10 simple regler for at date min datter.
Fra : Kim

Dato : 24-03-07 21:15

Syntes lige jeg vil dele den med andre.
Skrevet af Michael Colding incl lidt redigering

"
Jeg er i helvede. Jeg er far til en lille pige, der er køn, drillesyg, fræk,
og alt det små piger skal være. Alle elsker hende, og fortæller mig
ustandseligt hvor heldig jeg er. Hvad problemet er, vil du sikkert spørge
nu. Det lyder jo til at alt er i sin skønneste orden, og at jeg bare skal
læne mig tilbage og nyde livet nu hvor jeg har fået et par dejlige unger?

Jeg beklager at måtte sige det, men er det sådan du tænker, har du ikke
fattet en brik af det hele. Hvorfor tror du at vi mænd partout vil have
drengebørn, hvad vi selvfølgelig kun indrømmer, såfremt der ikke er
repræsentanter for det modsatte køn inden for hørevidde? Det er jo ikke
fordi vi gider rende og sparke fodbold i tide og utide, og det der klatren i
træer mistede for mit vedkommende en stor del af attraktionen, da jeg ramte
starten af tyverne.

Selvforsvar, du. Hvis vi har bare en knægt i børneflokken, kan vi tage den
med ro, slappe af om aftenen, og nyde hvad fjernsynet nu måtte belemre os
med af lort, i og med at vi ved at skulle der være en eller anden ung flab
med hestehale og en udboret Puch Maxi, der får et godt øje til en af
guldklumperne, skal knægten sgu nok tage det slagsmål. Og de næste femten
med.

Nu hvor jeg til gengæld kun har pigerne, kan jeg gå rundt i en evig uro for
hvad der sker når de rammer puberteten: Uvorne, respektløse møgknægte der
kun har en ting i hovedet (desværre den samme ting som du og jeg havde i den
alder), fester, byture, biografture (som vi udmærket ved hvad ender med) og
alt det der. Jeg har derfor i et indfald af selvpræservation (og med en
smule hjælp fra Internettet) stykket følgende ti regler sammen der, såfremt
der er bare en smule retfærdighed til i verden, burde kunne tage de værste
problemer i opløbet. Jeg foreslår at du printer en stak kopier ud, såfremt
du også har en datter eller flere og forlanger at eventuelle bejlere
gennemlæser og underskriver et eksemplar, inden de får udleveret prinsessen.

10 simple regler for at date min datter:

Regel nummer et:
Hvis du svinger ind i min indkørsel og dytter med hornet, så håber jeg for
din skyld at det er for at aflevere en pakke. For du samler med garanti ikke
noget op.

Regel nummer to:
Du holder fingrene fra min datter i mit påsyn. Du er velkommen til at
betragte og beundre hende, såfremt du ikke kigger på noget længere nede end
hendes hals. Hvis du ikke kan finde ud af at holde dine øjne eller hænder
fra hende, skal jeg nok fjerne dem.

Regel nummer tre:
Jeg er udmærket klar over at det i visse kredse er moderne for drenge på din
alder at rende rundt i bukser der er så store, at det nærmest ser ud som om
de er ved at skvatte ned om knæene på dig. Lad være med at tage dette
personligt, men du og samtlige dine venner er komplette, lallende idioter.
Uagtet dette, vil jeg gerne forsøge at være frisindet og åben for nye idéer,
så jeg vil foreslå følgende kompromis: Du er velkommen til at komme i mit
hjem, i bukser der er ti-tolv numre for store til dig, og med dine
underbukser til fri beskuelse, og jeg vil ikke sige et kvæk. Dog vil jeg,
for at sikre mig at dine bukser under ingen omstændigheder bliver fjernet i
løbet af din date med min datter, fæstne dem solidt til din hofte med min
sømpistol.

Regel nummer fire:
Som du sikkert er blevet informeret om via skolens
seksualundervisningstimer, kan sex uden beskyttelse tage livet af dig. Lad
mig uddybe dette faktum lidt for dig: Når vi snakker om sex med min datter,
er jeg beskyttelses metoden, og jeg vil med garanti tage livet af dig,
skulle det blive nødvendigt.

Regel nummer fem:
Du vil måske synes at vi, for at lære hinanden bedre at kende, bør snakke om
sport, politik, og andre ligegyldige hverdagsting. Lad venligst være med at
prøve på at hyggesnakke. Den eneste information jeg er interesseret i at
høre fra dig er hvornår du forventer at bringe min datter sikkert tilbage,
og det eneste relevante svar på dette spørgsmål er ”tidligt”.

