Forslag til aktiviteter til baby på 10 mån~
Fra : Jan Viegand

Dato : 04-03-07 20:07

Hej alle

Vi overvejer om der kunne være nogle aktiviteter, vi kan gå til med vores
baby på knap 10 måneder, hvor hun er sammen med andre babyer. Vi går til
svømning med hende én gang om ugen, men kunne godt tænke os en aktivitet
mere.

Forslag?

På forhånd tak.

Mvh.

Jan

Fra : ThomasB

Dato : 04-03-07 20:17

Jan Viegand skrev:
> [...]
> vores baby på knap 10 måneder, hvor hun er sammen med andre babyer.
> Vi går til svømning med hende én gang om ugen, men kunne godt tænke

Vi har haft meget glæde af legestue, som findes i de fleste kommuner.
Derudover er der ofte baby/barneaktiviteter på bibliotekerne.

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 04-03-07 21:57

Jan Viegand skrev:
> [...]
> baby på knap 10 måneder, hvor hun er sammen med andre babyer. Vi går til
> svømning med hende én gang om ugen, men kunne godt tænke os en aktivitet

Musikalsk legestue. Det gjorde jeg med min - det er rigtig sjovt for
både små og store.
Måske har din lokale sognekirke tilbud om babysalmesang - det er også
alletiders.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Bare mig

Dato : 05-03-07 12:48

Jeg vil også sige legestue er ALTID et hit. Samt andre former for musikalske
ting med barnet. Der findes rigtig mange gode musikting til små børn. Musik
er med til at udvikle dem endnu bedre, end bare tale.

Fra : Jan Viegand

Dato : 05-03-07 19:24

Tak for gode forslag fra alle.

Jan