Fra : Brian K

Dato : 11-04-07 21:34

"Jens Karl Andersen" <jenssanne@andersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> kig her http://www.bog-ide.dk/Default.asp?ID=2374&GroupID=9433

Og det blev liiiige den der gjorde lykke - samtidig god kvalitet, og perfekt
pasform.

10000000 tak for tippet

mvh
brian

Fra : Leif Neland

Dato : 12-04-07 06:39

Brian K wrote:
> [...]
> meddelelse news:460a8705$0$13949$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>

> Og det blev liiiige den der gjorde lykke - samtidig god kvalitet, og

Bare barnet nu ikke bliver overset i trafikken...

Leif

Fra : Brian K

Dato : 15-04-07 15:17

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

> Bare barnet nu ikke bliver overset i trafikken...

Hvorfor skulle han det?

og hvor mange børnehaveklasse børn får lov til at gå hjem fra skole alene?

mvh
brian

Fra : marlene

Dato : 02-04-07 14:01

> Er der nogen af jer der er løbe tind i en skoletaske i camoflage?.
>
> Størrelsesmæssigt skal den naturligvis passe til en dreng som er 6 år.

> [...]
her forhandles JEVA, (måske JEVA har hjemmeside) min søn har en camoufalge
taske i bh.kl. størrelse, farve grøn og mørkeblå
med alverdens støtte og indlæg + penalhus , madkasse og drikkedunk.
regn med 5-600 kr.

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 02-04-07 14:05

marlene skrev:

> her forhandles JEVA, (måske JEVA har hjemmeside)

Det har de: http://jeva.dk/

Venlig hilsen Dikte

Fra : Ceelos

Dato : 03-04-07 18:38

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Er der nogen af jer der er løbe tind i en skoletaske i camoflage?.
>
> Størrelsesmæssigt skal den naturligvis passe til en dreng som er 6 år.

Velkommen i klubben
Har en søn på meget snart 7 år og det eneste der kan begejstre ham er noget
med camoflage på.
Sidst år, da vi skulle finde skoletaske, var han overhovedet ikke
interesseret indtil vi fandt en camoflage skoletaske.
Så var lykken gjort og han glædede sig til at starte i o. klasse.
Jeg fandt taske i en alm. taskeforretning. Kan desvære ikke huske hvad den
hedder, men det var en af de "store"
Skoletasken hedder "Panino" og kan klare lidt af hvert, også at blive brugt
til at lege soldaterlege ude i haven og i skolegården.

Skulle købe nye sko til ham igår og han gaaaaad bare ikke, lige indtil
ekspedienten fandt et par sko fra kangaroo med camoflageprint, så var han
solgt.

Held og lykke med skolestart og taskejagten

Venlig hilsen Jakob og Julie Alberte´s mor