Regel nummer seks:
Du er uden tvivl en populær og eftertragtet ung mand, der har rig mulighed
for at gå i byen med andre unge piger. Dette er også helt ok med mig, så
længe det er ok med min datter. Men: har du først været i byen med min lille
pige, vil du fortsætte med at date hende, indtil hun bliver træt af dig, og
ikke omvendt. Hvis du får hende til at græde, får jeg dig til at græde.

Regel nummer syv:
Som du står i min entré og venter på min datter, og der er gået over en
time, så lad være med at stå og pille ved dig selv og være nervøs og
irritabel. Ønsker du at komme i biografen til tiden, så lad være med at
date. Min datter er ved at lægge make-up, hvilket er en opgave der ofte
tager længere tid end det tager at male Storebæltsbroen. I stedet for at stå
der og glo, så gør dig selv nyttig: Min bil kan f.eks. altid klare et
olieskift.

Regel nummer otte:
Følgende steder er ikke acceptable at frekventere, når du er i selskab med
min datter: Steder hvor der er sofaer, senge eller i det hele taget noget
der er behageligere at sidde på end en gammeldags træstol, er helt og
aldeles forbudt område. Steder hvor der ikke er enten andre forældre,
politibetjente, eller medlemmer af præstestanden inden for synsvidde. Steder
hvor der danses, bliver holdt hænder eller hvor folk i det hele taget har
det sjovt. Steder hvor lufttemperaturen kunne give min datter lyst til at
vise sig i shorts, afstumpede T-shirts, bryder T-shirts eller i det hele
taget noget der dækker mindre end en overall, sweater og en North Face
fjeldjakke der er lynet helt op i halsen. Film med et romantisk eller
erotisk indhold skal undgås. Film med kædesave er ok. Ishockeykampe er OK.
Boksekampe er OK. Et plejehjem er absolut det bedste sted at tage hende til.
Og hvornår har du måske sidst besøgt din farmor?

Regel nummer ni:
Lad være med at lyve overfor mig. Det er muligt at jeg ligner en halvfed,
halvskaldet, midaldrende nar, der har set bedre tider. Men når det drejer
sig om min datter, er jeg den alvidende, nådesløse gud hele dit univers
drejer sig om. Hvis jeg spørger dig om hvor I skal hen, og hvem I skal være
sammen med, har du en - og kun en - chance for at fortælle mig sandheden,
hele sandheden, og intet mindre end sandheden. Jeg er i besiddelse af et
haglgevær, en skovl og har tolv tønder land jord bag mit hus. Lad være med
at prøve på at tage røven på mig.

Regel nummer ti:
Vær bange. Vær meget, meget bange. Der skal ikke meget til før jeg tager
fejl af lyden af din bil i indkørslen, og lyden af en jugoslavisk
kamphelikopter der kommer flyvende lavt hen over træerne i Kroatien. Når
først min post-traumatiske stress lidelse bryder ud, fortæller stemmerne i
mit indre mig ofte at det er på tide at rense mine skydevåben og slibe min
kampkniv, medens jeg afventer min datters hjemkomst. Når du kører ind i min
indkørsel, bør du i eget helbreds interesse stige ud af køretøjet med
hænderne foran dig hvor jeg kan se dem. Råb det kodeord jeg gav dig ved
afgangen, fortæl klart og tydeligt at du returnerer min datter uskadt og
efter aftale til tiden, og returner derefter til dit køretøj. Der er ingen
grund til at du skal komme indenfor. Det camouflagemalede ansigt du måske
kan skimte bag persiennerne, er mit.

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-03-07 22:50

Kim wrote:
> Syntes lige jeg vil dele den med andre.
> Skrevet af Michael Colding incl lidt redigering

Hvorfor? En værtre omgang bræk skal man da lede længe efter.

Per V.

--
En af de vigtigste menneskerettigheder er retten til at være
inkonsekvent.

Fra : Bæn ni

Dato : 24-03-07 10:36

Per Vadmand wrote:

> Hvorfor? En værtre omgang bræk skal man da lede længe efter.
>
> Per V.

va faen - gad du overhovedet at læse *det* - du må ha go ti

--
Bæ9

korrekte hanner ka tåle det hele

Fra : C. Overgaard

Dato : 23-03-07 22:57

On 24 Mar., 21:14, "Kim" <n...@way.dk> wrote:
> Syntes lige jeg vil dele den med andre.
> Skrevet af Michael Colding incl lidt redigering

www.neosteel.de

Produkterne kan fjerne nogle bekymringer, når der ringes ud til
"sodavandsdiskoteket".

Hvis datteren mener det alvorlig, kan du pleje forholdet ved at
finansiere en mandlig model. Skulle det blive et permanent forhold, så
køb denne http://www.highisland.com/ så han ikke bliver syg.

Mvh
C.Overgaard

Fra : Holst

Dato : 23-03-07 22:57

Kim wrote:

> Syntes lige jeg vil dele den med andre.

