Skift billede
Fra : Nederbasse

Dato : 25-05-07 09:32

Hej NG

jeg skal lave en menu med 5 billeder som knapper der skal skifte billede ved
mouseover
samtidig skal der komme et andet billede op med en forklarende tekst om hvad
der er på linket eller en DIV med teksten

Jeg ved intet om at lave spdan et script fra bunden
Er der en der har et link eller et script ?

Nederbasse

Fra : Allan Vebel

Dato : 26-05-07 21:31

Nederbasse skrev:

> jeg skal lave en menu med 5 billeder som knapper
> der skal skifte billede ved mouseover

Det er nemt at lave med css, se
http://html-faq.dk/1012.asp

> samtidig skal der komme et andet billede op med
> en forklarende tekst om hvad der er på linket

Hvorfor lige et billede? Er det ikke nok at skrive en
forklarende tekst i ren tekst ved siden af billedet/menuen?

Du kan eventuelt bruge

> eller en DIV med teksten

Der er også http://bosrup.com/web/overlib/, hvid det er
sådan noget du mener.

--
Allan Vebel
Støt LKI-projektet: http://lki.dk/medlem.php

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 30-05-07 16:34

Nederbasse skrev:
> [...]
> der er på linket eller en DIV med teksten
>
> Jeg ved intet om at lave spdan et script fra bunden
> Er der en der har et link eller et script ?

http://webdesign101.dk/showcase/rollover/rollover_3.php

Jørgen Farum Jensen
..