"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse
news:46575129.D1D34978@du.kan.finde.den...
> Har kørt som TDC kunde næsten uafbrudt i 6 år.
Har været der, både som firma og privat, har sjældent oplevet at problemer
blev løst uden at holde fast i dem. Selv de mest simple opgaver bliver
kludret, henvendelser bliver væk og aldrig besvaret. Karruselture er meget
almindelige ved telefoniske henvendelser.
Og lykkes det endelig tdc at brænde en god gang service af (har faktisk
oplevet det 3-4 gange), så har jeg indenfor 2 timer Rambøll hængende i
røret, de skal lige tjekke kundetilfredsheden i forbindelse med den nys
overståede sag. Jeg har aldrig oplevet Rambøll ringe, når tdc har kludret i
det.
>
> Har opsat minimum 10 TDC linjer andre steder - har aldrig haft
> problemer.
Lucky you
Jeg har også prøvet at opsætte problemfrie tdc-abonnementer.
Vil tro at 4 ud af 5 er gået fint. Men jeg har også i den forbindelse
oplevet flere hold teknikere stå og klø sig i håret, inden der var hul
igennem.
Hos private brugere sætter jeg altid en router mellem modem og computer. Jeg
har en del imod at bruge min tid på at rense folks maskiner
(en windowsmaskine med en offentlig IP er en invitation til ballade)
>> Det er hundedyrt og som regel farligt
>
> Nix - det er ikke superlavt prissat, men det virker og er klippestabilt.
> Kundeservice er på toppen i forhold til andre udbydere.
Håber for dig at den opfattelse holder fremover
Jeg har ikke mødt større fejlrate hos andre udbydere. Måske bortset fra
tiscali.
(jeg er nok en af de få, der har været cybercity-kunde uden de store
problemer)
....jeg anbefaler kun tdc til brugere, der ikke har andre muligheder.
ebbe