En god verden
Fra : Johnni

Dato : 23-03-07 16:16

Idag skulle jeg aflevere min datter, så hun kunne få sin veekend hos mor,
men desvære fik jeg smækket mine bilnøgler inde i bilen, øv bøv. Så spurte
jeg eks. svigerfar om jeg kunne nasse en tur hjem efter mine ekstra nøgler
og det fik jeg med st smil, også selvom jeg "bare" kunne have taget bussen,
også selv om jeg var den idiot der slæbte han datter i retten og fik
forældremøndigheden.
En STOR hyldst til alle ordenligne og venlige folk, Takker og bukker
MVH Johnni

Fra : Brian K

Dato : 24-03-07 01:27

"Johnni" <JohnniMN@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forældremøndigheden.
> En STOR hyldst til alle ordenligne og venlige folk, Takker og bukker

Stort tillykke.

Det kunne tænkes af "eks svigerfar" syntes at retten havde givet
forældremyndigheden til den "korrekte" forældre.

Husk at "med stor magt følger et stort ansvar" - selv om du nu har
forældremyndigheden, så er i stadig 2 forældre - specielt set med jeres
datters øjne

mvh
brian

Fra : Johnni

Dato : 25-03-07 00:01

> Det kunne tænkes af "eks svigerfar" syntes at retten havde givet
> forældremyndigheden til den "korrekte" forældre.

Jeg kan ikke svare på hans vegne, men læst imellem linjnerne på hans roelige
og fattede måde at være på og andre tegn, fornemmer jeg at manden er
splittet af modstridene intresser: alm. fornuft, eget livssyn, sin kone, og
sin datter. Har man ham på to mands hånd, er det en helt anden sag end hvis
man forsøger at få et ord ud af ham når damerne er i stuen.

> Husk at "med stor magt følger et stort ansvar" - selv om du nu har
> forældremyndigheden, så er i stadig 2 forældre - specielt set med jeres
> datters øjne

orre jo, det kan man jo høre på min piges spørgsmål, men børn godtager ikke
altid svarne, eks. hvorfor bor I ikke sammen mere. svar: det har vi prøvet
og vi kunne ikke blive helt enige og det har vi ikke lyst mere. Også kan man
læse mistro i øjenene.
Også når min datter har en periode med vil gerne mere ud til mor så lytter
jeg og giver lidt ekstra, selv om det er træls når hun kommer tilbage så kan
man ikke "høre efter" og man ser "spildt arbejde" i almlighed i opdragelsen

men for katten da, sådan en foræltre sag kan være beskidt, og man skal tage
hårdt i sig selv for ikke at inddrage børnene, og megen tolmodighed behøves
når man "bare" skal tage imod alverdens uhyreligheder, men fik jo medhold i
retten, og nu der er længe imellem mor finder noget at påstå.

Fra : Torben

Dato : 24-03-07 06:36

"Johnni" <JohnniMN@vip.cybercity.dk> wrote in message

> En STOR hyldst til alle ordenligne og venlige folk, Takker og bukker
> MVH Johnni

Ja, den slags varmer - husk det næste gang nogen spørger om hjælp

mvh & god weekend
Torben