Problemer med billeder
Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-05-07 12:56

Jeg har probmlemer med nogle billeder

I min FP - og i min browser ser det fint ud, men når jeg ser det på
min bærbare eller på Firefox ser det ikke så kønt ud med billeder på:
http://www.thimsen.dk/om_thimsen/om_thimsen.shtml

http://www.thimsen.dk/flaade/flaade.shtml

Billeder skal alle være højrestillet - teksten venstrestillet og helst
ikke med alt for stor mellemrum mellem billederne, men det er
tilsyneladende nødvendigt for at de ikke skal overlappe eller ikke
skal "kegle" for meget ved siden af....

Fra : Brian Nielsen

Dato : 29-05-07 20:12

Har du prøvet at såtte dem ind i nogle tabeller så tror jeg du får styr på
dem

MVH Brian Nielsen
"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:47jd531rlsinmj67u95p8ip6snb755c0ou@4ax.com...

Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-06-07 07:03

On Tue, 29 May 2007 21:12:22 +0200, "Brian Nielsen"
<brian-32@slet.nielsen.mail.dk> wrote:

>Har du prøvet at såtte dem ind i nogle tabeller så tror jeg du får styr på
>dem

Nej - men det er jo i forvejen tabeller... Men jeg kan selvfølgelig
prøve at lave en mere - er det det du mener?