Det er pænt af dig. Du burde vist dog have postet den i
news:dk.snak.vittigheder i stedet for her.

Fra : Brian K

Dato : 24-03-07 01:24

"Kim" <no@way.dk> skrev i en meddelelse
> Syntes lige jeg vil dele den med andre.
> Skrevet af Michael Colding incl lidt redigering

Kim....kim...kim - det har du jo gjort 1 gang tidligere - og dengang blev
der også en frygtelig masse ballade (fra alle dem som ikke kan se det FEDE i
den vits - som iøvrigt indeholder en masse sandhed, om den måde man som far
tænker på når man forestiller sig sin datter ramme teenage årene).

Fatter simpelthen ikke at i skal brokke jer over at den bliver postet -
vittighed, ja måske - men det er stadig en vittighed om fædre og deres
pigebørn - med en del sandhed i!

Den der skal date min datter når hun bliver et par år ældre, kommer til at
få det svært

/brian

Fra : sdsf

Dato : 24-03-07 07:27

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i den vits - som iøvrigt indeholder en masse sandhed, om den måde man som
> far tænker på når man forestiller sig sin datter ramme teenage årene).
Ja, det handler om at fars jalousi.

> Fatter simpelthen ikke at i skal brokke jer over at den bliver postet -
> vittighed, ja måske - men det er stadig en vittighed om fædre og deres
> pigebørn - med en del sandhed i!
Far kan ikke tåle at andre skal have sex med datteren, han vil selv.
En lille del af dette når frem til aviserne, det kan vi læse om hver dag.
Jeg søger lige på ekstrabladet for at finde lidt eksempler:

Havde sex med datter i 8 år:
http://ekstrabladet.dk/112/article259030.ece

Datter tog konens plads, også i soveværelset:
http://ekstrabladet.dk/112/article261017.ece

Far voldtog teenagedatter:
http://ekstrabladet.dk/112/article184306.ece

Han fik 6 børn med sin datter:
http://ekstrabladet.dk/112/article185088.ece

Sex med datter fra hun var 7 til 15:
http://ekstrabladet.dk/112/article259961.ece

Og så var der Tønder-far, men han var nu ikke jaloux:
http://ekstrabladet.dk/112/article261526.ece

Og man kan blive ved. Og det var bare fra danmark!

> Den der skal date min datter når hun bliver et par år ældre, kommer til at
> få det svært
Ja, jeg forstår.....

Fra : Brian K

Dato : 24-03-07 20:15

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> En lille del af dette når frem til aviserne, det kan vi læse om hver dag.
> Jeg søger lige på ekstrabladet for at finde lidt eksempler:

Du er sgu da syg i hovedet!

Fra : sdsf

Dato : 25-03-07 10:19

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Du er sgu da syg i hovedet!
Ja, en helt forudsigelig reaktion fra en ægte Brian.
Det er måske ikke så sjovt for dig at få tankegangen udstillet,
men sådan kan det gå når man mangler overblik.

Der er lavet film om fars jalousi, jeg set et klip fra filmen
"skønheden og uhyret" engang, og jeg tror den rammer din tankegang
meget godt.

http://www.danskefilm.dk/index2.html

http://tinyurl.com/22zgge

Nu da du er blevet gjort opmærksom på en af dine mørke sider,
har du jo mulighed for at prøve at bekæmpe den.

Fra : sdsf

Dato : 25-03-07 10:24

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

Det første link ramte ikke rigtig, men det gør det her:

http://www.danskefilm.dk/film/458.html

Fra : Brian K

Dato : 25-03-07 14:24

> [...]
>
> http://tinyurl.com/22zgge
>
> Nu da du er blevet gjort opmærksom på en af dine mørke sider,
> har du jo mulighed for at prøve at bekæmpe den.

Hvilken anstalt har de lukket dig ud fra?

Skynd dig tilbage - du er da vist til fare for dig selv!

Fra : sdsf

Dato : 25-03-07 15:30

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse
..

> Hvilken anstalt har de lukket dig ud fra?
>
> Skynd dig tilbage - du er da vist til fare for dig selv!
Hej Brian

Du bemærkede vel at du kan købe "Skønheden og udyret"
på DVD for 50 kr. http://tinyurl.com/22zgge

Jeg citerer beskrivelserne:

1. "Skildring af spændingerne mellem en far (Jesper Klein)
og hans datter (Line Arlien-Søborg), der er ved at blive voksen,
og hvis mandebekendtskaber gør faderen jaloux. (Kilde: SDF)."

