Kæmpe gylleudslip -
Fra : Patruljen

Dato : 09-03-07 00:25

ter, du derimod, prøver på, og fejler hvergang, at få det til at se ud
som
om at det er os, almi
--
Allan Riise
Allan Riise

> Har de aldrig været i forsvaret Hr. Riise ?
> Venlig hilsen Bruun

> Hvilken anderkendt forskning taler du om ?

Når man (jeg) skriver anerkendt, hvad tror du så jeg skriver om?

> Og mener, jeg går imod - du har somend fået oplysninger om sekundære
> og primære gevinster. Som du så ikke ønsler at diskutere.
> Det er dit valg.

Mit valg!
Mit valg er at fraskrive dig og dit pludder vrøvl, og
underbælteskrivet
pladder.

> du truer direkte andre mennesker fordi de har en anden, og ikke så

> Nej. Hvis jeg bliver tiltalt sådan, så svarer jeg.

Der er *ingen* herinde der har bedt om andet end at du argumenterer
og
påviser dine påstande, og så snart at andre gør det, så går du under
bælterstedet og skriver om ståpik og sneglespor i trusserne.
Det siger fuck fandeme meget om dig, normalt så taler og skriver jeg
meget
mere polite end nu, men du, du kan fandeme få mit pis i kog, og du er
meget
værre end folk som Bo Warming og Bo M. Mogensen som i det mindste er
ærlige
om deres standpunkter, du derimod, du prøver på at få almindelige
forældre
og andre som jeg der arbejder prof. med børn, til at se ud som om at
"Du
alene har sandheden". Og når du samtidigt forherliger og forsvarer
folk som
Søren Kam og Bo Warming, og fortæller det er *Os* der er forkert på
den,
uden at kunne argumentere, tillagt at du har måtte skifte navn, er
ikke mere
ansat i hverken kommune region eller stat, så burde alle alarmsignaler
være
tændt som de er hos mig.

Dette er ikke nogen trussel, men en ren og skær sandhed, som du må gå
til
enhver myndighed med, ser jeg dig inden for 500 meter af mine børn,

tæsker jeg dig tilbage til middelalderen.

> Nej. det passer faktisk ikke. Jeg svarer tilbage på fantasier omkring
> Søren VendteGodt s akupressur. Hvis samtalen skal foregå under
> bæltestedet, så svarer jeg tydeligt.

> Der står ingenting om stå - ting.
> Mere om at polere på sager

Men for Satan, det var *dig* der startede med at gå under bæltestedet,
læs
tråden, din idiot.

> Ok.
> Mangler du et mål i livet ?

Hvis jeg gjorde, så gør jeg det ikke mere, og jeg ved hvor du bor, din
nar.

Bor Allan Riise i Sønderjylland ?

http://netavisen.newspaq.dk/indland/?aid=210751

Venlig hilsen Bruun