Det importerede jødehad
Fra : Patruljen

Dato : 25-02-07 18:31

læs JP Indbliks store artikel om den muslismke chikane mod danske
jøder, en chikane der nemt kan udarte til venstrefløjens forbrydelse
mod de danske jøder. Blandt jøderne er der selvransagelse nu, for det
er ikke ukendt at en del af dem har skubbet på denne farlige
udvikling, ved at opmuntre masseindvandringen. Nu synes alvoren og
risikoen for tragedie imidlertid at være gået op for de fleste.
Jeg - der ikke er jøde - finder at dette er noget af det jeg sidst
tilgiver socialdemokraterne og deres multikulturelle halehæng af
nyttige venstreidioter. Ved de hvordan man skammer sig ? Ellers blir
´der rig lejlighed til at øve sig på det, også længe efter at Poul
Nyrup bare er blevet et dårligt oliemaleri, der hænger inde i
Folketinget:

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4141320/

Venlig hilsen Bruun

Fra : Allan Riise

Dato : 25-02-07 18:35

Patruljen wrote:

Buzz bu ALERT ALERT.

Troll is in the group.

Du er fandme off-topic, igen igen, sæt dig en i patruljevognen tænd for
blink og sirene og kør en tur forbi, ja du ved selv hvor...

--
Allan Riise

Fra : Patruljen

Dato : 25-02-07 18:47

On 25 Feb., 18:34, "Allan Riise" <a...@pc.dk> wrote:
> [...]
>
> Du er fandme off-topic, igen igen, sæt dig en i patruljevognen tænd for
> blink og sirene og kør en tur forbi, ja du ved selv hvor...

Egentlig er artiklen ikke off topic. Den handler blandt andet om
vilkår på folkeskoler, eksempelvis her på Nørrebro -
Ligenu.

Den indledende tekst er. Men den var tænkt til dk.politik. Og det var
en fejl, at den røg ind her. Så den er slettet igen.

Venlig hilsen Bruun

Fra : Allan Riise

Dato : 25-02-07 19:04

Patruljen wrote:

> [...]
>
> Den indledende tekst er. Men den var tænkt til dk.politik. Og det var
> en fejl, at den røg ind her. Så den er slettet igen.

Nej det er den ikke, og det kan du heller ikke, igen viser du dit ukendskab
til NG.

--
Allan Riise

Fra : Holst

Dato : 25-02-07 19:19

Patruljen wrote:

> Egentlig er artiklen ikke off topic. Den handler blandt andet om
> vilkår på folkeskoler, eksempelvis her på Nørrebro -
> Ligenu.

Så vil en bedre gruppe da vist være news:dk.undervisning.folkeskole -
ligeledes til dit forrige indlæg.

Fra : Patruljen

Dato : 27-02-07 11:31

On 25 Feb., 19:19, Holst <newsno...@shelter.dk> wrote:

> Så vil en bedre gruppe da vist være news:dk.undervisning.folkeskole -
> ligeledes til dit forrige indlæg.

Det forstår jeg ikke -

Der skrives om mobning her i gruppen i andre sammenhænge. Her tales
også om mobbeofre på skoler, i institutioner etc. Så - hvad er
forskellen ?

Venlig hilsen Bruun