Outlook 2007 sender automatisk ved start
Fra : S. M

Dato : 24-05-07 18:09

Min Outlook 2007 sender/modtager automatisk mail hver gang jeg åbner
den- vil gerne have den funktion slået fra, og har forgæves forsøgt
at finde det flueben der sikkert skal fjerne med forgæves.. -

Hvordan slår jeg det fra ?
Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Bjarne Chr

Dato : 24-05-07 23:32

"S. M" <stonefox58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> den- vil gerne have den funktion slået fra, og har forgæves forsøgt
> at finde det flueben der sikkert skal fjerne med forgæves.. -

Måske ligesom i 2003 (jeg ved det ikke) I Funktioner / Indstillinger /
Konfiguration af E Mail fjern fluebenet i Send så snart der etableres
forbindelse.

Bc

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 27-05-07 13:43

"Bjarne Chr" <bjach@SLETwebspeed.dk> skrev i meddelelsen

> "S. M" <stonefox58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Måske ligesom i 2003 (jeg ved det ikke) I Funktioner /
> Indstillinger / Konfiguration af E Mail fjern fluebenet i Send
> så snart der etableres forbindelse.

Funktioner-indtsillinger og konfiguration af e-mail er også til
stede i Outlook 2007 på tilsvarende måde.