Stort baby/barnebadekar
Fra : rl

Dato : 18-03-07 14:22

Hej

Er der nogen som har set store babybadekar ? - vi ville gerne bade 2 børn
samtidigt så det almindelige 60 liter er for lille. Alternativt en anden ca
100 liter balje som er velegnet til badning. En mørtel trillebør er f.eks.
100 liter med indvendig beklædning.....men den har en dårlig form. Nogle
tips ?

vh
Rasmus

Fra : sdsf

Dato : 18-03-07 19:53

"rl" <ral117@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen som har set store babybadekar ? - vi ville gerne bade 2 børn
> samtidigt så det almindelige 60 liter er for lille.
Hvide plast baljer fås i alle størrelser

> Alternativt en anden ca 100 liter balje som er velegnet til badning.
De er velegnede, jeg har set dem i brug i f.eks Gladsaxe svømmehal,
og jeg har selv en som jeg lige netop selv kan bade i.
Det ser dog nok sådan her ud:
http://blunck.dk/frankrig/images/small-bathtub.jpg

> En mørtel trillebør er f.eks. 100 liter med indvendig beklædning.....men
> den har en dårlig form. Nogle tips ?
En trillebør er ikke velegnet, den vælter for let.

---
sdsf - ekspert i børn.