2. "Jesper Klein spiler i dette danske film-mesterværk teenage-faderen,
der til sin rædsel finder ud af, at hans lille pige pludselig er ved at
blive voksen
- en situation han overhovedet ikke er forberedt på. Hans forsøg på at
forhindre datterens første store forelskelse i den ældre Jønne, giver sig
udslag i pinlige optrin hvor faderen udmyger sig selv, hvilket gør ham
endnu mere forpint. Filmen er en følsom, realistisk og underholdende
instruktion for alle fædre med teenage-døtre. Skønheden & Udyret
var den store vinder ved Bodil og Robert-uddelingen i 1984."

Så, se film og lær samtidig, for dine børns skyld.

Dejligt at kunne hjælpe dig Brian.

Fra : Brian K

Dato : 26-03-07 01:13

> Hej Brian
>

> Dejligt at kunne hjælpe dig Brian.

Hehehehe - ja ja - det eneste du har "hjulpet mig med" er at forstå at der
stadig er brug for psykologer til borderline patienter som dig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-04-07 22:23

> Hehehehe - ja ja - det eneste du har "hjulpet mig med" er at forstå
> at der stadig er brug for psykologer til borderline patienter som dig.

Du tager fejl, Brian, men det skal du ikke være ked af. Det er en egenskab,
du deler med de fleste af dine navnebrødre. Altså evnen til ikke at fatte,
hvad det hele drejer sig om. I virkeligheden er det fraværet af evner, der
kendertegner Brian'er, men sådan er der jo så meget - ikke Brian?

PS; Du har ikke tilfældigvis en søster, der hedder Connie, Brian?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Brian K

Dato : 05-04-07 01:22

> [...]
> at fatte, hvad det hele drejer sig om. I virkeligheden er det fraværet af
> evner, der kendertegner Brian'er, men sådan er der jo så meget - ikke

Det siger RET meget om din (mangel) på inteligens - at du mener at der
skulle være en sammehæng mellem navn og egenskaber.

Ring nu til din læge og bed ham om at udskrive en recept på de piller som du
plejer at få! Det er ret tydeligt at du mangler dem!

Fra : marlene

Dato : 24-03-07 22:20

> Den der skal date min datter når hun bliver et par år ældre, kommer til at
> få det svært
>
> /brian
>sjovt at i har det sådan med jeres døtre.
min halvstore søn kærster med en ganske yndig pige, og JEG synes hun er
afskyelig. smuk og fuldstædig
uopdragen og så med min søn...grr....
han er kun 13 år, så satser på det går over

marlene

Fra : Brian K

Dato : 24-03-07 23:42

"marlene" <rin@nyk.dk> skrev i en meddelelse

> min halvstore søn kærster med en ganske yndig pige, og JEG synes hun er
> afskyelig. smuk og fuldstædig
> uopdragen og så med min søn...grr....
> han er kun 13 år, så satser på det går over

Hehehehe

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 24-03-07 07:40

"Kim" <no@way.dk> skrev i en meddelelse

> Syntes lige jeg vil dele den med andre.

Tak for det! Den er meget morsom - også særdeles og seriøst tankevækkende,
hvis man læser mellem linjerne - og jeg kender nogle fædre, som JEG vil dele
den med *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : sdsf

Dato : 24-03-07 08:42

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4604c7b9$0$4159$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> hvis man læser mellem linjerne - og jeg kender nogle fædre, som JEG vil
En pænere måde at sige det på.

Fra : Pernille

Dato : 24-03-07 10:58

> [...]
> ud, såfremt du også har en datter eller flere og forlanger at eventuelle
> bejlere gennemlæser og underskriver et eksemplar, inden de får udleveret

De Burde nok have stået under dk.vittigheder...
En ting er sikkert, mine sønner ville aldrig få lov til at komme i nærheden
af dine døtre. Det er de skam ALT for gode til!

Fra : ThomasB

Dato : 24-03-07 11:26

Kim skrev:
> [...]
> vil du sikkert spørge nu. Det lyder jo til at alt er i sin skønneste
> orden, og at jeg bare skal læne mig tilbage og nyde livet nu hvor jeg

Hehe. Jeg synes jeg den var ret sjov - især fordi jeg selv har en datter.

Men min kæreste synes overhovedet ikke den var sjov, fordi hun mener det må
være et helvede at være teenagedatter til sådan en far

Fra : Pernille

Dato : 24-03-07 11:30

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse

> Hehe. Jeg synes jeg den var ret sjov - især fordi jeg selv har en datter.
>
> Men min kæreste synes overhovedet ikke den var sjov, fordi hun mener det
> må være et helvede at være teenagedatter til sådan en far

Ja! Det skulle jeg mene!! Stakkels pige.....

Fra : Kim

Dato : 26-03-07 14:36

"Pernille" <Hovedst@den> skrev
> "ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse

> Ja! Det skulle jeg mene!! Stakkels pige.....

Ja stakkels pige, det må være pinligt for hende at have en
mor der er så fuldsændig humorforladt.