Hvem skal betale "gildet"
Fra : Anette

Dato : 03-03-07 12:08

Chokeret over, hvad der sker på Nørrebro og Christianshavn, spekulerer jeg
på, om det er "børnene" eller deres forældre, der skal betale, for alle
ødelæggelserne. Det kan jo ikke passe at det er os andre eller
forsikringsselskaberne...........

Fra : Allan Riise

Dato : 03-03-07 12:12

Anette wrote:
> [...]
> betale, for alle ødelæggelserne. Det kan jo ikke passe at det er os
> andre eller forsikringsselskaberne...........

De der dømmes for hærværk kan dømmes til at betale hvad de selv står for,
ellers er det fors. eller egenbetaling.

--
Allan Riise

Fra : Bænni

Dato : 03-03-07 22:17

Anette wrote:
> [...]
> på, om det er "børnene" eller deres forældre, der skal betale, for alle
> ødelæggelserne. Det kan jo ikke passe at det er os andre eller

tjae - hippiernes børn laller jo rundt i diverse køkkenfirmaer mens
deres unger render rundt som gale på gaderne.....

for ikke at snakke om de dumrianner der stiller op til interview til
pressen - var det mine unger ville jeg gemme mig i stedet...

hør det for jer i samtalekøkkenet:

Moren: "Har du set vores 13-årige datter?"

Faren; "Næhhh - det er nogen dage siden"

Moren: "Nå, men jeg ringer lige i dommervagten og hører om hun er dér?"

--
Bae9

Rigtige mænd bruger ikke kill-filter!