»Din fucking jødeluder«
Fra : Patruljen

Dato : 25-02-07 23:47

God fornøjelse:

"De får bl.a. deres holdninger fra arabiske medier, som fører en meget
aggressiv retorik over for jøder. Det suger de til sig som fakta. Når
læreren så fortæller eleverne, at det er antisemitisk at tillægge
jøder bestemte racemæssige karaktertræk, bliver de overraskede og
siger: Det vidste jeg ikke. Det er meget misinformation i det her, som
kan afhjælpes med undervisning og oplysning,« siger Cecilie Stokholm
Banke."

There is no business like SHOAH-business.
http://www.radioislam.org/dansk/ElieWiesel.htm

"22-årige Daniel skiftede for tre år siden skole. Han kom på en skole
med mange muslimske elever. For ham føltes antisemitismen bevidst.
Allerede den første uge i skolen mærkede han, at nogle af skolens
indvandrere havde en fjendtlig indstillling over for ham. I et
frikvarter satte han sig ned ved boldbanen. Han tog sin kalot på. Det
gør han, når han spiser. Det er en del af jødisk tradition.
»Det giver en følelse af at komme tættere på Gud,« siger han.
Nogle indvandrerdrenge begynder at sætte sig på Daniels taske, som han
bærer på ryggen. De skubber ham voldsomt, mens de spørger, om han er
jøde. Daniel modsætter sig. Da han vil skubbe en af dem væk, kommer
han til at flække læben på ham. En større indvandrergruppe samles
foran, mens han klassekammerater forhindrer, at det udvikler sig. »Du
er død, inden ugen er omme, din fucking jødeluder,« råber de.
De næste måneder fortsætter de med at true ham. Også hans familie.
»Hvorfor skal jeg ikke have lov til at gå med kalot, ligesom muslimske
kvinder bærer slør?« spørger han.
En dag fortæller hans klassekammerater, at nogle indvandrere har
tegnet hagekors på jorden i skolegården for at genere ham. Daniel
bliver rasende.
»En stor del af min fars familie døde under krigen. Min oldefar og
oldemor overlevede ved at flygte til Danmark. Herfra blev de
transporteret til Sverige og tilbage igen.«
Det var nogle indvandrere fra 7. klasse, der havde tegnet hagekorsene.
Daniel jagter dem for en stund, men besinder sig.>>

Venlig hilsen Bruun